[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

mirott
Мнения: 1470
Регистриран: 08 юни 2010 09:33
Репутация: 19
Местоположение: Вършец

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот mirott » 25 окт 2012 10:04

Оказва влияние, ама не толкова колкото си мисли плоския идиот...дето му се счупила перфектната Тойота заради това...
Няма как!

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12321
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот slowtraveler » 25 окт 2012 17:49

mirott написа:....Естествено, че няма 1 грамотна кутия да се прецака с 20-30...50 коня отгоре! Виж, на Тойота кутиите са друго, сигурно...!....

Ами не знам кое какво е, но преди първата препоръчана смяна на масло хвърлих диференциал (полски) и лагер скоростна кутия... И двете бяха смлени...
Ако можеш да дадеш смислено обяснение как трябва да се кара 110к.с. автомобил така, че нарочно до 75х.км да хвърли диференциал и лагер скоростна кутия - сподели, че да знам да избягвам тези режими :whistle:
П.С. съединителя нямаше никакви проблеми или признаци на износване докато продадох автомобила...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Japanese_fever » 25 окт 2012 22:40

slowtraveler написа:
mirott написа:....Естествено, че няма 1 грамотна кутия да се прецака с 20-30...50 коня отгоре! Виж, на Тойота кутиите са друго, сигурно...!....

Ами не знам кое какво е, но преди първата препоръчана смяна на масло хвърлих диференциал (полски) и лагер скоростна кутия... И двете бяха смлени...
Ако можеш да дадеш смислено обяснение как трябва да се кара 110к.с. автомобил така, че нарочно до 75х.км да хвърли диференциал и лагер скоростна кутия - сподели, че да знам да избягвам тези режими :whistle:
П.С. съединителя нямаше никакви проблеми или признаци на износване докато продадох автомобила...


Ами то много зависи от автомобила и от начина на каране.
Но смяна на скорости, диференциал и т.н. преди 50, а дори и 100 хил. км, за мен е ненормално.
Е, ако е някаква малка королка и я караш като на рали може да скинеш много неща.
По принцип е казано, че не трябва да се тръгва и спира рязко - това са неща които прецакват най-много една кола.
Работата е там, че някои хора не сменят масло в скоростите въобще, а някои сменят когати им скимне,
други сменят по спецификации, ама са им пробутали ментак и те работите са налице...
Някои хора сигурно си мислят, че маслото в скоростите е вечно. biggrin.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Me4oKyX » 25 окт 2012 23:25

Много хора си мислят, че маслата в скоростите са вечни.... А много хора по сервизи и това им казват ..... Незнам кое е по-зле в случая... Че дори оТОРизирания сервиз, ми обесняваше, че при "нормална" употреба, нямало нужда на Круйзера на автоматика да се сменя.... А да не говорим, кво УЖКИМ бяха сменили, когато гаранционно се обслужваше на 90 000км ......Трагедия ...

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Japanese_fever » 25 окт 2012 23:31

Има и друго. Интервала за смяна на маслото в скоростите е предвиден, ако експлоатираш нормално.
Ако тръгваш като на рали редовно и товариш колата редовно смяната от 30 хил. км може да падне на 20 или 10 хил.,
ама това е много трудно да се изчисли... biggrin.gif
То не случайно преди във Ф1 сменяха трансмисии и двигатели след всяко състезания.
Сега вече не им позволяват да го правят, но поне маслото сигурно си сменят за всяко състезание. laugh.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

scorpion
Мнения: 1136
Регистриран: 03 юни 2009 15:02
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот scorpion » 26 окт 2012 09:34

Конструктурите, инженерите, дизайнерите и пр. специалисти си блъскат главите и харчат милиони (дори и милиарди) долари в проекти за конструиране на автомобили с най-малки подробности, като накрая всеки автомобил се придружава със съответната спецификация, експлоатационна и сервизна книжка.

И чифт power box да се сложат и какъв ли не още електронен и/или механичен тунинг, АВЕНСИСА ще си остане Авенсис и едва ли ще видим компания подобна на AMG да вземе и да тунингова този автомобил. Личното ми мнение е, че това е излишен разход на средства и ускорено износване на нормалния експлоатационен срок на автомобила. Автомобил предназначен и определен в mеdium upper class за семеен седан, няма как да мери мускули със спортните си събратя.

Естествено колегите тук, които имат опит и познания да правят различни експерименти и оптимизации по автомобилите си заслужават адмирации но съм 100 % сигурен, че и те отчитат плюсовете и минусите на това, което с изделието излязло от заводите на Тойота ...

Лично мнение !

П:С Апропо нямам обаче нищо против оптичния тунинг но дори и малкото снимки, които съм разглеждал ме навеждат на мисълта, че Авенсиса както и да го дялкаш нито по-добър нито по-хубав ще стане. Просто автомобила не става за тунинг ... толкова е съвършен като дизайн tooth.gif tooth.gif tooth.gif

Поздрави !

mirott
Мнения: 1470
Регистриран: 08 юни 2010 09:33
Репутация: 19
Местоположение: Вършец

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот mirott » 26 окт 2012 09:40

slowtraveler написа:
mirott написа:....Естествено, че няма 1 грамотна кутия да се прецака с 20-30...50 коня отгоре! Виж, на Тойота кутиите са друго, сигурно...!....

Ами не знам кое какво е, но преди първата препоръчана смяна на масло хвърлих диференциал (полски) и лагер скоростна кутия... И двете бяха смлени...
Ако можеш да дадеш смислено обяснение как трябва да се кара 110к.с. автомобил така, че нарочно до 75х.км да хвърли диференциал и лагер скоростна кутия - сподели, че да знам да избягвам тези режими :whistle:
П.С. съединителя нямаше никакви проблеми или признаци на износване докато продадох автомобила...

Ами елементарно - обслужваш я в оторизирани сервизи където ако изобщо се "набутат" да ти сменят нещо е от по-долните качества, караш като за последно (София-Бургас за под 3 часа, примерно) и най-важното е да е Тойота - трансмисиите не са им най-върховото постижение, забелязваме...
Просто това, което ти се е случило е кофти съвпадение. Няма как грамотно направена кутия да се скапе толкова бързо! Ако ще и 50 коня да и качиш, като я караш разумно няма как да я строшиш или да износиш съединител!

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12321
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот slowtraveler » 26 окт 2012 13:43

Japanese_fever написа:....
Някои хора сигурно си мислят, че маслото в скоростите е вечно. biggrin.gif

На опелите ми в книжката пишеше - само се проверява нивото на маслото в скоростите, но не се сменя за живота на автомобила...
И не съм имал проблеми при същия начин на експлоатация...
Затова и си мисля, че конкретната кутия не е била сметната правилно.
Факт е, че цяла серия кутии и съединители се слагат на автомобили с различни мощности.
Е да, но кутията е разчетена за най-мощния двигател, и при него може да е на границата (в границите на разумния запас, но не и презапасена както е при по-маломощните двигатели)...
Т.е. на въпроса не трябва да се гледа общо, а в детайли - ако тунинговаш маломощния двигател с 'яката' скоростна кутия/трансмисия, то навярно няма да имаш никакъв проблем от трансмисията. Но ако тръгнеш да тунинговаш мощния двигател с граничната скоростна кутия - проблема е много вероятен.
Съединителите при доста модели са различни например при 1.6 и 2.0 двигатели, което е разлика около 30-40к.с. в мощността.
А в конкретния случай не виждам вината на сервиза - маслото не е сменяно в сервиз и си е заводското в заводския експлоатационен срок..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран: 23 окт 2009 18:40
Репутация: 0
Местоположение: София,България

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Владислав » 26 окт 2012 16:47

Те в завода какво разбират, бе Slow?Щом е казано от "инженер Ганев", че трябва да се сменя, значи трябва...
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4079
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 45
Местоположение: София

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот zi_zi_top » 26 окт 2012 18:21

Владислав написа:Те в завода какво разбират, бе Slow?Щом е казано от "инженер Ганев", че трябва да се сменя, значи трябва...

В случая даже не става въпрос за "инженер Ганев" хххххххх laugh.gif

modedit: моля за въздържане от лични определения и намеци - темата е чисто техническа... :thumbsup:
/slowtraveler
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Потребителски аватар
memorex
Мнения: 1026
Регистриран: 07 апр 2012 22:09
Репутация: 28
Местоположение: Варна

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот memorex » 26 окт 2012 19:13

Така е когато някой хора се присмиват на незнанието си и се доверяват на препоръките на псевдо_японски производители и части и т.н.В днешно време само made in Japan отговаря на истината/говорим за Тойота/ punk.gif punk.gif punk.gif

Shelby
Мнения: 39
Регистриран: 24 окт 2008 19:59
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Shelby » 27 окт 2012 09:55

Вече поръчах бокса punk.gif

За съжаление, след малко ще ми демонтират фаровете за рециклиране stretcher.gif (боядисване на рефлекторите) и няма да мога да карам колата 6-7 дена sad.gif

След седмица ще дам отзиви, а до тогава, само... . drool.gif
Avensis 2.2 D-4D '06

Shelby
Мнения: 39
Регистриран: 24 окт 2008 19:59
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Shelby » 29 окт 2012 13:48

http://www.monsterfiles.us/detail.aspx?motor=2104


https://www.facebook.com/overdrive.bg

500 Евро за истински ремап на компютъра!
Avensis 2.2 D-4D '06

Потребителски аватар
KiLLeR
Мнения: 1172
Регистриран: 01 дек 2010 02:48
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив/София

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот KiLLeR » 30 окт 2012 09:41

Не вярвам дори в Овърдрайв да могат да ремапнат Тойотата.
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Me4oKyX » 30 окт 2012 21:54

Истински ремап НЕМА мили деца.... Поне не на ДЕНСО ЕКУ .... Ако ще дори 1500 евра да давате....


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта