Planned obsolescence е термина,който търсите в тази тема.
Отдавна май няма "вечняци" сред която и да е автомобилна марка.
LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Eто още малко рекордьорчета
http://www.toyoland.com/club/
И да не забравяме, че преди се караше с оловне бензин, в маслото имаше цинкова добавка, която сега е елиминирана и някои други неща, които удължават живота на двигателя, но не са екологични.
http://www.toyoland.com/club/
И да не забравяме, че преди се караше с оловне бензин, в маслото имаше цинкова добавка, която сега е елиминирана и някои други неща, които удължават живота на двигателя, но не са екологични.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Къде ги четеш тези неща ? ..Това ако го напишеш в техния форум и ще те изядат с парцалите, ще ти докарат от 10 кладенци вода и ще ти обяснят, как всичко е на обратно .. biggrin.gifJapanese_fever написа: Форд им разработвата цялата програма за проектиране, обновяване и производство.
Ти не знаеш явно, че Мазда е "разработила" Дуратека и Косуърд леенето laugh.gif обаче 2 години преди да пуснат шестицата, ги е дала на Форд, да ги разработват ..
След една такава тема, цяла година чакат вече от умрял писмо, т.е от представителството на Мазда Япония, да им потвърди тяхната теза, ама бутилката с писмото така и не пристига .
По хубаво хич да не бяха ги изкарвали, разочарованието от тях тепърва предстои ..Japanese_fever написа:
Въпросът е дали, ако не беше политиката на Форд спрямо развитието на Мазда, те щяха да изкарат Мазда 3, 6,
С какво пък блести Мазда 6? biggrin.gif
Все повече народ в БГ залита по такива коли и след някоя година трагедията ще е пълна, а такива здрави 323 и 626 правеха, трябваше да си доразвият тях ..
Иначе как може да питаш, с какво блести Мазда 6 .
Блести с много красив външен вид, другото и голямо предимство е, че е много красива и най важното и предимство е голямата външна красота . laugh.gif
Ако се втурнеш по сайтовете за продажби в чужбина и БГ да търсиш такава кола, ще се изненадаш колко малко такива има за продан като цяло и колко много на части, или може и на цяло, ама има един дефект, biggrin.gif а дефекта все един и същ, "мотора е малко за смяна" ...
Сега Слоу ще се втурне да обяснява, че не е така и как неговата била много здрава, ама не забравяй, че той неговата я взема нова и я покара едва стотина хиляди и се отърва, иначе неизбежно щеше да усети ефекта от Косуърд леенето ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Колега, мерси за смеха! laugh.gif
В интерес на истината Мазда доста дръпнаха последните 10 години, как ще се развият по-нататък - поживьом, увидим (руския ми е зле, както и колите им).
В интерес на истината Мазда доста дръпнаха последните 10 години, как ще се развият по-нататък - поживьом, увидим (руския ми е зле, както и колите им).
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Ето ги и отговорите на твоя въпрос:slowtraveler написа: Джап, не че нещо, ама според общото мнение RX-8 е стъпка назад... А революционния е RX-7... И те се търсят повече
Да, интересен дизайн, уникален двигател, ама вози малко като лагерна количка, а звука му е като на прахосмукачка (дори и като доближи 9000об/мин )... Вярно - шавлива задница, ама до там...
Издава по-дразнещ звук, защото не е турбо, а RX-7 (FD) беше турбо и то би-турбо.
Ванкеловия под 5000 оборота не го търси, обаче послееее... biggrin.gif
Айде, ако не е революционен, тогава е еволюционен.
Хората са го написали в уикипедия:
Разбира се хората от Форд са си свършили работата, за да оклепят малко колат.The Renesis engine – also 13B-MSP (Multi-Side Port) – which first appeared in production in the 2003 Mazda RX-8, is an evolution of the previous 13B. It was designed to reduce exhaust emission and improve fuel economy, which were two of the most recurrent drawbacks of rotary engines. It is naturally aspirated, unlike its predecessors from the 13B range, and therefore less powerful than Mazda RX-7's twin-turbocharged 13B-REW (255-280 hp).
The Renesis design features two major changes from its predecessors. First, the exhaust ports are not peripheral but are located on the side of the housing, which eliminates overlap and allows redesign of the intake port area. This produced noticeably more power thanks to an increased effective compression ratio; however, Mazda engineers discovered that when changing the exhaust port to the side housing, a buildup of carbon in the exhaust port would stop the engine from running. To remedy this, Mazda engineers added a water jacket passage into the side housing. Secondly, the rotors are sealed differently through the use of redesigned side seals, low-height apex seals and the addition of a second cut-off ring. Mazda engineers had originally used apex seals identical to the older design of seal. Ford executives decided that the new RX-series vehicles would be a four door design, leading Mazda to worry about the weight penalty from the extra doors and a longer body. Mazda changed the apex seal design to reduce friction and push the new engine closer to its limits.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 13 госта