Страница 4 от 4

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Публикувано на: 10 Окт 2016 10:18
от bobi1kenobi1
Колеги, колата се оправи. worthy.gif Днес сутринта тръгнахме за сервиза и всичко беше ок. Изчистих грешката и никакви ядове. Да ми е.а и добавките, ако съм вярвал че ще имат такъв голям ефект....
Много ви благодаря за информацията и отговорите.
Сега ще търся фунийка с цетка guns.gif

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Публикувано на: 10 Окт 2016 18:39
от jim_beam
Честито,станахме 2 калитковците! :)
Фунийка с цедка надали ще ти помогне,понеже дюзите са много финни.важно е да сменяш горивния филтър навреме!
Между другото това запушване ми се получи малко след като бях сложил добавка.
Извода за мен е добавка и след като изгориш резервара веднага смяна на филтъра.Освен това риска става по-голям ако резервара се оставя често на резерва.
Между другото ти си с пиезо-дюзи,които са много капризни към горивото,внимавай къде зареждаш!

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Публикувано на: 11 Окт 2016 22:10
от bobi1kenobi1
Това за дюзите го знам. Като я избирах преди месец и нещо я вкарах в Тойота да я тестват. Бяха перфектни. За горивата зареждам на Еко в Бг и то от тая за самолети ( авио дизел). В Черна Гора заредих пак на ЕКО. Бяха два пистолета за дизел. Сега както се сетя, след нас се бяха наредили поне 5 или 6 таксита. Може да си са знаели за проблема на бензиностанцията и да са чакали някой да обере водата...
Това ако беше в Бг. щях да ги гоня, ама там....
Като се приберем ще дам дюзите за почистване и ще сменя горивния филтър.
Айде да налягаме виното че утре следват Плитвичките езера.

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Публикувано на: 11 Окт 2016 22:24
от slowtraveler
Лека разходка... А филтъра го смени при първа възможност - предполагам със смяната му ще си решиш проблемите...

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Публикувано на: 05 Яну 2017 18:42
от ikobek
Здравейте Колеги! Не исках да отворя нова тема. Днеска по време на изпреварване колата изгуби мощност. Светнаха трите лампи. Изгасих колата. Запалих и тръгнах. Нямаще загуба на мощност, но все още светят лампите. wacko.gif wacko.gif Моля за помощ. Ще направя диагностика, но в момента не разполагам с кабела. Рисковано ли е така да карам?
колата е авенсис 2.0 Д4Д

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Публикувано на: 24 Яну 2017 19:09
от RYRY
Здравейте,

И аз имам проблем с тези системи.
Колата е Копола Версо 2.0 D4D 116 к.с. 2005 г
Светна ми чека за двигателя, след диагностика в ТМ казаха подгревни свещи.
Смених ги. Междувременно смених и Yaw rate сензорна (беше заминал) изчистихме грешката. И нещата се оправиха за около 2 седмици.
След това отново чека светна, и TRC изчезна, но единствения чек , който свети е engine.
Бутона за изключване на trc не реагира и при изчистена грешка на двигателя.
А vsc не се е включвало никога дори и лампата не свети.
Има ли този модел vsc?

Каква може да е причината отново да показва грешка за подгревните свещи, при положение, че ги смених?
Ясно е, като оправя грешката със свещите trc ще проработи, но защо и при изчистена грешка нямам vsc, и каква може да е причината бутона за trc да не функционира?

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 14 Фев 2017 11:22
от Тинк
Колеги, аз преживях историята с трите лампи. :D

Оказа се, че ламаринката с която италиянците са запушили EGR-а се е пробила име запушила клапана.
Да е жив и здрав мехаННика, който ми оправи колата. :thumbsup:

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 14 Фев 2017 15:19
от Akima
RYRY написа: Каква може да е причината отново да показва грешка за подгревните свещи, при положение, че ги смених?
Неправилен модел свещи или реле... :whistle:

Дайте точен DTC код във формат PXXXX.

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 17 Фев 2017 23:21
от RYRY
Колеги,

Чека се оказа бушона за свещите
Вече не свети, след смяна на бушона, но копчето за изключване на trc все още не работи.
Дайте идея защо

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 22 Фев 2017 19:13
от n3gara
Здравейте,
имам същия проблем като заглавието на темата.Та по същество,днес си монтирах рециклирана рейка,всичко вървеше добре ,сложих рейката нагласих всичко ,но пича дето ми помагаше направи два,три оборота на волана преди да го закача към рейката ,и така да се каже Е*а майката на лентовия кабел.Сглобих всичко и тръгнах за регулаж на предницата.Колата показва същите грешки .Дали е възможно ако сменя лентовия кабел да се оправи , щото все едно карам трабант, та даже и по лошо :( . ohmy.gif

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 23 Фев 2017 10:09
от biro
Не е от лентовия кабел, трябва да се калибрира сензора за позиция на волана. Аз сменях рейка и се получи същото нещо при мен. С кабел за диагностика установих, че когато волана е изправен, компа отчита 86 градуса ъгъл на волана.
Калибрирането го правих с мостче между пинове в OBD буксата, последователно подаване на контакт, натискане на спирачки. Обаче не си спомням каква беше точно процедурата. Някой ако знае да помага.

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 23 Фев 2017 14:38
от Freedom
Процедурата е следната:
0. Волана се изправя
1. Дават се на късо пинове CG и TS на OBD2 буксата - на авенсис Т25 те са с номера 4 и 12
2. Задържа се натиснат бутона TRC OFF
3. Включва се на контакт
4. Натиска се спирачката 3 пъти бързо в рамките на 2 секунди.
5. Ако калибрирането е успешно - се чува звуков сигнал като при поднасяне и включване на системата VSC.
6. Пуска се TRC OFF, изключва се от контакт, маха се късото съединение между CG и TS

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 23 Фев 2017 16:42
от n3gara
Здравейте отново , мерси за изчерпателните отговори ,но ето какъв е бил проблема:Вчера поръчах нов кабел , днес дойде ,сложих го , и какво да вида без никаква разлика...От там звъня на един пиятел и му казвам :"Пич пробитата ми джипка ше блокира бачка на 3 цилиндъра кво да правя не мога да се прибера...".Пича ми каза споко са ше дойда да я вида .Дойде чу за какво става въппрос каза ми свали си кората ,свалих я и една от буксите за дюзите незнайно как беше излезнала...Та сложих я и повече проблеми нямам. Иначе новия лентов кабел си беше центриран и нямах проблеми при монтиране или каквото и да е било там след като го сложих.Поздрави ! :)

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 23 Фев 2017 19:38
от slowtraveler
Съвсем се объркАх.... За коя рейка става въпрос, че колата почнала да работи на три цилиндъра заради дюза?!

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 23 Фев 2017 20:22
от n3gara
Сменях кормилната рейка, обаче за да стигна до маншона на връзката между волана и рейката ,свалих кората на двигателя ,за да махна въздушния филтър и съответно да мога да стигна по тоя проклет маншон от горе.Та при махането на кората съм закачил някое кабелче и съм откачил буксата на 2ра дюза и хич не съм забелязъл.След това се случва горе споменатата история. :D Поздрави ! :)