Страница 5 от 6

Публикувано на: 27 Яну 2011 21:29
от MX5
andrian999999 написа: има една песен лъжа е особено за УАЗ-ката и легасито , според мен има надценяване на субару , не знам каква е толкова разликата в преимуществото не неговото 4х4 над кола в неговия клас примерно на едно ауди олроод

п.п. уаските и нивите са били 100% с нови гуми минимум на 10 години
та да не забравяме че на първо място са гумите, а за КЮ7 (ане съм фен на ауди камо ли на кю7) мога да кажа че поради голямото си тегло много бързо износва гумите а и летните гуми на един Кю7 бмв х5 и х6 , кайен ...и тн. не стават за кал те почти нямат напречни канали
а забравих Узката която зарежда зиме и лете Хижа Мальовица а за този маршрут гарантирам ,че собственика на легасито няма да посмее да тръгне най малкото щтото бая ще го одраска
Доколкото се сещам май никое от тия Субарута няма ръчно заключване на диференциалите. Така, че в някоя екстремна ситуация разчиташ да ти е по-ново Субаруто с компютър, който да се сеща да натиска спирачка на тия колела, на които няма тракшън, щото иначе с разните хеликъл дифове ше стош там и ше си въртиш някое колело у въздуха.

Публикувано на: 27 Яну 2011 21:43
от Akima
Аз доколкото помня блокаж на диференциала има само при Legacy Turbo и май беше само отзад,но не съм сигурен на 100%. wink.gif

Публикувано на: 27 Яну 2011 22:11
от ALTEZZA
siguren li si che ima DCCD na Legacy i Forester? az do kolkoto znam e samo za STi. i vapreki vsichko DCCD ne mislia che moje da blokira centralnia diferencial taka kakto edna razdatka.
a za zadnia diferencial, nikoi Legacy Turbo mislia che imat viscous type LSD.

kakto i da e, poneje spora mina na tova ot kade ne moje da mine Subaru det drugi mogat

Изображение

Публикувано на: 27 Яну 2011 22:47
от Akima
И оттук може само,че със шнорхел и няколко понтона! biggrin.gif

Иначе на Субитата се вадеше някакъв бушон и ставаха само с предно или задно май - нямам много спомен.Чакам Трошко да се включи,ама никакъв го няма. cool.gif

Публикувано на: 27 Яну 2011 22:56
от ALTEZZA
vij snimkite ot tozi link. bih iskal da vidia edno Legacy kak shte se spravi s takav teren :whistle:

http://joekrelle.weebly.com/fj-cruiser.html

Публикувано на: 27 Яну 2011 23:00
от Akima
В калта може и да мине,но във водата ще удави боксера. :whistle:

Публикувано на: 27 Яну 2011 23:33
от gh0s7r1d3r
говорехме за "някои" СУВ-ове и ясно описах ситуациите при които сме ги пробвали. Нивата беше с нови гуми, само че руски biggrin.gif а Кю7-цата беше със сигурност с нови гуми. И със сигурност видях с очите си как я дърпа аутбек-а. За УАЗ-ката си признавам, че не съм го виждал с очите си, но 5-6 човека го потвърдиха. Иначе старото легаси има един лост, който включва някакъв блокаж и някакъв вид "бавни" скорости, но не знам на какъв точно принцип действа. Аутбека е автоматик и има едно копче "холд", което също е някакъв вид блокаж или нещо такова, но и за него нямам особено представа как точно действа.

друго интересно нещо е, че с легасито се ходи на лов и се минава по пътищата, по които минават СУВ-овете и като цяло не е имало проблеми, освен ако няма адски много сняг, защото опира "по корем" и няма мърдане. естествено, има доста "джипове", които превъзхождат в не едно отношение субару, но безспорно има доста СУВ-ове, които са по-зле от субару извън пътя

Публикувано на: 28 Яну 2011 00:01
от mitoko
аз доколкото знам
- ХОЛД не е блокаж, а зимен режим на автомата
- автомитика на аутбека( 3 ген) има заден ЛСД диф и затова е драпа толкова
- легасито(2ген) няма блокажи и ЛСД отзад
- легаси (1ген)турбо може да има ЛСД отзад
- легаси (2ген) коммби има с бавни скорости

Публикувано на: 28 Яну 2011 00:04
от Akima
Вместо бавни скорости може ли да го наречем демултипликатор,както всъщност му е името. tongue.gif

Публикувано на: 28 Яну 2011 00:05
от gh0s7r1d3r
mitoko написа:аз доколкото знам
- ХОЛД не е блокаж, а зимен режим на автомата
- автомитика на аутбека( 3 ген) има заден ЛСД диф и затова е драпа толкова
- легасито(2ген) няма блокажи и ЛСД отзад
- легаси (1ген)турбо може да има ЛСД отзад
- легаси (2ген) коммби има с бавни скорости
може, не споря. но със сигурност драпат много. особено легасито на "бавни". за него незнам има ли блокаж, ЛСД или какво, но като се кара на бавни, нещо треска и блъска яко по диференциалите и колата върви.

Публикувано на: 28 Яну 2011 00:07
от gh0s7r1d3r
Akima написа:Вместо бавни скорости може ли да го наречем демултипликатор,както всъщност му е името. tongue.gif
може разбира се biggrin.gif честно казано ми е в пъти по лесно да са "бавни", но пък демултипликатор звучи много хубаво, някак академично biggrin.gif biggrin.gif както и да го наречем обаче, е факт, че е хубава система.

Публикувано на: 28 Яну 2011 00:11
от Akima
Стига да не го забравиш включен и да караш 30 км преди да се усетиш - жената на един приятел направо му е*а Импрезата Комби. cool.gif

Публикувано на: 28 Яну 2011 00:13
от mitoko
gh0s7r1d3r написа:говорехме за "някои" СУВ-ове и ясно описах ситуациите при които сме ги пробвали. Нивата беше с нови гуми, само че руски biggrin.gif а Кю7-цата беше със сигурност с нови гуми. И със сигурност видях с очите си как я дърпа аутбек-а. За УАЗ-ката си признавам, че не съм го виждал с очите си, но 5-6 човека го потвърдиха. Иначе старото легаси има един лост, който включва някакъв блокаж и някакъв вид "бавни" скорости, но не знам на какъв точно принцип действа. Аутбека е автоматик и има едно копче "холд", което също е някакъв вид блокаж или нещо такова, но и за него нямам особено представа как точно действа.

друго интересно нещо е, че с легасито се ходи на лов и се минава по пътищата, по които минават СУВ-овете и като цяло не е имало проблеми, освен ако няма адски много сняг, защото опира "по корем" и няма мърдане. естествено, има доста "джипове", които превъзхождат в не едно отношение субару, но безспорно има доста СУВ-ове, които са по-зле от субару извън пътя
тоя бек дето е на твоя приятел ли, 1999 викаш е ама коя генерация е точно че те тогава се сменят

http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Outback
в уики -то дават First generation (1995–1999) и Second generation (1998–2004)

wacko.gif

Публикувано на: 28 Яну 2011 00:13
от gh0s7r1d3r
Akima написа:Стига да не го забравиш включен и да караш 30 км преди дасе усетиш - жената на един приятел направо му е*а Импрезата Комби. cool.gif
хахахах, е случва се понякога. нали знаеш, дето една жена звъни на мъжа си и му вика: -скъпи, в карбуратора има вода! ?

Публикувано на: 15 Фев 2011 16:14
от proscrip
Яяяя, какво станало тука - тя темата за МХ - пък хората за дифове и блокажи на събита гооврят.

Може ли и аз да мина?

- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.

Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи