Покупка на Тойота Корола Версо

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

deyan-d
Мнения: 1
Регистриран: 07 сеп 2017 17:11
Репутация: 0
Местоположение: София

Покупка на Тойота Корола Версо

Мнениеот deyan-d » 10 сеп 2017 00:18

Здравейте,

Искаме да си вземем някоя читава Тойота Корола Версо след 2004 година. Въпросът е към кой двигател да се насочим. Изискването към колата ми е да ни транспортира от точка А до точка Б с възможно най-малко престой за ремонти и да може да събере цялото семейство - затова сме се насочили към Тойота и по специфично към този миниван. Не ме интересуват особено екстри и прочие дреболии.
От гледна точка че колата все пак ще си е старичка, бих си взел бензин предвид по малкото неща които могат да се развалят. С бензина обаче имам два проблема - 1,8 ввти има голяма вероятност да гори масло - като чета по форума за 1л/1000км и направо се хващам за главата. Това за мен е потресаващ разход. Другия проблем е, че има мноого малко екземпляри на пазара в сравнение с дизела. Та можете ли да ми дадете съвет как мога да разпозная дали даден двигател 1,8 ввти е от проблемните, горящи масло? Ако мина през сервиз дали това може да се хване лесно?

От друга страна за дизела чувам много хубави работи. Като единствените евентуални проблеми, за които съм чувал са скъпите съединител и дюзи.
Състоянието на дюзите трябва да може да се провери много лесно с компютърна диагностика. Но можете ли да ми кажете, дали тези Денсо дюзи са чувствителни на нашата нафта? Трябва ли да се ползват добавки и въобще има ли някакви действия, които можем да предприемем за да осигурим по-дълъг живот на тези дюзи.
За съединителя - как мога да разбера в какво състояние е? Има ли начини, по които да усетим съединител в лошо състояние? Днес гледах една тойота - http://www.cars.bg/offer/c2238068 - собственика твърди, че е сменял комплект съединител февруари месец. Да ви кажа като пробвах колата, съединителя зацепваше много ниско и рязко. Дори колата ми загасна първия път, тъй като не очаквах толкова рязък съединител. Като цяло дизелите които съм карал обикновено гаснат трудно и потеглят и без гас на полусъединител и затова се учудих много. Та въпроса ми е очаквано ли е при чисто нов съединител да имаме осезаемо по-рязък съединител?

2,2 д4д ме привлича повече, тъй като ще върви повече и има шеста скорост. Ако има колеги с такъв мотор може ли да потвърдят какво мога да очаквам от тази 6та скорост. Примерно ако съм на магистралата с 140 с 2д4д на 5та да съм на 3500 оборота, а с 2,2 д4д на шеста това да е равносилно на 3000 оборота. Дали очакванията ми са реалистични? Другата разлика е относно верига и ангренажен ремък, и не съм сигурен кое е по-добре? Не въртя по много километри годишно, така че да направя най-много две смени на ангренажен ремък ако си взема 2 д4д. А в другия случай на 2,2, веригата може отново да си замине в мен и да направя една смяна, която да е равносилна на два сменени ремъка.
Как стои въпроса с турбините на тези двигатели. Здрави ли са или трябва да се приготвя и за подобен ремонт. Ако някой е имал злощастието, колко струва рециклирането на тези турбини? Има ли други разлики в потдържането на двата мотора, и като цяло кой ще ми излезе по евтин и надежден за поддръжка?

Днес гледах и една друга тойота вкарвана от Белгия - http://www.cars.bg/offer/c2238068 . Колата имаше по-добър търговски вид от горната и имаше транзитни номера. Тоест повозихме се добре и нямаше никакви забележи по возията и спирачките. Това, което ме притесни е, че при работещ мотор, като извадих щеката за маслото от отвора излизаше бяла пара на кратки интервали. Това признак ли е за сериозен проблем? Чувал съм приказки за така наречените "издухани" двигатели, но мога ли само по този признак да си направя изводите? Най вероятно ще искам да минем през оторизирания сервиз да я погледнат. Какви са ви впечатленията от тях? Ще ми дадът ли добра информация, или по добре да я водят в някой друг сервиз?

Благодаря на всеки, който ще си направи труда да прочете чак до тук.

Поздрави,
Деян

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5648
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 365
Местоположение: Варна

Покупка на Тойота Корола Версо

Мнениеот Akima » 10 сеп 2017 00:21

Благодаря, че не ползвахте търсачката.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта