Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18 Ное 2022 13:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Здравейте, имам проблем с въпросната кола , значи при изкачване на стръмен наклон на ниска предавка, днес забелязах, че работната температура стигна 100 градуса за момент , после при спускане като сложа на свободна качва 100 градуса отново, а на скорост веднага пада до нормалната 90. Като работи автомобила на място всичко е наред , има антифриз на нормално ниво и маслото е наред. Водната помпа е сменяна преди 2-3 хил. км . До сега никога не е правила така , моля за съвети
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 122 пъти
- Получена благодарност: 32 пъти
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
За начало внимателно! с водоструйка измий през решетката, доколкото е възможно, радиаторите на колата.
Това едва ли ще помогне много, но иначе си трябва демонтаж и детайлно почистване с промиване на системата. С всичките разправии покрай това.
Това едва ли ще помогне много, но иначе си трябва демонтаж и детайлно почистване с промиване на системата. С всичките разправии покрай това.
- TATI
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 52 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Сигурно след смяна на помпата е почнала да прегрява?
Има ли си набор тая кола и някакви километри?
Има ли си набор тая кола и някакви километри?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18 Ное 2022 13:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
2004 година е колата на 270000 км е, без проблеми до сега , никога не е правила така , като смених помпата я карах на баир и никога не е качвала до 100 градуса. Забелязах нещо при случката, че никаква перка не се включи като отчете 100 градуса за малко ...
- mapamop
- Мнения: 4226
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 327 пъти
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Да не е останал някъде въздушен джоб след смяната на помпата?
Докато се ровичках по климатика, чукнах с гумената дръжка на тресчотката съвсем леко радиатора на двигателя, и той протече - взе да "пишка" на тънка струйка от мястото на удара. Смених радиатора, но колата беше под наклон и не успя да се обезвъздуши сама, та се наложи на отворена капачка да доливам в радиатора и да "масажирам" дебелите маркучи докато избута въздуха. В един момент рязко ми замина количеството от разширителния съд.
После уж се оправи, но като я изкарах вече на равна повърхност, на затворена капачка след още един "масаж" на маркучите долях още половин литър. От тогава не е мърдала стрелката след средата и не е намалявало нивото на антифриза.
Преди да се филмираш с доста по-сложни процедури си вземи едни дебели ръкавици, пусни я да загрее и докато работи мотора намачкай маркучите ако има въздух да избяга. Трябва и да ти е пуснато парното - климатика да е на позиция HI и вентилатора докрай, да я прегрееш по-трудно. Ръкавиците трябва да са със добра топлоизолация, за да не ти остане кожата по маркучите! Аз си вадя спокойно разни неща от фурната с голи ръце, но въпреки "монтьорските" ръкавици си ми понапарваше на пръстите и си направих лека пришка.....
Докато се ровичках по климатика, чукнах с гумената дръжка на тресчотката съвсем леко радиатора на двигателя, и той протече - взе да "пишка" на тънка струйка от мястото на удара. Смених радиатора, но колата беше под наклон и не успя да се обезвъздуши сама, та се наложи на отворена капачка да доливам в радиатора и да "масажирам" дебелите маркучи докато избута въздуха. В един момент рязко ми замина количеството от разширителния съд.
После уж се оправи, но като я изкарах вече на равна повърхност, на затворена капачка след още един "масаж" на маркучите долях още половин литър. От тогава не е мърдала стрелката след средата и не е намалявало нивото на антифриза.
Преди да се филмираш с доста по-сложни процедури си вземи едни дебели ръкавици, пусни я да загрее и докато работи мотора намачкай маркучите ако има въздух да избяга. Трябва и да ти е пуснато парното - климатика да е на позиция HI и вентилатора докрай, да я прегрееш по-трудно. Ръкавиците трябва да са със добра топлоизолация, за да не ти остане кожата по маркучите! Аз си вадя спокойно разни неща от фурната с голи ръце, но въпреки "монтьорските" ръкавици си ми понапарваше на пръстите и си направих лека пришка.....
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18 Ное 2022 13:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Благодаря ти, ще опитам при първа възможност , но се съмнявам да не и е заминал термостат-а или да е запушила радиатора (дано само да не е head gasket, че тогава няма да е никак добре )
- mapamop
- Мнения: 4226
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 327 пъти
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
"Масажирай" я колкото се може по-скоро. Притеснително е ако на тия градуси не включва перката - но тя е по-скоро зависима от датчика за температурата на антифриза, отколкото от термостата.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18 Ное 2022 13:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
А възможно ли е този датчик на температурата на антифриз-а да не отчита правилно и да лъже ?
- mapamop
- Мнения: 4226
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 327 пъти
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Да. Като цяло са направени да изкарват дълго, но не са безсмъртни. Виж му извади буксата и я погледни на самия елемент да не е окислена, и крачетата откъм инсталацията да не са окислени.Georgi >_< написа: ↑04 Сеп 2023 17:00 възможно ли е този датчик на температурата на антифриз-а да не отчита правилно и да лъже ?
На диагностика, при кола след дълъг престой (цяла нощ примерно) трябва да ти даде температура приблизително същата, като околната. Може и да го мериш но стойностите трябва да се видят в сервизното според температурата.
Това е преди да го смениш "за спорта", и да похарчиш излишни пари.
Започни с "масажа" първо, по мое мнение. И все пак продухай с водострийката колкото може радиатора.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- WoLF
- Мнения: 2726
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 298 пъти
- Получена благодарност: 139 пъти
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Тук има два момента:
1)Температурата не е сериозна и не е нещо необичайно при високо натоварване да я направи и после да я свали, НО
2)Скоро е пипана охладителната система и се твърди, че досега никога и при никакви условия не е успявала да качи такива градуси...
1)Температурата не е сериозна и не е нещо необичайно при високо натоварване да я направи и после да я свали, НО
2)Скоро е пипана охладителната система и се твърди, че досега никога и при никакви условия не е успявала да качи такива градуси...
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18 Ное 2022 13:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Значи покарах колата още известно време да видя дали загрява наистина.
Днес я покарах малко повече от обичайното и няма никакви признаци, държи си 90 градуса температура и пуска перката отвреме на време, съмява ме, че термостата е тръгнал, тъй като много интересно пуска перката нещо от сорта на пусне я за малко и после изведнъщ спре , на таблото не отчита покачване на температура държи си 90 .....
Днес я покарах малко повече от обичайното и няма никакви признаци, държи си 90 градуса температура и пуска перката отвреме на време, съмява ме, че термостата е тръгнал, тъй като много интересно пуска перката нещо от сорта на пусне я за малко и после изведнъщ спре , на таблото не отчита покачване на температура държи си 90 .....
- mapamop
- Мнения: 4226
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 327 пъти
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Нормално е стига да не е на пълна мощност на вентилатора и да е на кратки интервали. Зависи какво отчита датчика на температурата и как го третира горивния компютър. Заминал термостат си мисля че ще клати сериозно температурата по стрелка.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 122 пъти
- Получена благодарност: 32 пъти
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Какво ще рече "заминал" термостат?
Ленив ли имаш предвид? Да реагира бавно на имненита на температурата.
Защото, ако е останал отворен/ полуотворен, температурата ще е ниска, а ако е затворен (само малкия кръг) постоянно ще вдига температура. Дори и на място и празен ход.
Ленив ли имаш предвид? Да реагира бавно на имненита на температурата.
Защото, ако е останал отворен/ полуотворен, температурата ще е ниска, а ако е затворен (само малкия кръг) постоянно ще вдига температура. Дори и на място и празен ход.
- WoLF
- Мнения: 2726
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 298 пъти
- Получена благодарност: 139 пъти
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
Твърде вероятно е колата да няма проблем, има друга тема където пак това мъдрехме...
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18 Ное 2022 13:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla
Проблем с toyota corolla 2.0 d4d 90 к.с
По пронцип по- трудно загрява колата, особено като е студено времето, сега в топлото не е изразено така, но зимата изключително бавно качва 90 градусаgena_bs написа: ↑08 Сеп 2023 17:42 Какво ще рече "заминал" термостат?
Ленив ли имаш предвид? Да реагира бавно на имненита на температурата.
Защото, ако е останал отворен/ полуотворен, температурата ще е ниска, а ако е затворен (само малкия кръг) постоянно ще вдига температура. Дори и на място и празен ход.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта