Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
e 10
Мнения: 673
Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
Местоположение: Ловеч
Получена  благодарност: 2 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от e 10 » 19 Мар 2017 12:26

Това с увеличаването на теглото и разхода на автомобила малко нереалистично ми звучи... no.gif ermm.gif
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш sad.gif )

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от slowtraveler » 19 Мар 2017 14:28

Е, при увеличено тегло се увеличава разхода... Особено при градско шофиране... Все пак харчиш повече енергия при ускорение на тази маса... Айде, хибрида ще усвои обратно част от енергията, ама все пак КПД-то спада...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

e 10
Мнения: 673
Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
Местоположение: Ловеч
Получена  благодарност: 2 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от e 10 » 19 Мар 2017 14:58

Наистина връзката между тегло и разход е неоспорима (освен ако не се движиш изцяло по инерция, където е обратно пропорционална :D ). Общото тегло на използваната изолация обаче в процентно отношение е пренебрежимо малко спрямо масата на автомобила. Теглото на изолацията е съпоставимо с разликата между пълен и празен резервоар, както и наличието или отсъствието на един средноразмерен пасажер. Най-вероятно собственикът на Мицубиши-то преди изолирането му е засичал разхода винаги на полуизпразнен резервоар, пътувайки сам tooth.gif .
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш sad.gif )

chukich
Мнения: 603
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от chukich » 19 Мар 2017 15:59

e 10 написа: Наистина връзката между тегло и разход е неоспорима (освен ако не се движиш изцяло по инерция, където е обратно пропорционална :D ). Общото тегло на използваната изолация обаче в процентно отношение е пренебрежимо малко спрямо масата на автомобила. Теглото на изолацията е съпоставимо с разликата между пълен и празен резервоар, както и наличието или отсъствието на един средноразмерен пасажер. Най-вероятно собственикът на Мицубиши-то преди изолирането му е засичал разхода винаги на полуизпразнен резервоар, пътувайки сам tooth.gif .
Колега, професионалната изолация за автомобили тежи доста, а като се сложи по цялата кола( шаси, врати,таван) е доста повече от 60кг ;)
Преди бензиновите двигатели на оутлендер бяха 2.4 170 , сега са 2.0 на 150 коня .Колата е станала с 150-200кг по-лека и това е довело до възможността за по-малък двигател. Двигателят е изчислен/оптимизиран спрямо някакви конкретни параметри и когато добавиш едни 150- 200кг отгоре гледай шоу...
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Corolla_E12_hs
Мнения: 400
Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 15 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от Corolla_E12_hs » 19 Мар 2017 21:39

Аз имам бърз въпрос , не особено свързан с конкретния модел, а по-скоро с показаното поставяне на битумна лента в багажника ->доколко това ще подпомогне шума да намалее? Не е ли основният проблем шумът от двигател и от към пода на колите?

Аватар
Енев
Мнения: 102
Регистриран на: 05 Апр 2016 16:59
Местоположение: София

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от Енев » 20 Мар 2017 04:31

Corolla_E12_hs написа: Аз имам бърз въпрос , не особено свързан с конкретния модел, а по-скоро с показаното поставяне на битумна лента в багажника ->доколко това ще подпомогне шума да намалее? Не е ли основният проблем шумът от двигател и от към пода на колите?
При моята, а гледам, че на тази шумо- и виброизолацията е 1:1 с моята, шумът от калниците, когато минаваш по пясък, хвърлена луга, дребни камъчета, минал си през кал и всякакви такива, е отвратителен, все едно градушка бие по колата. Много е дразнещо и неприятно. Предполагам, че колегата затова изолира точно там, а и е най-лесно.
Иначе, друг много дразнещ шум, особено при хибридите, по-рядко се чува tooth.gif
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!

Auris Hybrid Touring Sports 2016

Аватар
JulianoG
Мнения: 91
Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от JulianoG » 20 Мар 2017 05:38

Това с изолацията си е направо за отделна тема и предполагам Akima ще е така добър да я отдели.

Наистина, започвам обратно на логиката за поставяне. Основно защото:
1. Имам много лесен достъп до багажника + схеми за разглобяването. Едва снощи проучих как се свалят корите на вратите на C-HR.
2. Нямам намерение да я лепя цялата, още по-малко с битумна лента - тя ще е само за външните панели на вратите и багажника. Енев го е намекнал - не ми пречат двигател или трансмисия, а основно шумът от подкалниците, багажника и вратите. За разлика от дизелите, двигателят на хибрида се работи в обороти само при ускорение и въобще не е дразнещ.

Масата на изолацията трудно ще прехвърли 30 kg. при 4-5 кв.м. битум с 3kg/m2 и още толкова пореста гума с метализирано покритие. Килограми, с които аз самият отслабнах през последните няколко месеца, но разходът не ми падна. ppp.gif
Toyota AYGOИзображение
Lexus GS 450h Изображение
Toyota C-HR Cult HSD Изображение

GSY
Мнения: 8
Регистриран на: 16 Мар 2017 18:46
Местоположение: Bulgaria

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от GSY » 28 Мар 2017 22:20

Интерсно ми е това няма ли да повлияе по някакъв начин на гаранцията на автомобила ???

