Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
- biro
- Мнения: 2651
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Горивен филтър
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 03 Мар 2018 12:12
- Местоположение: софия
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Аз още когато си купих Авенсиса, без да подозирам, съм имал не съвсем коректно работещ стартер - развърташе по-бавно отколкото е трябвало. В една такава зима няколко години по-късно и в подобна ситуация на вашата вече направих ремонт на стартера и след това нямах проблем с паленето на температури до -10 ~ -12. Под тези температури обаче и след ремонта на стартера пак ми беше трудно паленето...schneemann написа: ↑05 Дек 2019 09:55 Здравейте , прочетох доста страници , но не разбрах как сте решили проблема с паленето . При мен авенсис 2.2д като стане -3 от втория път пали , а като стане под -3 не може да пали изобщо и чакам да се стопли времето . Казаха от свещи , акумулатора , горивна помпа всичко съм сменил и пак едно и също и това от 2-3 години . Като е по студено времето просто не може да се разчита на колата . Проблема е като завъртя , тя пали и след това се чува едно балбукане и гасне . Все едно не може да качи нафта до там където трябва .
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 03 Мар 2018 12:12
- Местоположение: софия
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
преди 3 години си палеше и нямаше никакъв проблем . Може и стартера да е . Тъпото е ако смениш оригинален стартер с менте и пак да не пали .
- biro
- Мнения: 2651
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
В никакъв случай не сменяй оригиналния стартер. Просто се нуждае от профилактика.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 03 Мар 2018 12:12
- Местоположение: софия
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
мисля ,че разбрах какъв е проблема .Горивният филтър има корпус на който има едно гумено като помпа и сутрин като го напомпам , защото е меко и колата пали от първият път и няма никакъв проблем .
- ufer
- Мнения: 2599
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Това трябва да е подкачваща помпа...
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Принципно това бутало трябва да си стои твърдо. Предполагам, че имаш проблем с оттичане на горивото обратно в резервоара. Би трябвало да има някъде по системата или в самата конзола, към която се завива горивния филтър еднопосочен клапан, предотвратяващ точно това.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 03 Мар 2018 12:12
- Местоположение: софия
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
казаха ми да сложа една обратна клапа след помпата ,че единият маркуч остава празен и така . Хубавото е че се разбра какво е
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
schneemann, todorakis e прав. Виж си помисли и прегледай горивната система за течове или възможности да дърпа въздух. Астрата ми така не искаше да пали и се налагаше да я въртя на стартер дълго и мъчително докато запали. Първият път се оказаха маркучи за обратната нафта от дюзите, след година пак те, след година и нещо - изпунал дихтунг на едната дюза и маркучите за обратната нафта, веднъж беше комбинация от дишаща тръбичка за нафтата на 4та дюза и профилактично - смяна на кекавите маркучета за обратната нафта. Винаги изглеждаха перфектно и се охлабваха откъм щуцера на дюзата. Познаваха се като ги откача и стисна в края - меко ли е в края - значи диша.Тръбичката я развиха, почистиха и притегнаха с гайката. Клапана е временно решение, до следващото изпразване на горивопроводите. Другият вариант е кутията на горивният филтър - капака да не е стегнат или да не уплътнява.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта