Вой от скорстна кутия РАВ4 ХА30

Публикувай отговор
Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Вой от скорстна кутия РАВ4 ХА30

Мнение от nov » 28 Мар 2024 10:21

Според един от големите ойл селектори на производител на масла, кутията ми се води EB61F 6/1, а не Е35х, стигам до извода, че конкретно за моя модел по-надежден е автомата, но когато търсех имаше само 2 автомата (от точно този фейслифт, който притежавам) и двата с превъртяни километражи средно с по 200-250к.км надолу и почти никаква сервизна история, затова се спрях на тая с ръчната трансмисия, защото има история в Тойота, но както се вижда в последствие и това няма гаранция разбира се.

Аватар
WoLF
Мнения: 2643
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 257 пъти
Получена  благодарност: 119 пъти

Вой от скорстна кутия РАВ4 ХА30

Мнение от WoLF » 28 Мар 2024 10:44

Офтопик
Преди години като купувахме един Пасат 5.5 комби за служебен, имаше си българска сервизна история и пак я дадохме на Автохит да я прегледат обстойно. Връщат и казват, че е идеална. След месец каране дадохме стандартните 4 хилки да я направим кола bash.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Вой от скорстна кутия РАВ4 ХА30

Мнение от nov » 28 Мар 2024 11:34

Така е, гаранция само ако е нова.

vfr800
Мнения: 465
Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
Местоположение: София
Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 66 пъти

Вой от скорстна кутия РАВ4 ХА30

Мнение от vfr800 » 28 Мар 2024 11:38

nov написа: 27 Мар 2024 19:43 защото освен определението "усилени" има проблем с хлабините накрая
Това с "усилените" са пълни глупости. Единствената разлика е , че един от лагерите на първичния вал има увеличена хлабина и то само единия. При тойотите обикновено е задния откъм пета скорост и това е заради аксиалното натоварване от съединителя. Другия е ролков и не може да поема никакви аксиални натоварвания. Въросната хлабина се съдържа в номера на лагера. Т.е ако вземеш същия номер, то той има същата хлабина. А това с лагерите на дифа изобщо не искам да го коментирам. Той производителя на колата може и 5000лв да каже за тоя лагер...............

Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Вой от скорстна кутия РАВ4 ХА30

Мнение от nov » 28 Мар 2024 11:47

Казвам какво съм чул и какво съм платил, пари излезли от джоба ми, иначе сигурно реално тоя лагер от 271 лв след отстъпките, вероятно не струва повече от 50 лв, небрандиран ОЕМ.
Пак казвам - предпочетох да сложа ОЕМ-ски, защото не ми се прави същото упражнение повторно и още 5 седмици без кола (не, че съм бил на зор реално за нея).

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта