Според мен относно повишеното картерно налягане Недков е прав, майстора си е търсил работа
Обаче като ви чета постовете май говорите за различните видове dichtung-и:
90904-30008 - дихтунгa на излишната нафта
11176-27011 - термошайба под дюзите
Нафта в маслото
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Нафта в маслото
Интересно, тази термошайба под дюзите ми изглежда като тефлонова и определено е нов елемент в цялостната картинка. Идеята ми беше да сменя дихтунгите под дюзите (до сега знаех само за медни такива) , тези за обратната нафта и гумени уплътнители . Не си давам много зор щото не мога да попадна на майстор който като ми говори да ме убеди че знае какво и как трябва да се направи. Взех да се замислям сам да си свърша работата но ме спират някои неща които искам да знам предварително като например с каква сила на динамометричния ключ трябва да затегна болта на дюзата и после капака също и т.н.
Toyota RAV4 D4D 2.0/116 к.с. 2004
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Нафта в маслото
Не знам дали е тефлонова, алуминиева или алпака, ама щом е "термо" би трябвало и реотанче да има вградено .
Споко, не е нов елемент, в България на места и на презерватива викат нахуйник, но това не означава, че е ново понятие . На места този дихтунг ще го срещнеш и като "гарнитура" или "уплътнение инжектор", но това да не те притеснява, стана въпрос все за дихтунга на дюзата .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Kiki
- Мнения: 8211
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Нафта в маслото
Тази дихтунга е медна. Нищо че изглежда бяла. Просто е галванизирана, сигурно за да не хваща патина.
Рязал съм една стара от любопитство, за да видя, дали наистина е медна.
Рязал съм една стара от любопитство, за да видя, дали наистина е медна.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Нафта в маслото
Може ли някой по–запознат да ми каже с какви килограми на динамометричния ключ да затегна болтовете на дюзите, даже ще е по–добре линк към някакво ръководство от където да погледна. Благодаря на всеки който се отзове с полезна информация.
Toyota RAV4 D4D 2.0/116 к.с. 2004
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта