Страница 6 от 9

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 24 Май 2016 17:46
от krasengn
На 21.4.16г. смених задни накладки brembo 46лв, задни дискове nipparts (с покритие) 130лв. Доволен съм. Трудът излезе 64лв заедно със смяна масло, м.ф. и г.ф. Сега обаче стържат феродо и предните. Предлагат ми дискове Бош 90лв и накладки ТРВ 68лв.

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 25 Юни 2016 21:58
от Jorje
Добър вечер!

Наскоро се сдобих с количката от подписа. Впечатленията ми са повърхностни за толкова кратък период от време(седмица), но ще ги споделя.
А те са - добра сглобка(моята е английска), стабилно пътно поведение, запазен интериор и екстериор за годините си(забележките са счупена вратичка на жабката на централната конзола и леко обелено покритие на топката на скоростния лост). Возията е твърда, но комфортна за такъв клас автомобил. Двигателя е доста скопен и трябва да се вкара в обороти за да ускори сравнително добре. Видимостта е прилична(формата на огледалата за обратно виждане не е изпипана). Вградената аудиосистема е доста слабичка. Осветеността на таблото е смешна. Автоматичният климатик върши чудесна работа(SOL е изпълнението). Скоростният лост е леко напред и леко нагоре, което създава минимално неудобство. Седалките са тясни и твърди, но не създават дискомфорт при кратки пробези. Предните предпазни колани са неестествено стегнати, отдалечени и идващи прекалено високо за водача и пътника дори и при най-ниско разположение. Багажното отделение е прилично и добре оформено. Двигателният отсек е отлично конструиран. Голям плюс са евтините резервни части(въпреки че са качествени) като Т.А., TRW, Контитек и други. Оригинален съединител може да се намери за 200 български левчета, което като цена е смешно в сравнение с други неяпонски марки. :D Слабите места предполагам си ги знаете - съединител, биалетки и до тук.

Лека вечер! :cheers:

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 22 Юли 2016 19:07
от Bagera
Здравейте колеги!

От няколко дни и аз съм официално с Корола е12 2005г. 97к.с. седанова,бензин,сол,ръчна скоростна кутия.Добри впечатления като за начало имам от колата,купих я от човек,който я има от магазина сервизна книжка показва 150 000км.Имам само няколко въпроса:

1-Скоростите влизат малко трудно,най вече 5-а.Четох за задната,че прави проблем,възможно е просто да не съм свикнал с тази скоростна кутия(слизам от мазда 6).Въпроса ми е подлежи ли на смяна маслото на скоростната кутия,защото се обадих в сервиза на тойота където е била гледана и ми казаха че до сега не е сменяно ohmy.gif ?

2-Има ли възможност да си увелича светлината на таблото защото на светло нищо не се вижда?

3-На студен мотор сутрин на няколко пъти пали и веднага след като бръмне мотора и вдигне оборотите ги сваля рязко и гасне.Жената днес се качи за 1 път да я кара и ми се обажда 15 минути мъка докато я запали.Някакви идеи за какво иде реч?

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 23 Юли 2016 09:37
от Bagera
На 2 и 3 въпрос открих отговорите остава само маслото на скоростите cool.gif

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 23 Юли 2016 09:46
от slowtraveler
Подлежи на смяна маслото... (ако не се лъжа бе на 75х.км)...
Обаче дали това е причината за 5-та - не знам... Доколкото се сещам имаше някакъв проблем с износване на 5-та предавка...

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 24 Юли 2016 12:05
от Akima
slowtraveler написа: (ако не се лъжа бе на 75х.км)...
95 к км първа смяна, последващи правя на ~60 к.
Bagera написа: Скоростите влизат малко трудно,най вече 5-а.
Проблемът не е от маслото според мен - трябва да се погледне.

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 24 Юли 2016 14:53
от slowtraveler
Може и да е на 95 :thumbsup: Аз съдих по Т22, където бе на 75х.км. по документи....

Toyota Corolla 1.4D4D - обороти-мигащи светлини-въпроси

Публикувано на: 15 Фев 2017 12:53
от genata81
Здравейте колеги,

Имам отскоро Toyota Corolla 1.4D4D 90 кс - ръчни скорости- 08/2006 г и имам няколко въпроса към вас.
1.
Снощи забелязах, че при загрял двигател на място, като подам газ и оборотите паднат на последната черта преди 1 000 - където си стоят при загрял двигател, след няколко секунди късите светлини премигват за секунда - намалява им силата - и след това светлините са ОК. Вижте от линка видеото - https://youtu.be/cwoQbO20nFE
Загледайте внимателно светлините след пада в оборотите.
Парното също работи във въпросното видео.
Също при изключени светлини и пускайки само габарити двигателят се чува, че се товари, а като ги изключа става по-безшумен.
От документите с които взех колата( която е от Германия) се вижда, че е сменян алтернатор миналата година - като е сложен Reman и на самият алтернатор пише Denso-Toyota.

Четох по форума, че е нормално при студена кола като се пусне парното да се вдигнат малко оборотите и след това да се стабилизират при загрят двигател, но не намерих инфо за моят случай.

Какъв може да е проблема или това не е проблем и е нормално?
Ако има проблем според вас къде да се търси и към кой в София разбиращ от електрическите неща по колата да се обърна- Механика занимава ли се с това?

Не ми се ходи по разни сервизи, които тепърва да изучават Тойота.

2.
При първи студен старт - минус 6 гр - се усеща леко нестабилна работа първите минути - 2-3 може би и двигателят е доста по-шумен спрямо като е загрял. И съотвтено му е нужно да завърти повече, за да запали.
Нестабилната работа се изразява в това, че вибрациите са по-големи и все едно тръгва да гасне.
Има ли причина за притеснение?

Отново къде да се насоча към сервиз/ човек в София, който може да прегледа професионално всичко?
Знам, че Механика се препоръчва от форума - той ли трбява да е човекът? Занимава ли се с диагностика - в смисъл да се видят дюзи, турбо, компресия и т.н.?

Мерси предварително!

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 15 Фев 2017 14:50
от Akima
Първо честито.
Второ моля да ползвате търсачката и да не разводнявате форума!
genata81 написа: след няколко секунди късите светлини премигват за секунда
Алтернатор, ремък, ел. система...
genata81 написа: От документите с които взех колата( която е от Германия) се вижда, че е сменян алтернатор миналата година - като е сложен Reman и на самият алтернатор пише Denso-Toyota.
Reman = Remanufactured
genata81 написа: Не ми се ходи по разни сервизи, които тепърва да изучават Тойота.
Сам сте си отговорил:
genata81 написа: Знам, че Механика се препоръчва от форума - той ли трбява да е човекът? Занимава ли се с диагностика - в смисъл да се видят дюзи, турбо, компресия и т.н.?
Да.
genata81 написа: При първи студен старт
Май ви е първа дизелова кола...

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 15 Фев 2017 15:02
от genata81
Акима мерси за отговора.
Темата наистина е за Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.- благодаря, че си я преместил - от телефона нещо не ми се получи.
Целта ми не е да разводнявам, а да си помогнем - все пак е форум и уважавам много хората в него!
Аз не можах да намеря подобна тема - ако има, моля да ми изпратиш линка.
Не ми е първата дизелова.

Поздрави

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 15 Фев 2017 15:03
от metro_d4d
При не загрял мотор и пуснато парно оборотите са малко по-високи и това е нормално.Дори да загрее мотора, ако седиш на място много бързо изтива, особенно ако вентилатора е на 2 -3 и тн.Съответно оборотите пак ще се покачат. Това също е нормално за дизел.

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 15 Фев 2017 16:39
от kickata
Bagera написа: 1-Скоростите влизат малко трудно,най вече 5-а.Четох за задната,че прави проблем,възможно е просто да не съм свикнал с тази скоростна кутия(слизам от мазда 6).Въпроса ми е подлежи ли на смяна маслото на скоростната кутия,защото се обадих в сервиза на тойота където е била гледана и ми казаха че до сега не е сменяно ?
По книжка пише първа смяна на 120 000 км., въпреки че в повечето официални сервизи правят едно голямо обслужване на 105 000 и тогава сменят и маслото в скоростите.

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 15 Фев 2017 16:47
от TiggerBG
При мен на 75к км и малко трудно влизат скоростите, така че мисля още при следващото сервизиране, да го сменя.

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 15 Фев 2017 17:14
от kickata
Не съм сигурен, че проблема ти е от маслото. Моята в момента е на почти 220 хил.км. (маслото е сменяно веднъж на 120 хил.км.) и за сега нямам проблем с включване на скорости. Сигурен ли си, че колата ти е на 75 000 км.?

Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.

Публикувано на: 15 Фев 2017 19:26
от Corolla_E12_hs
Моята е на 135к, преди 5-6к км е сменено маслото на скоростите, обаче зимата се усеща, докато не загрее хубаво колата, как не включва като хората. Колата е отвън и на -20.. Решиш да включиш 3-та и сякаш има стена и колкото и да буташ не влиза. Пускам съединителя, пак натискам и всички си влиза като хората. Случва се на 1-ва, 2-ра и 3-та. В тоя случай май си е синхронизатор. Принципно преди тръгване разкарвам лоста (при натиснат съединител) по 5-6 пъти през всяка скорост, след това е малко по-добре.
Но почни с маслото, може пък да е карана много градско и да е за смяна. Ако след това продължи вече търси проблема в друг елемент от системата.