Да, но по нашенски! Какви ли не изпълнения не съм виждал... много...Арабски! Идеята е, че двете сонди трябва да изпращат различна инфо към компа. Ако не... - авариен режим, разход... Мамата си трака! Скоро махах 4 катализатора на една Г класа (будка за вестници)!!! и нямаше ядове. Всичко е според софтуера на марката. А по отношение на УНИВЕРСАЛНИТЕ катализатори - гръцки или тайвански - много зависи от двигаля, на който ги монтираш. Мерцедес е отврат, но освен него не съм имал ядове. Газовете( СО2 - СО ) са си в нормите...засега! Един такъв универсален катализатор е около 250лв с монтажа при мен - в АСПО. В момента водя епични битки за отстъпки за Тойота клуба и няма да се дам лесно!Xeku написа:Та нали за нея вече има открит чалъм?Fido Dido написа: Ако обаче имаш втора ламда сонда след катализатора, съм безпомощен.
За премахването на катализатора
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
shtom ima katalizatori po 80lv, slagaite takiva, za kakvo da davash sushtite pari za rezonatori, gazouskoriteli i pr? Prav e kolegata po-gore, ako vseki edin taka pravi, mozhe puk i vuzduha da stane malko po-chist, znam li?
vuv vseki edin sluachi, na mestotot na katalizatora bi tryabvalo da slozhi kato minimum edno sredno gurne, dori ne rezonator, za da dava vse pak nyakakuv lek zapor na gazovete, a i da ne shumi kolata.
vuv vseki edin sluachi, na mestotot na katalizatora bi tryabvalo da slozhi kato minimum edno sredno gurne, dori ne rezonator, za da dava vse pak nyakakuv lek zapor na gazovete, a i da ne shumi kolata.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Стара ми е информацията - вче са на 150 - 160 лв. с монтажа! Ако си на газ, естествено нямаш нужда от катализатор. А тези " пури" за които говорих по-горе, са направени от ф110мм. алуминизирана тръба, дебела 2,5мм. и запресована в двата края. вътре има филтър с бленда и камера. идеята е да се постигне подобно съпротивление на газовете, като на катализатора, който при бензиновите мотори, освен екологията, е и страхотен обезшумител!
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Малко , но това е единствения фирмен сервиз на АСПО! не се лъжете от релами и плакати! Просто много сервизи и гаражчета с арабчета предлагат наша стока. А аз съм грозния с тръбоогъващата машина!
- Прикачени файлове
-
- ASPO_service.jpg (37.67 KiB) Преглеждано 6255 пъти
-
- Picture-022.jpg (17 KiB) Преглеждано 6255 пъти
-
- Picture-030.jpg (7.31 KiB) Преглеждано 6254 пъти
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
е затва не я пуснах жената при вас,,,да не седя после при банкомата да гледам чичо фидо пуснал ли е издръжката:)Fido Dido написа:Басма ще и цепим! laugh.gif А някои може ли да ми обясни що за птица е този у"скорител на газовете", че нещо не схващам!rudolf написа:фидо: жената щеше да почне работа там,,,,ма отива за счетоводител,,,то се оказа че сте си забременили касиерката миналата годинаbiggrin.gif
ускорител??:(,,,аз се сещам единствено или за стеснение или за някъв резонаторен ефект,,,ма не вярвам да има нещо общо?
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
По принцип това гърне - "резонатор, заместител на катализатора , резонансно гърне" е един най-обикновен шумозаглушител! В повечето случаи се слага на бензиновите коли, дизела е по-тих мотор и една тръба върши работа. Това за ускорителя ме утепа! Та аз се чудя как да ги забавя, а не да ги ускорявам!! Ако сложа два, сигурно ще стопя бронята на колата зад мен!!! Та пак казвам -това е гърне, което до голяма степен премахва "звънтенето" по тръбите във високите обороти.
- Kiki
- Мнения: 8211
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Фидо, дръж фронта там, че рано, или късно много от нас ще опрем до твойте услуги! biggrin.gifFido Dido написа:По принцип това гърне - "резонатор, заместител на катализатора , резонансно гърне" е един най-обикновен шумозаглушител! В повечето случаи се слага на бензиновите коли, дизела е по-тих мотор и една тръба върши работа. Това за ускорителя ме утепа! Та аз се чудя как да ги забавя, а не да ги ускорявам!! Ако сложа два, сигурно ще стопя бронята на колата зад мен!!! Та пак казвам -това е гърне, което до голяма степен премахва "звънтенето" по тръбите във високите обороти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта