Страница 1 от 13

Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 06 Яну 2011 10:39
от SLADURA
Нека дам малко яснота върху това което съм захванал ...

Спецификации на колата: http://www.gtfours.co.uk/stuff/facts/205/facts.htm
Марка: Toyota
Модел: Celica GT-Four (ST205)
Година: 1998г
Цвят: Бял
Допълнителна информация: Late Spec JDM (RHD)
В момента е на 100 000км в напълно заводско състояние!
Има добавени само: BOV на HKS
джанти: 17" O.Z. UltraLeggera2 с гуми 225/45/17
Търся 18" пак същите ...

Първо - Смяна на дирекцията от дясна към лява - и пълно ревизиране на двигателя!
+ Шумо/Звуко изолация


Силов:
Apexi Power FC - наличен
Apexi AVC-R
Apexi Boost Controller
Apexi Power FC Controller
Спортен филтър (панелен или друг - не знам още)
Спортни изпусквателни колектори - налични
Downpipe на 76мм (custom) за премахване на заводския катализатор - наличен
Генерация от край до край на 76мм няколко марки са ми в главата - но търся най-тихата!
Подмяна на водните интеркулери със сухи
Подмяна на радиаторите и перките с по големи
Нови датчици за температурата
2 дисков керамичен съединител
Нови дискове и накладки до не повече от 1500лв
TRD Superstrut амортисьори
TEIN Superstrut разпънка
TRD горна разпънка

+Преместване на Акумулатора в багажника

Интериор:
Рекаро салон
Pioneer DVD Navi 2din наличен
Обличане на таван и седалки с черен велур

Ектериор:
Заден дифузер
18" OZ Ultraleggera
-Търся някой да боядиса няколко елемента на прахово ...

Това е за сега ... ще се опитам да има снимков материал на всичко което правя по колата :)
Очаквам мнения и корекции на специалисти в областта ...


Старт на проекта около февруари 2011г - зависи от колегата който ще обръща Дирекцията :whistle:

Поздрави и усмивки!
Dimitroff

Публикувано на: 06 Яну 2011 13:37
от Me4oKyX
За генерацията, заеби марките и отиди до Фидо Дидо - и без това си в София.... Ще ти направи каквото искаш, колкото тихо го искаш и ще ти каже за твойте желания, какво е най-добре да се направи..... Бат Дидо си ги знае тръбите, така че не се занимавай с глупости :thumbsup:

Публикувано на: 06 Яну 2011 15:16
от DanielzZz
Подкрепям,на атмосферна кола да си купиш нещо марково,което са го изчислили 1000 човека,но при турбоколата колкото по-широка е генерацията,толкова по-добре.

Публикувано на: 06 Яну 2011 15:43
от Bass_Man
Аз до тука нещата ги виждам на над 20 000лв без цената на колата !!!

ПС:За около 30 000лв може да вземеш някоя STi-ка или Evo .
Ако все пак го правиш ти пожелавам успех ! Но , като ти говорят хората слушай защото тук има доста народ с много повече пари по-напред от теб ( вложени в проект ) и няма да си прекарат времето да те убеждават в очевадни и доказани неща :whistle: .

Публикувано на: 06 Яну 2011 15:55
от rudolf
тампони,
незнам как са дифовете на колата,,,
и не видях някакво осезаемо олекотяване(освен генерацията).(адриан сподели че му бяха казали на кантара 900+500)

Публикувано на: 06 Яну 2011 16:15
от SLADURA
Е щом и слагам шумо/звуко изолация - едва ли искам да е улекотявам (не че не ми се иска - но колата си е правя за ежедневка)
STI-ка не искам ... не ме кефи ... и особенно разхода и от 25минимум - СЪЩО
на ЕВО - по бих се навил .. но 8/9/10 (които ми харесват) .. не можеш да ги барнеш на тая цена ...

Аз ги виждам приблизително 20 000лв - максимално ... които мисля да ги разпределя във времето...
-----------------------
За момента имам спестени около 5000лв ... които мисля да ги пазя за обръщането на дирекцията и някой други джунджурийки ;)

П.С. Намерил съм едно EVO8 на части ... има почти всичко .. какво може да ми е ползено от него освен Recaro салона който мисла да задигна тия дни :) Знам че тяхното БРЕМБО спира доста добре - но дали ще си заслужава да го пазаря и него - а и не знам дали ще стане за Селиката ..

-----------------------
P.S.2 ... От къде да зпочна колеги ?

-----------------------
П.С.3 ... Другата седмица ще си пребера колата в София - че сега е по Пловдивските сервизи .. и като е взема - бих се радвал да се видим с някой от По-Знаещите на по бира и шкембе :P

Публикувано на: 06 Яну 2011 17:31
от Georgimitrovich
moje da po4ne6 s kupuvaneto na kola donor. biggrin.gif Ama kato lgedam na4alniq biudjet mi se struva 4e si do nikade, daje i do starta ne si stignal
:thumbsup:

Uspeh vse pak i skoro se nadqvam da vidim kolata gotova.

===============================================


може да почнеш с купуването на кола донор. Ама като лгедам началния бюджет ми се струва че си до никъде, даже и до старта не си стигнал


Успех все пак и скоро се надявам да видим колата готова.

Ех, Жоре, Жоре.....

Публикувано на: 06 Яну 2011 19:23
от rudolf
не разбирам смисъла на повечето подобрения щом колата ще е ежедневка и няма да има нужда за завива и харчи...

Публикувано на: 06 Яну 2011 19:25
от poli
Моето мнение и съвет.
1во и най важното ревизирай мотора и най-вече смени биелните лагери.
2ро и не по малко важно,смени маслата в скорости и деференциали.

И след това всичко останало.


ПС.Колата пловдивска ли е? Или нов внос?

Пожелавам ти късмет с проекта. :thumbsup:

Публикувано на: 06 Яну 2011 20:23
от SLADURA
Кола донор съм намерил в Пловдив която мога да взема за добри пари ...
2.0ГТ е и ще свърши работа според мен ...

Тия дни може да продам старата селика и това ще са още малко парички от горе ...

Дано 5к да ми стигнат за обръщането - по мойте сметки излиза ... 1300лв за донора (купето + Електрониката) ... 2000+ за труд ... и до пет квото още е нужно ... все ще се оправя някак си ...
-------------------

Повечето подобрения са за да си направя кефа и да си стегна/ревизирам колата ...
OFF - Преди като компютрите ми доставяха удоволсвие харчих за тях луди пари без да има смисъл от това ... в момента имам 1.2KW захранване на ПЦ-то ... без да ми трябва - ама ме кефи :P - такъв съм си просто! :)
Да не говорим че похарчих 10 бона за техника като се занимавах с музика (без да вадя пари от това) но и това ми доставяше кеф .. та за тва са повечето подобрения ...

Иначе крайният резултат искам да е около 330коне на колелата ... не искам повече ..

-------------------------------

Маслата ги смених още като взех колата ...
Нов внос е от Англия ... като там е стояла няколко месеца само .. иначе е Japan Import от WRC Sales . co . uk

Благодаря ти за съветите Poli ...
---------------------------------

И сега едно въпросче ... от къде да поръчам частите по двигателя ?
Биелни лагери ?
Гарнитури и гумички и сигменти ?
(макар че да попитам дали има смисъл да ги сменям, при положение че работи чудно в момента и не гори масло и не пуши)

Публикувано на: 06 Яну 2011 20:57
от DanielzZz
Не мисля,че с тия 330 коня на колелата ще гори малко. unsure.gif

Публикувано на: 06 Яну 2011 21:56
от Troshko
Сток СТИ да гори мин 25 литра, определено не е в ред wacko.gif

Публикувано на: 06 Яну 2011 22:09
от Bass_Man
DanielzZz написа:Не мисля,че с тия 330 коня на колелата ще гори малко. unsure.gif
Не само , че няма да гори малко ами и с Апекси-то , което е много далече от street legal сигурно ще хачри повече от сток изпълненията. А и кой му е казал ,чe STi гори 25/100 ??? Аз се сещам за двама трима , които дават между 15-18/100 градско колкото гореше и Супрата .

Иначе няма нищо лошо да си харчиш парите за нещо ама въпроса е да не ги даваш за глупости или поне да са някакви глупости от , които ще има полза .
Обръщането чак 5000лв не вярвам да излезе но ревизията и другите неща са си пари и време . И задължително трябва да си намериш друга кола ако нямаш защото ще ти трябва доста .
Виж какъв съединител/комплект ще сложиш но мисля , че двудисков керамичен е меко казно изхвърляне за има няма 30% повече въртящ момент . По-добре си вземи някой стейдж 2/2+ кит .
А и при положение ,че слагаш power FC за какво са ти всичките други паразити ? Те само са 1000лв. та ако не и повече и power FC 1000лв. и си отиде на хубаво ЕКУ , което ще ти управлява всичко и ще има много по-големи възможности .
Радиаторите и перките също не знам защо ще ги сменяваш ? Такова нещо се прави ако тези , които имаш започнат да не вършат работа ,а при теб това няма да се случи с проектните 300 коня . По-добре си оправи турбо пътищата и хубав интеркулер .
Дисковете и накладките ако с в стандартния размер със сигурност ще са по-евтини от 1500лв но не е лошо да си вземеш ребилд кит за апаратите .
А и при положение , че ще слагаш Рекаро защо ще го обличаш в нещо ?
И вместо да боядисваш разни елементи много по-лесно и евтино е да им сложиш фолио , а може би и не по-лошо .

Публикувано на: 06 Яну 2011 23:51
от poli
Частите ще можеш да ги вземеш от Представителя на марката.
Няма смисъл да хвърляш пари за интеркулер следкато ще е ежедневка,водния кулер подържа много по добра температура в задръстванията,освен ако не е за КЕФ.
Но пак ти казвам смени лагерите преди всичко,защото ще я караш със сигурност.

ПС.Внасямколи от Япония от 10 години,да подържани са,супер състояние имат глезотийки,но седят по паркинги по 5-10-15г.през цялото това време не са палени и маслото което е между лагерите и биелите изсъхва,айде при 1-2 паления няма проблем,но англичаните са бетер италиянците и изобщо не внимава.
Казвам ти го с добри чувства,за да няма после кофти теми във форума.

Публикувано на: 07 Яну 2011 01:33
от andrian999999
успех с начинанието , НАЙ-ВЕЧЕ с обръщането на волана, ще стане истинска кола , която много ми харесва на външен вид. за тунинга имам малко противоречиво мнение но това си е мое мнение. та лични наблюдения колата спрямо доста от цивилни коли върви много а на сняг е голямо удоволствие ( лоша работа в Бългрия рядко има по 4-5 дни заснежени пътища) та оттук и мнението ми че няма смисъл от силов тунинг. А на писта (в БГ имаме само една Калояново всичко друго е картинг писти а там карат разбирачите) наблюденията са ми следни колата е доста тежка 900к.г на преден мост е много и на моменти се държи като кола с предно предаване и яко недозавиване и времена около 1.02 (тази година ще сложа нови гуми и ще пробвам 1.01.80) biggrin.gif така че требе доста олекотяване отпред за да се кефиш. а ако искаш да постигаш времена да летиш има много по добър вариянт който съм обсъждал с колегата рудолф и лично съм се убедил от цени на части в интернет е на 1. място (към който съм се насочил КАТО МИНЕ КРИЗАТА и има повечко пари) мазда МХ5 - евтин вариант , ниска цена на колата и за 10 бона тунинг ще се спукам от кеф на пистата има и други варянти но те са с по висока стартова цена на автомобила като хонда с2000 с цени от 11000 евро за предпочитане БМВ зет3 на цени от 5000 евро но според мен.

п.п. Судоволствие те чакам на Екото в неделя АКО ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ да видя и разгледам за първи път кола като мойта тамън че побъбрим