Страница 21 от 81

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 25 Мар 2016 14:26
от max-2
Мога само да добавя следното: преди монтажа е хубаво да се премерят хлабините на клапаните. По мои наблюдения върху 3 двигателя 4афе (двата с обикновена газова, единия с газов инжекцион висок клас), хлабините намаляват с около 0.02мм. за 10-15000 км. Това означава, че ако при монтажа на газовата уредба клапаните са с максимална хлабина, след 50-75000 ще има нужда от реглаж, а след 100000 и нагоре обикновено започват да не затварят и да губи компресия двигателя. Това се случи на тойотата с газовия инжекцион. Интересното е това, че при моя двигател Lean Burn всички клапани намаляваха хлабините равномерно, а при обикновения 4афе (2 броя) хлабините намаляват само на изпускателните. Когато се кара само на бензин, на тези стари двигатели не се налага реглаж 200-300к км. и повече може би. Когато се кара на газ клапаните леко леко потъват в леглата, а горе валовете и пуловете нямат никакво износване и затова намаляват работните хлабини.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 26 Мар 2016 10:44
от Двигателист
Минал съм към 30000 км на пропан-бутан с 3S-FE. Не знам каква е била хлабината при монтажа, но скоро смених гарнитурата на капака на клапаните и ги мернах и си бяха ок. Ако не ме домързи след година-две (40-80 хил.км., ако карам както досега) ще ги измеря пак и ще пиша има ли промяна при 3S-FE или не.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 03 Апр 2016 20:20
от extory
Тойота авенсис 1.8 2006г. ГИ фобос(грийнгаз) със система за омасляване(ма трябва да я напълня ,че забравям :) )....след смяна на свещи Денсо обикновени за по 5 лева парчето, масло Тойота 5в30, летните гуми и затоплянето на времето...9.8/100 км градско(Пловдив) и 8/100 извънградско с клима постоянно punk.gif . Разхода е засечен при зареждане от една и съща колонка на една и съща бензиностанция(0.68 лв/л Лукойл)

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 05 Апр 2016 16:33
от k0sm0s
Здравейте,

купих си Корола VVT-i 1.6, 110 к.с., 2007 г., като си бях решил да сложа ГИ. След като изчетох всички 20 страници и научих доста нови неща за адебаичната температура на горене и др. се двоумя за тази система с допълнително омасляване на клапаните (Flashlube).
Един „доверен“ газаджия ми я препоръча, като уж при новите инжекциони компютъра регулира омасляването спрямо нуждите на двигателя – при сутрешно запалване по-малко, при високи обороти повече. Друг ми каза, че я слага задължително, за да се застрахова…

Какво бихте препоръчали вие? Купих колата на реални 70 хил. км. и имам намерение да я карам поне още 250 хил. км. Готов съм да сложа нещо качествено, но съм толкова бос по темата автомобил като цяло, че бих бил благодарен, ако ми дадете насоки за системата – със или без OBD, омаслител, сервиз за монтаж и модел ГИ.

Благодаря!

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 05 Апр 2016 18:45
от extory
Колега попълни си профила от къде си hmm.gif
С ОБД слагаш, ако искаш да ти спокойна съвестта слагаш омаслител(мисля 75 лева беше)
Ако искаш качествено Романо , БРЦ и т.н
Но първо от къде си?
Скъпа 1200-1300 лв
Не толкова скъпа 1000-1100 лв
Бюджетна, но не боклук 800-900 лв
Евтина 650-750 лв

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Апр 2016 09:53
от k0sm0s
extory написа: Колега попълни си профила от къде си hmm.gif
С ОБД слагаш, ако искаш да ти спокойна съвестта слагаш омаслител(мисля 75 лева беше)
Ако искаш качествено Романо , БРЦ и т.н
Но първо от къде си?
Скъпа 1200-1300 лв
Не толкова скъпа 1000-1100 лв
Бюджетна, но не боклук 800-900 лв
Евтина 650-750 лв
Благодаря! В София живея.
Предложиха ми AGIS, но нямам представа колко качествена е. Чух, че не толкова важно каква е уредбата, а по-важно е периферията - рейка, изпарител, инжектори...
Съвет за монтажен сервиз?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Апр 2016 20:19
от extory
Агис има монтирани на 3-4 коли на познати и роднини и няма проблеми. Полски мисля бяха.Горят малко колите няма разлика газ-бензин и цената в Пловдив е около 850 лева .В София не знам колко ти искат , но ако е повече замисли се за по-висок клас.
Колега ти по колко караш на година, та мислиш да я караш таз кола още 250 000 км bow.gif
Не за друго ама за тези километри които искаш да караш , ще смениш 2 уредби ....щото ще се скапят компонентите и :)
Щом говориш за Агис все пак искаш да спестиш някой лев, но най-важното е гаранцията.
В момента На Фобос гаранцията е без аналог 5 години или 150000 км tooth.gif
А бре ти да не я взимаш за служебна? biggrin.gif

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Апр 2016 23:00
от anton_76
Купих си такава макина за смазване на клапаните . Да препоръчате някой в Пловдив да го монтира? То не било сложно но се пробивало всмукателния колектор и да не направя беля.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 07 Апр 2016 09:40
от k0sm0s
extory написа: Агис има монтирани на 3-4 коли на познати и роднини и няма проблеми. Полски мисля бяха.Горят малко колите няма разлика газ-бензин и цената в Пловдив е около 850 лева .В София не знам колко ти искат , но ако е повече замисли се за по-висок клас.
Колега ти по колко караш на година, та мислиш да я караш таз кола още 250 000 км bow.gif
Не за друго ама за тези километри които искаш да караш , ще смениш 2 уредби ....щото ще се скапят компонентите и :)
Щом говориш за Агис все пак искаш да спестиш някой лев, но най-важното е гаранцията.
В момента На Фобос гаранцията е без аналог 5 години или 150000 км tooth.gif
А бре ти да не я взимаш за служебна? biggrin.gif
biggrin.gif biggrin.gif
Agis-а със омаслителната система ми казаха 1 100 лв. Не гледам да спестя някой лев, казах и че имам намерение да я карам още дълги години, но просто наистина много съм бос по темата и затова търся съвети тука. От Варна съм, живея в София - едно ходене е около 1000 км и мисля да я покарам.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 07 Апр 2016 16:47
от Bass_Man
Казвал съм не веднъж мението си за тези системи за омасляване! Като цяло правят доста голяма свинщина в колектора и по дросела особенно тези вакумните!
Относно компютрите много е важно този дето ще я монтира да може да я настрои след това ако ли пък нр винаги може да се разходиш до София :whistle: .

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 07 Апр 2016 19:37
от anton_76
веднага след дросела на има едно маркучле на всмукателните което е забито от горе на около 5 см след клапата.Дали може да се среже и да се постави там тройник и да се върже смазващата система?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 07 Апр 2016 20:02
от extory
Колега имаш ЛС.
П.С. Тези числа в името ти да не са ЕГН tooth.gif Ако да вземи ги махни ...че bash.gif

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 13 Апр 2016 16:10
от Bass_Man
anton_76 написа: веднага след дросела на има едно маркучле на всмукателните което е забито от горе на около 5 см след клапата.Дали може да се среже и да се постави там тройник и да се върже смазващата система?
Е според теб може ли? Нали уж трябва да маже докато гори а не докато двигателя работи като моторна спирачка?
Колеги ако нещо ви е абсолютно неясно по-добре не са занимавайте!
Когато ползвате съществуващи вакумни канали освен че ще пълни двигателя с течност когато не трябва, ще напълни и вакумните пътища и закачените към тях сензори, клапи и тн с тази течност!

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 13 Апр 2016 20:58
от anton_76
Bass_Man написа:
anton_76 написа: веднага след дросела на има едно маркучле на всмукателните което е забито от горе на около 5 см след клапата.Дали може да се среже и да се постави там тройник и да се върже смазващата система?
Е според теб може ли? Нали уж трябва да маже докато гори а не докато двигателя работи като моторна спирачка?
Колеги ако нещо ви е абсолютно неясно по-добре не са занимавайте!
Когато ползвате съществуващи вакумни канали освен че ще пълни двигателя с течност когато не трябва, ще напълни и вакумните пътища и закачените към тях сензори, клапи и тн с тази течност!
4
5
указания за инсталиране
1 / Инсталиране
Монтирайте системата JLM на подходящо място в двигателния
отсек, далече от източници на силно нагряване.
Резервоарът не бива да бъде разположен по-високо от входния
отвор за флуида Valve Saver Fluid, за да бъде избегната
възможността от сифониране.
Закрепете монтажната скоба за резервоара във вертикално
положение и поставете резервоара така, че контролното прозорче
да се вижда и регулиращият винт да бъде лесно достъпен. На тоз
и
етап, не пълнете резервоара.
За постигане на най-добър резултат, входният отвор на системата
JLM трябва да бъде разположен на 50 – 100 mm под дроселния
клапан към входния колектор. Пробийте 2mm отвор на точното
място, като използвате метчик M3 x 0.5. Завинтете в нарязания
конектор. Нанесете подходящ уплътняващ материал върху
връзката, за да отстраните възможността от нарушение на
вакуумната херметичност. Свържете шлаух за флуида Valve Saver
Fluid към резервоара и входния отвор.



ето и линк:
http://www.jlm.bg/upfiles/docs/%D0%98%D ... %20JLM.pdf

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 22 Апр 2016 03:07
от Bass_Man
Което ясно идва да покаже че тази система не е проектирана да върши някаква работа докато двигателя е натоварен! Защото така монтирана най-много течност влиза в режим на моторна спирачка и след това на празен ход!!!!!
Ето това можеш да си вземеш още по-яко маже - http://www.jlmlubricants.com/en/product ... LM-Octopus
tooth.gif tooth.gif tooth.gif

Ако някога си виждал карбуратор ( на какъвто принцип работи това - вентури, на какъвто принцип работи и обикновенната газ ) щеше да знаеш че жигльорите са в стеснение преди дросела а не след него. Защото ако са след него двигателя ще си смуче течност/гориво/газ баш когато не трябва!!!
Което между другото и обяснява как работи това! То не влиза заедно с горивото когато има горене а само когато има брутален вакум и няма горене минава през двигателя уж почиства и смазва.
Правете си сметка..............