Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Когато купувах колата имаше 2 бройки на склад с еднакво оборудване и цвят. Едната произведена в Япония , другата в ЮАР. Избрах тази от Япония, защото ние българите сме малко мнителни на тема кое къде е произведено. Но мой съсед 6 месеца преди мен закупи същия модел , който се оказа произведен в ЮАР. И до ден днешен човека си я кара, говорил съм с него имал ли е технически проблеми. Отговора му е отрицателен. Така че стандартите за качество в различните заводи на Тойота според мен са достатъчно високи, по скоро тук играе голяма роля психиката. И не на последно място, когато купуваш употребяван много е важно предишния му собственик дали е бил грижовен към него. Защо е така не мисля да го обсъждам , мисля че на всички е ясно.
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Още един въпрос имам към вас-счита ли се за проблем ако са навъртени 150-160 000 км, или за vvt-i двигателите това е началото на живота им.Питам защото почти всички предложения за автомобил втора ръка имат долу горе толкова навъртени километри.
-
- Мнения: 1227
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 57 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Съгласявам се с колегата Миланов- моята е също от ЮАР. За 134 400 км съм сменил освен стандартните филтри, масла и свещи при техн. обслужвания, 2 те халогенни крушки на фаровете на около 80 000 км, и ако може като недостатък/дефект да се определи- смениха ми амортесьорите ГАРАНЦИОННО без да кажат и дума на около 24 000 км, защото леко потропваха, но НЕ бяха изпуснали. Иначе не съм имал НИКАКВИ проблеми, даже топката на скоростния лост няма и 1 следа по нея от износване. С две думи, много доволен съм!!! Относно живота на двигателите, конкретно не знам (надявам се да нямам ядове), но.. на тъста ми старият авенсис мина над 190 000 км и го продаде, защото му беше омръзнал (взе си новия). Двигателят вървеше, НЕ гореше масло и разходът му на гориво беше като на нова, разработена кола.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Когато бях известно време в юар и на мавриций ми направи впечатление че местните предпочитат втора ръка японка вместо нова африканка.
Японките идват рециклирани при тях с гаранция.
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
-
- Мнения: 1227
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 57 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Може би, защото по една или друга причина предпочитат употребяваните пред новите автомобили...? Както е и в милата ни родина...
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Не съм съгласен... В Мавриций си караха предимно нови компактни автомобили (специфика на техните пътища)..
Да, основно Тойота (малко по-странни модели) и GM (Шевролет Круз)... Дори бях пускал снимка тук на Тойота представителството им
Но останах с впечатление, че Тойотите им бяха някъде от Индо-пакистанския район..
Да, основно Тойота (малко по-странни модели) и GM (Шевролет Круз)... Дори бях пускал снимка тук на Тойота представителството им
Но останах с впечатление, че Тойотите им бяха някъде от Индо-пакистанския район..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Колеги,не изказахте мнение дали е проблем ако се купи автомобил на 150-160 000 км.и какъв е долу горе живота на един vvt-i двигател.Важно е разбира се и как се е отнасял предишния собственик към автомобила като цяло (еех ако хората бяха като мен педантични всички коли щяха да са в перфектно състояние дълги години).А годината на първата регистрация от значение ли е или е по-важно на колко километра е?
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Колега, както сам сте писали - важно е как се е отнасял предишния собственик и как е експлоатиран автомобила...
В офиса имаме Корола седан (Аурис) 2004-6г (забравих вече точно коя година бе), която е над 180х.км и няма какъвто и да е проблем... Само смяна на консумативи...
Обикновено се смята, че живота на съвременните двигатели е около 300х.км, но това не пречи да се срещат екземпляри и над 500х.км в отлично здраве (или на 200х.км абсолютни гробници)...
В офиса имаме Корола седан (Аурис) 2004-6г (забравих вече точно коя година бе), която е над 180х.км и няма какъвто и да е проблем... Само смяна на консумативи...
Обикновено се смята, че живота на съвременните двигатели е около 300х.км, но това не пречи да се срещат екземпляри и над 500х.км в отлично здраве (или на 200х.км абсолютни гробници)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Kissman написа: Колеги,не изказахте мнение дали е проблем ако се купи автомобил на 150-160 000 км.и какъв е долу горе живота на един vvt-i двигател.Важно е разбира се и как се е отнасял предишния собственик към автомобила като цяло (еех ако хората бяха като мен педантични всички коли щяха да са в перфектно състояние дълги години).А годината на първата регистрация от значение ли е или е по-важно на колко километра е?
Сами по себе си тия колометри не са проблем. Имам в предвид коляномотовилковия механизъм и буталните групи си издържат доволно ако не са правени експерименти с маслата или някакво инцидентно прегряване заради загуба на течност или дефектирал термостат. Пиша в общи линии а не конкретно за модела. Ако искаш завърти се покрай някоя таксиджийска стоянка и поразпитай. Със сигурност ще намериш доста коли над 500 000Км. без да са отваряли мотор. Но покрай мотора има доста периферия която след 200-300 000Км. започва да дава фира. Например съединител , водна , хидравлична и горивна помпа , кормилна рейка , компресор на климатик , радиатори , окачване , ел.инсталация ,спирачна система , трансмисия , стартер и ..... покупката на старо е котка в чувал и винаги има рискове да потънат повече пари от предвиденото.
Няма какво да я мислиш тая даже и турбо няма. Ако ти харесва води я някъде да я прегледат за побългаряване или поиталиянчване и я отнасяй като куцо пиле домат.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 03 Яну 2024 21:28
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота аурис
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Колеги имам запитване за аурис 1.6 132коня бензин 2011г.светна ми чека закарах е в тойота закачиха е и ми казаха ,че има проблем с газоразпределителния механизъм на клапаните не двигателя колата е на 160 000км някой има ли опит с подобен проблем
- Akima
- Мнения: 7133
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 34 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
Съвети за Auris 1,6,бензин,2011 г.
Препоръчително е да напишете номер на рама - ГРМ е много общо понятие, съдържащо доста движещи се части.
Одобрих Ви мнението и ви пуснах ЛС с насоки.
Одобрих Ви мнението и ви пуснах ЛС с насоки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта