Угасване на двигателя при спиране

Аватар
angelina
Мнения: 64
Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
Получена  благодарност: 1 път

Угасване на двигателя при спиране

Мнение от angelina » 03 Апр 2024 09:17

ivo_67 написа: 15 Сеп 2023 09:19 Симптомите наподобяват вдълбани в главата гнезда на клапаните и (или) прогорели изпускателни клапани. Съдя за това от факта, че двигателят гасне след като е загрял. На студен двигател ако предположим, че топлинната хлабина клони около 0, е възможно да се стартира и работи нормално, но след достигане на работна температура, хлабина няма, клапанът не уплътнява в гнездото. Разбира се губи значителна част от компресията при сгъстителния такт. Това при положение, че няма хидравлична компенсация на топлинната хлабина на повдигачите.
И моята прави така и затова следя, но вдълбаните клапани или по-точно нерегулираните и неуплатняващи хубаво легла, ги отремонтирахме преди 10хил.км. За кратко спря да го прави проблема и сега е пак така, както колегата описва. Не е от леглата на клапаните. Много малко издишаше един или два и въпреки това за очна да пали трудно с повече завъртания. Смених също комплекта с веригата и пак е така. (Да разширя малко отговора)
Пазарджик BMW 2.5 TDS-1995 -бивш. Opel Frontera -бивш Peugeot 607 3.0 -2006-бивш., Toyota Yaris 1.0 -2008. Mazda 6 -2015. Lexus RX 400 Hybrid, Toyota Highlander 3.5 XLE
Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4930
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 153 пъти
Получена  благодарност: 143 пъти

Угасване на двигателя при спиране

Мнение от slowtraveler » 03 Апр 2024 09:22

angelina написа: 03 Апр 2024 09:17 Много малко издишаше един или два
При клапаните няма такова понятие 'много малко издиша'... Това е една от критичните настройки и ремонти- 'много малко издишане' веднага става 'голямо издишане' и отказ на цилиндъра...
Затова и новите клапани се припасват много внимателно на ръка към леглата си така, че да станат херметични... Също така самите легла внимателно се 'формоват' към правилната форма независимо дали са нови или вече работили...
Центровката на клапаните е крайното задължително условие, като там пак се изисква опит - правилна температура на ДВГ и т.н. и т.н... Ако са нови легла - разбира се, че бих проверил клапаните след 10х.км...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

vfr800
Мнения: 467
Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
Местоположение: София
Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 67 пъти

Угасване на двигателя при спиране

Мнение от vfr800 » 03 Апр 2024 11:18

Ако има газ търсете си проблема там.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Google [Bot] и 3 госта