Страница 14 от 16

Публикувано на: 13 Окт 2008 15:40
от rudolf
тоя тип помпи мисля че оригинално са някакви дърти ягуари от 70сете като приложения.

мисля си по голяма помпа 0.75 - с малко по дълго рамо на ръчната??
упгрейт на задните апарати?

http://www.raceparts-direct.com/product ... +Cylinders

нон интегрейт резервоар.


бтв 0.625 ги ползват като приложения за дву помпови спирачни системи без серво,,,,и явно работи за две колела,,,освен да има значение дали я натискаш с крак...

Публикувано на: 23 Окт 2008 19:14
от cj
Днес сложих бързата кормилна рейка. Преди да я монтирам я модифицрах като добавих още 2 зъба. tooth.gif Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг. Все още не съм тествал сетъпа подробно, но със сигурност значително се увеличи усилието, необходимо за въртене на волана. dry.gif Ще трябва да редувам дрифтинга с фитнес tongue.gif :whistle:

Quaife quick steering rack (извинявам се, но не направих сниммки от монтажа):
Изображение

Публикувано на: 23 Окт 2008 22:29
от agent dust
няма да имаш никакви проблеми при дрифтинга. и аз така предполагах, но тази рейка е чудесна, по-стегната е, но изобщо не пречи. и дрифта се хваща много по-лесно и удобно.

Публикувано на: 24 Окт 2008 00:43
от cj
Тъкмо се връщам от малко среднощтни тестове :)
Воланът е действително по-стегнат и чувствителен, а оборотите от пълен ляв до пълен десен (или обратно) са 2,5. Все още не мога да преценя дали съм постигнал по-голям ъгъл на завиване, защото не я замерих със сток рейката. Сякаш има мъничко увеличение.

Публикувано на: 24 Окт 2008 01:32
от LordDigital
cj написа:Тъкмо се връщам от малко среднощтни тестове :)
Воланът е действително по-стегнат и чувствителен, а оборотите от пълен ляв до пълен десен (или обратно) са 2,5. Все още не мога да преценя дали съм постигнал по-голям ъгъл на завиване, защото не я замерих със сток рейката. Сякаш има мъничко увеличение.
Е тез работи са ясни ,амаа със вратите на преде тества ли? wink.gif

Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...

...

Публикувано на: 24 Окт 2008 02:22
от rudolf
рамената който се захващат на нрца/рца и кормилните пръти--- при модели с хидравлична рейка са по къси,,,дават 17% по голям ъгал+ по бърза рекация= до сегашния ъгъл който имаш все едно да ти стане
2.08 -вътренето,,,а останалите 0.42 ти отварят повече,,,
конверсията е болт-он...
аз съм с такива, сметам че от 3.7 ход съм с 3.07 за същия градус.

Публикувано на: 24 Окт 2008 07:36
от b_d
LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...
cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.

Публикувано на: 24 Окт 2008 15:35
от LordDigital
bad_dog написа:
LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...
cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.
Нещо ми се губи как със пилене може да се достигне подобен ефект като ползването на Spacers? wacko.gif

Публикувано на: 24 Окт 2008 15:37
от b_d
LordDigital написа:
bad_dog написа:
LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...
cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.
Нещо ми се губи как със пилене може да се достигне подобен ефект като ползването на Spacers? wacko.gif
като струговаш края, така че да влиза леко(5мм) в рейката.

С шайба остава много малко резба.

Публикувано на: 10 Фев 2009 13:21
от cj
Наскоро смених корона и пиньон на диференцияла с "TRD 4.778 final gear set". Все още не съм тествал колата както си му е реда, но сякаш е по-добре. Позапълниха се някои дупки в "power band"-а. Като понатрупам впечатления ще пиша пак.

Публикувано на: 25 Фев 2009 12:28
от cj
Снощи си карах колата малко "по-подробно". По-късия диф ми допада - хем разликата не е толкова голяма в цифри, хем се чувства. Пробвах няколко трасета и ме кефи. Изглади се паурбанда и по-бързичко се пълни оборотомера.

Само дето пак има нещо механически нередно - след кратко карана се появи скърцане. Най-осезаемо е при скорост от около 70 км/ч - направо като ултрасоник действа. :whistle: Над 90-100 пък почти не се чува. Нови лагери, нов шпер, нова корона, пиньон, хубаво масло - какво повече иска... wacko.gif wacko.gif wacko.gif При дрифт в завой също се разскърца.

Да му се невиди, пак ще играят човекочасове в бокса... надявам се да успея да го оправя до мероприятието в Пловдив. smile.gif

Публикувано на: 26 Фев 2009 01:09
от agent dust
що не провериш внимателно реглажа на колата. аз този дето го сложих не издавани какви странни звуци, само чат пат почуква, ама много рядко. иначе грам не се чува, тесвахме го до 200 по километраж. на колата, от която го свалихме постянно се обаждаше, но тя е доста разкривена.

Публикувано на: 26 Фев 2009 05:47
от ugabuga
a be skurcane. Karai tam, tia shte se ogrize :)

Публикувано на: 26 Фев 2009 11:43
от cj
Днес ще му източа/проверя/сменя маслото - макар, че ме съмнява от там да проличи проблем. След това ще извадя дифа и ще го тествам как е регулиран.

ПС: Краси, диффа го сглобяваха някъде в София - там където е сглабян на червената Тойота на Тошко. Не знам дали е същият майстор, който е регулирал и твоя.

Публикувано на: 26 Фев 2009 19:02
от ghost rider
същия е.