Вибрации в съединителя
Вибрации в съединителя
Здравейте! Имам няколко въпроса към вас. Преди 2 месеца баща ми купи Корола Версо 2005 г. 2.0 Д4Д (116 коня) и понеже аз нямам книжка, но доста често ми дава да карам в негово присъствие, съм забелязал, че в педала на съединителя, когато при тръгване си превключил на скорост и вече колата е потеглила, в последните сантиметри от хода на педала и когато вече е напълно вдигнат, има някакви вибрации, които наподобяват стържене, но няма никакъв звук. Съединителя захапва много добре, нито много високо, нито много ниско, но освен вибрациите и педала си е доста твърдичък, сравнен с други коли, на които съм се качвал. Същото нещо ми сподели и бащата. Още нещо - понеже колицата си ми харесва много и искам да е в добро състояние, постоянно му давам зор и го дрънкам да купува добавки за нафтата , обаче нашия се дърпа и смята, че са неефективни и са загуба на пари. Какво е вашето мнение върху почистващите добавки, още повече при Д4Д двигателите, които съм чувал, че не се славят с много издръжливи дюзи (е, поне за нашите горива, в чужбина съм сигурен че е различно).
Toyota Corolla Verso 2.0 D4D 2005
- WoLF
- Мнения: 2641
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 257 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Вибрации в съединителя
При мен добавката само вдигна мътилката от дъното на резервоара и после играх други филми, добре че горивния филтър обрал всичко и го отнесе... Според мен ако имаш оплаквания и вече си чистил резервоара, може и да сложиш и да видиш колко силен е плацебо ефекта при теб
- Kiki
- Мнения: 8210
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Вибрации в съединителя
Щом педалът на един съединител стане твърд, значи си заминава и иска смяна.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Вибрации в съединителя
При мен на Corolla E12 D4D 116hp въпросното стържене го отдавах на проблема, който много колеги са имали със скърцащия педал на съединителя и износването му. След ремонта на педала скърцането изчезна, но стърженето си остана. Скоро след това се наложи да сменя комплект съединител/маховик и проблема изчезна... както и някои други, като трудно влизане на определени предавки, дрънчащия звук при отпуснат съединител, ударно превключване на скорости и "помпането" за прасец при смяна на скорости . Не е задължително при теб да се налага същия ремонт, но времето ще покаже.
Ако дюзите са в норми и колата работи добре, аз лично не бих сипвал добавки. Ползвам такива, но при мен положението е друго.
Ако дюзите са в норми и колата работи добре, аз лично не бих сипвал добавки. Ползвам такива, но при мен положението е друго.
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Вибрации в съединителя
аз ползвам двутактово масло fc или fd 5 мл. на литър дизел., дали е достатъчно да смаже горивната система незнам, но със сигурност двигателя работи по меко и тихо....
Toyota
- kostadinnm
- Мнения: 239
- Регистриран на: 09 Яну 2013 21:20
- Местоположение: София/Петрич
Вибрации в съединителя
DML, интересно ми е къде си сменихте съединителя и с каква марка?! Т.нар помпи(горна и долна) пипали ли сте ги?!DML написа: При мен на Corolla E12 D4D 116hp въпросното стържене го отдавах на проблема, който много колеги са имали със скърцащия педал на съединителя и износването му. След ремонта на педала скърцането изчезна, но стърженето си остана. Скоро след това се наложи да сменя комплект съединител/маховик и проблема изчезна... както и някои други, като трудно влизане на определени предавки, дрънчащия звук при отпуснат съединител, ударно превключване на скорости и "помпането" за прасец при смяна на скорости . Не е задължително при теб да се налага същия ремонт, но времето ще покаже.
Ако дюзите са в норми и колата работи добре, аз лично не бих сипвал добавки. Ползвам такива, но при мен положението е друго.
Corolla 2006 2.0 D-4D | sedan, SOL
Вибрации в съединителя
Комплекта съединител/маховик са на LUK. Королата ми е туркиня, такъв са сложили и при първоначалното вграждане. Монтиран е от мехаННика, благодаря му за което! За помпите не е ставало въпрос дали са пипани. Ремонта определено си заслужаваше.
Вибрации в съединителя
Здравейте при мен стърженето се появи след ремонт на двигателя. Усеща се при лек допир с крак на педала на съединителя и при движение се усеща ритмично тласкане във волана. Преди ремонта такъв проблем нямаше. Някакви идеи? Ремонта беше изпълнен пт Механика, така че не знам какво да кажа.
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Вибрации в съединителя
Освен някой тампон да е изпуснал, друго не се сещам. А щом е точно след ремонта, може и нещо да е забравено да се затегне. Защо не се върнеш при този меХаННик?
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
Вибрации в съединителя
Авенсис 1, при плавно отпускане на съединителя на потегляне, почти в най-горна точка и особено на наклон, се чува силно виене, не бих казал стържене. Изчезва при пълно отпускане. Съединителят не боксува, но скоростите се включват малко трудно ( лесно, ако уцелиш момента ). При пуснат съединител има лек лагерен шум, при натискане изчезва. Масло Yacco BVX600 в кутията. Струва ми се, че е време за съединител. Имам възможност за голяма отстъпка: AISIN KT100A(135 лв), EXEDY TYK2151(115 лв) и LUK (125 лв). Кой е добрият избор и кое изглежда менте от тези на база цена? Айсина е с гумените тампони на феродовия, как се държи това и трайно ли е като материал, заместващ пружините?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 183 госта