Аватар
JulianoG
Мнения: 91
Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 11:19

Малко новини:
Снощи пристигнаха поръчаните от AliExpress метална лайсна за багажника, както и пластмасови такива за фаровете за мъгла и вратите. Много добре и чисто се получиха, при това за скромните 195 лева общо. В Тойота същият комплект е над 1000 левчета.
IMG_2646.JPG
IMG_2646.JPG (981.87 KiB) Преглеждано 2818 пъти
IMG_2647.JPG
IMG_2647.JPG (1009.7 KiB) Преглеждано 2818 пъти
IMG_2648.JPG
IMG_2648.JPG (963.85 KiB) Преглеждано 2818 пъти
IMG_2649.JPG
IMG_2649.JPG (1.03 MiB) Преглеждано 2818 пъти
Toyota AYGOИзображение
Lexus GS 450h Изображение
Toyota C-HR Cult HSD Изображение

Аватар
JulianoG
Мнения: 91
Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 11:22

Втора серия:
IMG_2650.JPG
IMG_2650.JPG (1.03 MiB) Преглеждано 2817 пъти
IMG_2642.JPG
IMG_2642.JPG (1.75 MiB) Преглеждано 2817 пъти
IMG_2645.JPG
IMG_2645.JPG (1.58 MiB) Преглеждано 2817 пъти
Toyota AYGOИзображение
Lexus GS 450h Изображение
Toyota C-HR Cult HSD Изображение

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от BOz » 01 Апр 2017 14:23

Няма ли такива за предна и задна броня от долната им страна?
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
JulianoG
Мнения: 91
Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 14:48

Още не.
Май ще купувам стабилно надценената оригинална лайсна срещу "само" 340 BGN. Първо обаче искам да приключа със звукоизолацията и да сложа LED стопове. След 3 седмици ще слагам 18" джантите с летни гуми и дотогава китайците може да изкарат дори целите Modellista китове:
Изображение
Изображение
Toyota AYGOИзображение
Lexus GS 450h Изображение
Toyota C-HR Cult HSD Изображение

Аватар
JulianoG
Мнения: 91
Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 19:07

Днес явно ми е ден. Подхванах изолацията на вратите, започвайки с шофьорската. Ще коментирам със снимки. Започва се с панела с бутони, който се държи на две щипки и 4 закопчалки:
IMG_2662.JPG
IMG_2662.JPG (1.6 MiB) Преглеждано 2780 пъти
Следват три болта - два под панела с бутоните и един зад дръжката за отваряне:
IMG_2661.JPG
IMG_2661.JPG (1.84 MiB) Преглеждано 2780 пъти
Кората просто изкача, обаче почти всички щипки останаха по вратата и трябваше да ги вадя една по една. Последва изненадата: вместо обичайните найлони, Тойота са сложили пластмасови панели на сервизните отвори. Като цяло вътрешният панел на вратата е добре изолиран, снимката е след добавяне на битумна лента:
IMG_2667.JPG
IMG_2667.JPG (935.1 KiB) Преглеждано 2780 пъти
Последваха и лошите новини - външната ламарина на вратата няма никаква виброизолация. Единственото подобие на такава са няколко точки с лепило към надлъжните стабилизатори. Същото се беше отлепило от вибрациите и ламарината се вееше свободно. Моментално я облепих с покритие на 80+%.
IMG_2654.JPG
IMG_2654.JPG (1.57 MiB) Преглеждано 2780 пъти
IMG_2656.JPG
IMG_2656.JPG (1.82 MiB) Преглеждано 2780 пъти
Toyota AYGOИзображение
Lexus GS 450h Изображение
Toyota C-HR Cult HSD Изображение

Аватар
JulianoG
Мнения: 91
Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 19:23

Явно има ограничение за качване на снимки във форума, продължавам след качване на снимките на хост в Гугъл фото.

След облепянето с виброизолация, вратата придоби следния вид:
Изображение

Затваряме по обратния ред, остава да намеря подходяща шумоизолация, но и дотук вече външният шум се чува от останалите все още не направени врати. Тази утихна. Направих и кратко клипче със звука при почукване по вратите за сравнение:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/dVWbWKRYHLo[/bbvideo]

Още една изненада - говорителите са занитени към вратата. Ако някой реши да ги сменя след време ще трябва да пробива:
Изображение

Ще съм благодарен и ако някой по-запознат сподели какви са тези куплунзи във вратата и багажника. Имам съмнения, че са за JBL системата, но не съм сигурен дали излиза сигнал от тях:
Изображение
Изображение
Последно промяна от JulianoG на 01 Апр 2017 23:37, променено общо 1 път.
Toyota AYGOИзображение
Lexus GS 450h Изображение
Toyota C-HR Cult HSD Изображение

chukich
Мнения: 603
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от chukich » 01 Апр 2017 21:22

Братле ти направо ме уби .., всички коли така ли ги разглабяш ;)

Браво. Кефиш ме. От къде ги поръча тези външни лайсни и аксесоари? Алиекспрес само?
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 52 госта