Съвети при покупка на Авенсис
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
Течността не съм сменял. Апаратите и буталата се движат с един пръст, образно казано.
Проблемът е, че просто системата не е достатъчно енергоемка. На валове е супер, ама от 150 км/ч
Проблемът е, че просто системата не е достатъчно енергоемка. На валове е супер, ама от 150 км/ч
- batececo
- Мнения: 580
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 208 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
Те и моите водачи се движеха с докосване, обаче като покараш повече от 100 км и не можеше да пипнеш задното колело. След почистване и смазване на водачите, колелата са cold as ice
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
Джантите са студени. Нищо не задържа. Е, след тестовите ми спирания не са студени, но при нормално извънградско почти не се загряват
Отзад съм с барабани.
Отзад съм с барабани.
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Съвети при покупка на Авенсис
Според мен т27 имат страхотни спирачки, ако не си с колан при по-агресивно спиране може да се блъснеш в челното стъкло, така спирах и с една X5 докато се научих че при автоматик се работи само с дясния крак . Т27 е примерно е с много по-добри спирачки от Ярис ТС( а там не са много малки апаратите и дисковете !?)
Toyota
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
Под кофти спирачки разбирам лоша ефективност при максимално внезапно спиране.. Това дали усещаш несъразмерно рязко спиране при докосване на педала вече зависи от други фактори - сервоусилвател и т.н...
Май бях писал, че според мен кофтито спирачки на Т22 и Т27 са поради конструктивен дефект... Т.е. системата има 'първоначално' разпределение на спирачното усилие, което трябва да е някъде около 70/30 (условни, но що годе достоверни числа)... Причината е, че при спиране тежестта се премества към предния мост, а задния 'олеква'... Старите автомобили имаха 'кантарчета' ограничаващи спирачното усилие към задния мост...
Докато при Авенсис явно са пуснали голямо усилие към задния мост. Затова задните спирачки удрят в началото здраво (износвайки се повече), обаче лесно приплъзват, АБС ги хваща и почва чак тогава да премества спирачното усилие към предните спирачки. Усещането при такова спиране при моето шофиране на Т22 и Т27 бе - първоначално потъване на целия автомобил - подобно на това при дръпната ръчна, след това леко отпускане/намаляване на спирачното усилие, като при внезапно сработил АБС, и чак тогава започва да спира що годе нормално... В началото така при уж нормално интезивно спиране прескочих точката за спиране с около 2м - добре, че бях първи автомобил на светофара... След това станах изключително внимателен с дистанции и т.н...
Май бях писал, че според мен кофтито спирачки на Т22 и Т27 са поради конструктивен дефект... Т.е. системата има 'първоначално' разпределение на спирачното усилие, което трябва да е някъде около 70/30 (условни, но що годе достоверни числа)... Причината е, че при спиране тежестта се премества към предния мост, а задния 'олеква'... Старите автомобили имаха 'кантарчета' ограничаващи спирачното усилие към задния мост...
Докато при Авенсис явно са пуснали голямо усилие към задния мост. Затова задните спирачки удрят в началото здраво (износвайки се повече), обаче лесно приплъзват, АБС ги хваща и почва чак тогава да премества спирачното усилие към предните спирачки. Усещането при такова спиране при моето шофиране на Т22 и Т27 бе - първоначално потъване на целия автомобил - подобно на това при дръпната ръчна, след това леко отпускане/намаляване на спирачното усилие, като при внезапно сработил АБС, и чак тогава започва да спира що годе нормално... В началото така при уж нормално интезивно спиране прескочих точката за спиране с около 2м - добре, че бях първи автомобил на светофара... След това станах изключително внимателен с дистанции и т.н...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 900
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 112 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
Точно това трябва да се прави независимо от автомобила и типа спирачна система!
Винаги има риск нещо да се повреди, особено при екстрено спиране, водещо до големи усилия в системата.
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
Имах предвид, че Авенсиса ме караше да се презапасявам, защото при по-интензивно спиране Авенсисът спираше ЗАД проектната ми точка...
А Маздата при същият стил на шофиране спираше ПРЕДИ проектната ми точка... Веднъж направо се бях прежалил челно в един ТИР... Маздата спря от около 90км/ч на около метър от камиона, и то в изключително неблагоприятна за спиране ситуация - сравнително остър завой с обратен наклон.. Не ми се мисли как би изглеждала ситуацията с Авенсиса..
В резултат - с единия автомобил се чувстваш по-спокоен, защото знаеш, че няма да те подведе, а ще измъкне отнякъде още едни 5% 'запас'... Докато с другя автомобил винаги си на тръни, защото в критичен момент може да ти изяде още едни 5%...
А Маздата при същият стил на шофиране спираше ПРЕДИ проектната ми точка... Веднъж направо се бях прежалил челно в един ТИР... Маздата спря от около 90км/ч на около метър от камиона, и то в изключително неблагоприятна за спиране ситуация - сравнително остър завой с обратен наклон.. Не ми се мисли как би изглеждала ситуацията с Авенсиса..
В резултат - с единия автомобил се чувстваш по-спокоен, защото знаеш, че няма да те подведе, а ще измъкне отнякъде още едни 5% 'запас'... Докато с другя автомобил винаги си на тръни, защото в критичен момент може да ти изяде още едни 5%...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Съвети при покупка на Авенсис
Сравнението е хубаво нещо, Освен самото спиране обаче Мазда 6 има и много по-добро окачване от Авенсиса. Спирането няма как да не се подобри при по-добро окачване. Да не говорим за поведение и спиране в завой.
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
Маздичката е спортистче, бих очаквал добро поведение и спиране както описа Slowtraveler.
Аз между другото карах сигурно 5 тест драйва на фейслифтовата GH и спирачките ми се струваха неубедителни заради усилието, което им трябваше. Но явно така е по-добре, не само с изкуствените спирачни асистенти, имаш чувството че коват, но е само в началото.
Аз между другото карах сигурно 5 тест драйва на фейслифтовата GH и спирачките ми се струваха неубедителни заради усилието, което им трябваше. Но явно така е по-добре, не само с изкуствените спирачни асистенти, имаш чувството че коват, но е само в началото.
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
baba_metca, безспорно, но дори при обикновено спиране направо по равен път, се усещаше споменатото от мен 'потъване' на Авенсиса... И на 75х.км сменях напълно свършили задни накладки, при остатък около 40% на предните...
ТТодоров, моята бе първата GH (2008г), и спирачките за мен си бяха доста информативни, без да са прекалено 'остри'... Чак пък спортистче - едва ли Спирачните асистенти там също сработваха много добре, но едно е системата да е конструирана правилно, и да сработва близко до идеалното, а асистента само да помага, а друго е системата да е така конструирана, че да се налага асистента да оправя конструктивните 'дефекти'...
ТТодоров, моята бе първата GH (2008г), и спирачките за мен си бяха доста информативни, без да са прекалено 'остри'... Чак пък спортистче - едва ли Спирачните асистенти там също сработваха много добре, но едно е системата да е конструирана правилно, и да сработва близко до идеалното, а асистента само да помага, а друго е системата да е така конструирана, че да се налага асистента да оправя конструктивните 'дефекти'...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Съвети при покупка на Авенсис
Здравейте, засилил съм се да си търся Авенсис ,бензинче и ми попадна тази обява.Цената е доста ниска и ако някой я е глледал да сподели мнение.На първи поглед освен външните забележки,виждам ,че и лампата за Ербега свети .
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5qylm8
Обявата е от Варна
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5qylm8
Обявата е от Варна
Съвети при покупка на Авенсис
Като гледам цената вече ще е купена за тези пари няма какво да се чудиш, сигурно има краш лог в компа но не е проблем и затова свети еърбега. Ако мотора работи добре я грабвай
Съвети при покупка на Авенсис
Там е работата ,че вече 4 месец стои обявата и сега и свалиха цената с ,май с 500 лв...вярно че и годината се смени ,но....
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
Тази цена със сигурност определя голям дефект на колата.
Няма автокъща, която да продаде такава кола на толкова ниска цена, ако няма някакъв сериозен дефект.
Може и да е на повече от 500-600000км
Няма автокъща, която да продаде такава кола на толкова ниска цена, ако няма някакъв сериозен дефект.
Може и да е на повече от 500-600000км
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- iovkito
- Мнения: 2856
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 68 пъти
Съвети при покупка на Авенсис
Грохнала е колицата. Ако е само за съединител и с поразтропано окачване , определено си струва.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 12 госта