ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
здравейте колеги !
Отедна година карам колата за която винаги съм мечтал Авенсис версо Д4Д/2003г/
Много и се кефя!Купих я лятото /2007г/и карах само на климатик есента обаче като карам на отворен прозорец чувам като потеглям и при натискане на съединителя едно свистене/съскае или нещо като хсхсхсхс/.Отивам е ТМ Русе/оторизираните представители/-казват :Аксиален лагер-ОК!Сменям го ноември 2007г и така и така са я отворили и феродовият сменям.Всичо е ОК карам си зимата на парно и си се кефя!
Дойде пролета на 2008г и отварям прозореца щот не е за климатик и.....ОНОВА ХСХСХСХСХС............ ПАК !!!!
Отивам пак в Тойота и казвам нали вашите части са с гаранция?Да така е ! Ама проблема не е в тях?!?! Я да чуем пак какво се чува :Ааа,това ли?Демферния диск е,ама карай си така като го сваляхме нямаше шумове в демфера нали го преглеждаме нема страшно като се разтрака ще го сменим ама струваше някъде над 2000лв.
ИЗТРЪПНАХ !!!!!!
Викам им колко мога да карам така?А те :Зависи ама нали ти е нов аксиала и феродовия може и 100 000 км да изкара!!!!!!!!!
НЕКАКСИ МИ ОЛЕКНА!!!!!
Ама ми се стопиха мераците да ходя при тях -МИСЛИХ ЧЕ СА ПО КОМПЕТЕНТНИ !
Колата ми е на 170 000 реални километра/защото е купена нова от ТМ Русе и все при тях е обслужвана/
Не знам дали в сайта от който сте пазарували продават само маховици и да ли ще станат за мойто Версо?
По ме интересува на колко километра са ви били колите когато сте сменили маховика?
Ясно че като е тръгнало по лошо ще става няма да е по добре,ама нещо тази година няма пари за даване по Тойотка!
Малко се поулях с писането/мн.дълго стана/
п.с.Ако колеги могат да проверят в Ибей колко струва само маховика за моята кола благодаря!/ Никога не съм пазарувал по Интернет ,а и езика ми /Еn/е на ниво предучилищно.
Отедна година карам колата за която винаги съм мечтал Авенсис версо Д4Д/2003г/
Много и се кефя!Купих я лятото /2007г/и карах само на климатик есента обаче като карам на отворен прозорец чувам като потеглям и при натискане на съединителя едно свистене/съскае или нещо като хсхсхсхс/.Отивам е ТМ Русе/оторизираните представители/-казват :Аксиален лагер-ОК!Сменям го ноември 2007г и така и така са я отворили и феродовият сменям.Всичо е ОК карам си зимата на парно и си се кефя!
Дойде пролета на 2008г и отварям прозореца щот не е за климатик и.....ОНОВА ХСХСХСХСХС............ ПАК !!!!
Отивам пак в Тойота и казвам нали вашите части са с гаранция?Да така е ! Ама проблема не е в тях?!?! Я да чуем пак какво се чува :Ааа,това ли?Демферния диск е,ама карай си така като го сваляхме нямаше шумове в демфера нали го преглеждаме нема страшно като се разтрака ще го сменим ама струваше някъде над 2000лв.
ИЗТРЪПНАХ !!!!!!
Викам им колко мога да карам така?А те :Зависи ама нали ти е нов аксиала и феродовия може и 100 000 км да изкара!!!!!!!!!
НЕКАКСИ МИ ОЛЕКНА!!!!!
Ама ми се стопиха мераците да ходя при тях -МИСЛИХ ЧЕ СА ПО КОМПЕТЕНТНИ !
Колата ми е на 170 000 реални километра/защото е купена нова от ТМ Русе и все при тях е обслужвана/
Не знам дали в сайта от който сте пазарували продават само маховици и да ли ще станат за мойто Версо?
По ме интересува на колко километра са ви били колите когато сте сменили маховика?
Ясно че като е тръгнало по лошо ще става няма да е по добре,ама нещо тази година няма пари за даване по Тойотка!
Малко се поулях с писането/мн.дълго стана/
п.с.Ако колеги могат да проверят в Ибей колко струва само маховика за моята кола благодаря!/ Никога не съм пазарувал по Интернет ,а и езика ми /Еn/е на ниво предучилищно.
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
колега един приятел изказа мнение ,че може да е от помпата на съединителя !?
Не мога да намеря в Русее някой да каже какво е със сигурност?!
А като гледам колко Тойоти се карат вече чак се чудя къде ще ги сервизират хората!?Или всички са станали собсвеници на Тойота с надеждата по-малко да се сблъскват с проблеми по колата?!
Марката е с завидно качество но лошото е че все още се учат и във Фирмените сервизи
Предишната ми кола бе Корола 89г с 2 врати 12 винтилка.Пак много и се кефех.Ама като взе да губи ниските обороти-кошмар!Казвам ви ходене по мъките в Русе. То стендове то газ анализи диагностики в ТМ Русе и НИЩО!
Един ден имах Работа в София преди това си записах час е ТМ София и закарах колцата не помна колко ми взеха защото бе преди 3-4г ама за няма половин час казаха:кабели за свещите и някакво жиглйорче от задната страна на карбуратора-сменина ги на момента и работата заспа.
Мислех че нещата са се променили,може да е така сега имат нов магазин и сервиз и по добра техника със сигурност,но нали с тях трябва да работи някой...
Не мога да намеря в Русее някой да каже какво е със сигурност?!
А като гледам колко Тойоти се карат вече чак се чудя къде ще ги сервизират хората!?Или всички са станали собсвеници на Тойота с надеждата по-малко да се сблъскват с проблеми по колата?!
Марката е с завидно качество но лошото е че все още се учат и във Фирмените сервизи
Предишната ми кола бе Корола 89г с 2 врати 12 винтилка.Пак много и се кефех.Ама като взе да губи ниските обороти-кошмар!Казвам ви ходене по мъките в Русе. То стендове то газ анализи диагностики в ТМ Русе и НИЩО!
Един ден имах Работа в София преди това си записах час е ТМ София и закарах колцата не помна колко ми взеха защото бе преди 3-4г ама за няма половин час казаха:кабели за свещите и някакво жиглйорче от задната страна на карбуратора-сменина ги на момента и работата заспа.
Мислех че нещата са се променили,може да е така сега имат нов магазин и сервиз и по добра техника със сигурност,но нали с тях трябва да работи някой...
Погледнах си феродовият диск/нали го смених/и той вообще не прилича на този който си е купил колегата от Ибей.
Моят има 4 тампона между които 2 тампона с пружини в-у тях.тези общо 6 тампона са разположени м-у отвора с шлиците и феродото/радиално/
По късно ако трябва ще го снимам
На MеЧоКуX съм писал на скайпа.
Моят има 4 тампона между които 2 тампона с пружини в-у тях.тези общо 6 тампона са разположени м-у отвора с шлиците и феродото/радиално/
По късно ако трябва ще го снимам
На MеЧоКуX съм писал на скайпа.
зравейте,
от 3 седмици имам Авенсис 2001 Д4Д, великолепен автомобил, за съжаление от 2 дни и при мен също се появи проблем като на stensy - шум отпред вляво, вибрации в съединителя при свободен ход или ниски обороти и постоянно притракване, като последоватлени удари в пластмаса.
Посетих ТМ - Бургас, назначиха ми "визитация" за след 3 дни, но момчето, което преслуша колата, ми обясни, че вероятно е маховика, а и съединителя вече е за смяна - помолих ги да ценообразуват Маховик - 2 500, съединител - 300, работа - 200.... Призля ми
Тук чета, че може да се купят от е-бей и то на цени много по-поносими,
може ли малко повече инфо да ми дадете??? Как се пише на английски "демферен маховик", а "съединител"... Притискателния диск и феродовия диск, част ли са от маховика, а лагера на съединителя? Някой беше писал, че се свързал с български вносител на Еxtel, те дали внасят такива части?
Благодаря ви, предварително!
от 3 седмици имам Авенсис 2001 Д4Д, великолепен автомобил, за съжаление от 2 дни и при мен също се появи проблем като на stensy - шум отпред вляво, вибрации в съединителя при свободен ход или ниски обороти и постоянно притракване, като последоватлени удари в пластмаса.
Посетих ТМ - Бургас, назначиха ми "визитация" за след 3 дни, но момчето, което преслуша колата, ми обясни, че вероятно е маховика, а и съединителя вече е за смяна - помолих ги да ценообразуват Маховик - 2 500, съединител - 300, работа - 200.... Призля ми
Тук чета, че може да се купят от е-бей и то на цени много по-поносими,
може ли малко повече инфо да ми дадете??? Как се пише на английски "демферен маховик", а "съединител"... Притискателния диск и феродовия диск, част ли са от маховика, а лагера на съединителя? Някой беше писал, че се свързал с български вносител на Еxtel, те дали внасят такива части?
Благодаря ви, предварително!
Еn44ev аз поне не знам D4D да има 90 коня 2001 г., всички са май 110 коня . Сигурно са се объркали или нарочно така са писали за по малки данъци! Твоя маховик е с пружини и в това съм сигурен, защото до 2003 година Авенсисa е с тях. На този адрес можеш да видиш продуктите които предлага тая фирма IEZURA от която аз си купих демферния маховик и съединителя http://stores.ebay.co.uk/iezura . Като натиснеш на Flywheels ще видиш какви маховици предлага - този които аз го купих и който ти трябва на тебе е свършил, но като натиснеш Clutch Kits ти излиза TOYOTA AVENSIS 2.0 TD CDT220 00-03 GENUINE CLUTCH KIT : 139.99 лири. На телефон 08003102080 с код +44 за U.K. можеш да провериш дали няма да имат в наличност скоро маховици. За тях гарантирам, че са коректни и няма да те излъжат. Иначе аз проверих в търсачката на английския ebay но не можах да открия фирма, която да доставя до България. Навсякъде изписва "Postage costs: To Bulgaria -- Not specified". Като търсиш и намериш някой маховик трябва да пише, че е за TOYOTA AVENSIS 2.0 TD D4D GS GLS CDT220 ENG CODE- 1CDTFV 1999- 2003. На твоя феродов диск няма пружини, а те са в маховика и точно те се разбиват! В нета можеш да срешнеш и "FLYWHEEL MODIFIED KIT" например като този http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-AVENSIS-2- ... .m20.l1116 . Това са модифицираните маховици (обикновенни маховици без пружини) и обикновен съединител с феродов диск с пружини. Те са измислени защото този проблем при Авенсиса се срещал от 2000 до 2003 началото. Те са комплектовани с допълнително болчета и други неща за да се напасне маховика и съединителя за двигателя и хубавото е, че след време сменяш само феродов диск с пружини (ако не си продал колата до тогава). Ако някой намери линк в нета за да помогнем на човека да го дава насам. Аз не съм специалист в немския ebay, но Me4oKyX е доста запознат и ще откликне си мисля! Ако някой иска нещо да ме пита за подробности да пише лично съобщение и ще му дам GSM да се чуеме. Иначе ако се намери линк от където да се купи е лесно. Трябва да си регистриран в ebay и в https://www.paypal.com/ В paypal си регистрираш кредитна карта от която ще ти дъпнат парите. Особенното е, че като си регистрираш картата от paypal ти дърпат 1,5 евро и ти пращат 4 циврен код на извлечението на сметката, който код го въвеждаш в сайта на paypal и по този начин си регистрираш картата. След това те ти връщат обратно 1,5 евро. Това е!!! УСПЕХ! А от сервиза съм много доволен!!!
Много ми се иска да се свържа с теб по тел да поговорим щото и аз имам проблем със съединителя ако не е неудобно дай някакъв тел да ти звънна
stensy написа:Еn44ev аз поне не знам D4D да има 90 коня 2001 г., всички са май 110 коня . Сигурно са се объркали или нарочно така са писали за по малки данъци! Твоя маховик е с пружини и в това съм сигурен, защото до 2003 година Авенсисa е с тях. На този адрес можеш да видиш продуктите които предлага тая фирма IEZURA от която аз си купих демферния маховик и съединителя http://stores.ebay.co.uk/iezura . Като натиснеш на Flywheels ще видиш какви маховици предлага - този които аз го купих и който ти трябва на тебе е свършил, но като натиснеш Clutch Kits ти излиза TOYOTA AVENSIS 2.0 TD CDT220 00-03 GENUINE CLUTCH KIT : 139.99 лири. На телефон 08003102080 с код +44 за U.K. можеш да провериш дали няма да имат в наличност скоро маховици. За тях гарантирам, че са коректни и няма да те излъжат. Иначе аз проверих в търсачката на английския ebay но не можах да открия фирма, която да доставя до България. Навсякъде изписва "Postage costs: To Bulgaria -- Not specified". Като търсиш и намериш някой маховик трябва да пише, че е за TOYOTA AVENSIS 2.0 TD D4D GS GLS CDT220 ENG CODE- 1CDTFV 1999- 2003. На твоя феродов диск няма пружини, а те са в маховика и точно те се разбиват! В нета можеш да срешнеш и "FLYWHEEL MODIFIED KIT" например като този http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-AVENSIS-2- ... .m20.l1116 . Това са модифицираните маховици (обикновенни маховици без пружини) и обикновен съединител с феродов диск с пружини. Те са измислени защото този проблем при Авенсиса се срещал от 2000 до 2003 началото. Те са комплектовани с допълнително болчета и други неща за да се напасне маховика и съединителя за двигателя и хубавото е, че след време сменяш само феродов диск с пружини (ако не си продал колата до тогава). Ако някой намери линк в нета за да помогнем на човека да го дава насам. Аз не съм специалист в немския ebay, но Me4oKyX е доста запознат и ще откликне си мисля! Ако някой иска нещо да ме пита за подробности да пише лично съобщение и ще му дам GSM да се чуеме. Иначе ако се намери линк от където да се купи е лесно. Трябва да си регистриран в ebay и в https://www.paypal.com/ В paypal си регистрираш кредитна карта от която ще ти дъпнат парите. Особенното е, че като си регистрираш картата от paypal ти дърпат 1,5 евро и ти пращат 4 циврен код на извлечението на сметката, който код го въвеждаш в сайта на paypal и по този начин си регистрираш картата. След това те ти връщат обратно 1,5 евро. Това е!!! УСПЕХ! А от сервиза съм много доволен!!!
Значи имам същия проблем като на колегата с корола 1.6 бензин чукане на празен ход а и понякога като превключвам се чува казаха ми че е фабричен дефект на съединителя и сменяха там нещо но 1 ден след като го смениха пак започна което доста ме притеснява
------------------------------------------> FUCK OFF
Здравейте. Чета за тези проблеми с маховика и съединителя и всички които са писали са с автомобили след 2000 г. Искам да питам дали и при мен има такъв "чуплив" и скъп маховик. Колата е произведена на .07.98 год. - Авенсис 2.0ТД. Проблем засега нямам, освен че като че ли съединителя почна да отделя малко по-високо. Все пак колата е на над 200 000 км.
---------------------------
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
при теб го няма тоя проблем, ти си с огледален диск а не с демфер
mladm написа:Здравейте. Чета за тези проблеми с маховика и съединителя и всички които са писали са с автомобили след 2000 г. Искам да питам дали и при мен има такъв "чуплив" и скъп маховик. Колата е произведена на .07.98 год. - Авенсис 2.0ТД. Проблем засега нямам, освен че като че ли съединителя почна да отделя малко по-високо. Все пак колата е на над 200 000 км.
jorkata71 написа:при теб го няма тоя проблем, ти си с огледален диск а не с демферmladm написа:Здравейте. Чета за тези проблеми с маховика и съединителя и всички които са писали са с автомобили след 2000 г. Искам да питам дали и при мен има такъв "чуплив" и скъп маховик. Колата е произведена на .07.98 год. - Авенсис 2.0ТД. Проблем засега нямам, освен че като че ли съединителя почна да отделя малко по-високо. Все пак колата е на над 200 000 км.
благодаря. радвам се да го "чуя"
---------------------------
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
Здравейте колеги за съжаление и аз имам същия проблем със съединителя за Toyota Avensis 2001 d4d и то по специално с маховика. В сервиза на Toyota в София ми казаха същата супер евтина цена от 2500 лв. без работа. Въпросът ми е тъй като намерих комплект съединител марка Luk, но без маховика възможно ли е да си купя маховик друга марка и да го поставя. Ще ви бъде много благодарен ако споделите мненията си.
Последно промяна от marto_ri на 30 Окт 2008 22:31, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 91 госта