Нов абонат на Supra Mk3
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 14 Фев 2015 18:19
Нов абонат на Supra Mk3
Здравейте колеги днес станах и аз собственик на Toyota Supra Mark III от край време се каня на такъв модел но беше въпрос на време да намеря нещо подходящо .
Накратко ще се опитам да обесня нещата,колата я взех с цел тунинг по мотора и един sample bodywork от сорта като на това от снимката по доло,колата мислех да я подготвям за писта но в момента няма да стигам до там а ще си я направя евридейка
Нов съм в сферата на суприте но пък фен от както се помня
Търсих последните дни информация относно модела Марк 3 7М-ГТЕ но не открих нищо интересно,тъи като се намирам в Англия в Българския гугъл малко са ми ограничени търсенията и може би затова.
Интересува ме самия мотор,слабите му места както всеки един модел кола си има свои слаби места,преди супрата съм се занимавал 7г само с Бмв-та имал съм от всички модели като се почне от 3,5,7,х5 и х6 сериите изключвам моделите от 2013 нагоре защото след 2012 започна да ми писва от самата марка все едни и същи болести и дефекти реших да се насоча към нещо класическо
Колата я спечелих чрез ибей преди няма и 2 дни струваше ми скромните 461.00 паунда + 200.00 паунда за транспорт.
Дори като отидох на място при купувача не я огледах от вътре от снимките в ибей видях че е с кожен салон чиста вътре с нормални следи за 25годишна кола по кожата без фрапиращи скъсвания на място просто зърнах да видя дали снимките са скрили нещо от окото
Отворих капака да съм сигурен че купувам желания 7М а не кофи с камани момчето се качи и колата запали преди да е помирисала ключа което ме впечатли още повече,също така при старт нямаше следи от пушек което също беше добре,не изчаках да загрее защото видях че капачката на радиатора е видяла някакъв зор и не уплътняваше хубаво и имаше следи от загуба на антифриз/вода,натоварихме и си тръгнахме.
Днес поръчах капачката и тези дни като пристигне ще сменям течност и ще обезваздуша системата,дано не се налага отваряне на главата
Всякакви съвети,информация ще са ми в голяма полза,забелязах че в няколко теми някои хора не харесват 1JZ и препоръчват 2ката нека всеки които препорача 2ката да сподели защо така мисли,като изклучим 2та охлува и разликата в заводските к.с
Благодаря на всички предварително,дано не съм бил изчерпателен
Снимки на колата нямам,но до 1-2 седмици ще кача поради причината че телефона ми се удави и сега трябва нов
Накратко ще се опитам да обесня нещата,колата я взех с цел тунинг по мотора и един sample bodywork от сорта като на това от снимката по доло,колата мислех да я подготвям за писта но в момента няма да стигам до там а ще си я направя евридейка
Нов съм в сферата на суприте но пък фен от както се помня
Търсих последните дни информация относно модела Марк 3 7М-ГТЕ но не открих нищо интересно,тъи като се намирам в Англия в Българския гугъл малко са ми ограничени търсенията и може би затова.
Интересува ме самия мотор,слабите му места както всеки един модел кола си има свои слаби места,преди супрата съм се занимавал 7г само с Бмв-та имал съм от всички модели като се почне от 3,5,7,х5 и х6 сериите изключвам моделите от 2013 нагоре защото след 2012 започна да ми писва от самата марка все едни и същи болести и дефекти реших да се насоча към нещо класическо
Колата я спечелих чрез ибей преди няма и 2 дни струваше ми скромните 461.00 паунда + 200.00 паунда за транспорт.
Дори като отидох на място при купувача не я огледах от вътре от снимките в ибей видях че е с кожен салон чиста вътре с нормални следи за 25годишна кола по кожата без фрапиращи скъсвания на място просто зърнах да видя дали снимките са скрили нещо от окото
Отворих капака да съм сигурен че купувам желания 7М а не кофи с камани момчето се качи и колата запали преди да е помирисала ключа което ме впечатли още повече,също така при старт нямаше следи от пушек което също беше добре,не изчаках да загрее защото видях че капачката на радиатора е видяла някакъв зор и не уплътняваше хубаво и имаше следи от загуба на антифриз/вода,натоварихме и си тръгнахме.
Днес поръчах капачката и тези дни като пристигне ще сменям течност и ще обезваздуша системата,дано не се налага отваряне на главата
Всякакви съвети,информация ще са ми в голяма полза,забелязах че в няколко теми някои хора не харесват 1JZ и препоръчват 2ката нека всеки които препорача 2ката да сподели защо така мисли,като изклучим 2та охлува и разликата в заводските к.с
Благодаря на всички предварително,дано не съм бил изчерпателен
Снимки на колата нямам,но до 1-2 седмици ще кача поради причината че телефона ми се удави и сега трябва нов
Re: Нов абонат на Supra Mk3
Браво за колата, според написаното предполагам че е със 7M-GTE, а относно 1JZ и 2JZ - и двата мотора в турбо вариантите си са с 2 турбини смяташ да сменяш мотора, или просто питаш за мнения
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Нов абонат на Supra Mk3
Първо честото.
Второ във днешно време при наличието на камбани от JZ блока и доста 1JZ и 2JZ по пазарите нема особен смисал инвестицията във 7м ,основните проблеми на 7м са:
- Дълбоко безмислена и безнадежна физика на мотора т.с. ГИГАНСКИ строке което неизбежно води до много проблеми които резултитар във общия случаи до детонации и повдигане на похлъпака (BHG)
- Повечето блокове са слаби (геометричното гънене е голямо) след 2 години във Група А Тойота прави промяна и добавят 10-на кила чогум и уребряване ,но вероятноста да имаш от здравите блокове е почти нищожна - аз съм виждал само един такъв от 1992-ра кола ,а съм имал двуцифрено количество 7м двигатели.
- Сгрешена и тъпо създадена смазочна система на 7м-ките ,блидър през кулера ,пикъпите сгънати ,проблеми със пръскалките (дори и нови от Тойота) и т.н.
Общо взето на двигател който има голема дупка за бензинвоа помпа във блока не си давай парите ,дори и заводските отбори на Тойота (TRD i TOMS) са имали ОГРОМНО количество BHG-та и стопени бутала. Единствените хора дето правят такива мотори във днешно време са основно Хамериканци ,те си търсят момента по традиция и си го "обичат" тоз двигател.
Успех!
Англия между другото е една от малкото държави където можеш да намериш МК3-ка със 2 литров турбо мотор дето е доста по-смислен от 7м.
Второ във днешно време при наличието на камбани от JZ блока и доста 1JZ и 2JZ по пазарите нема особен смисал инвестицията във 7м ,основните проблеми на 7м са:
- Дълбоко безмислена и безнадежна физика на мотора т.с. ГИГАНСКИ строке което неизбежно води до много проблеми които резултитар във общия случаи до детонации и повдигане на похлъпака (BHG)
- Повечето блокове са слаби (геометричното гънене е голямо) след 2 години във Група А Тойота прави промяна и добавят 10-на кила чогум и уребряване ,но вероятноста да имаш от здравите блокове е почти нищожна - аз съм виждал само един такъв от 1992-ра кола ,а съм имал двуцифрено количество 7м двигатели.
- Сгрешена и тъпо създадена смазочна система на 7м-ките ,блидър през кулера ,пикъпите сгънати ,проблеми със пръскалките (дори и нови от Тойота) и т.н.
Общо взето на двигател който има голема дупка за бензинвоа помпа във блока не си давай парите ,дори и заводските отбори на Тойота (TRD i TOMS) са имали ОГРОМНО количество BHG-та и стопени бутала. Единствените хора дето правят такива мотори във днешно време са основно Хамериканци ,те си търсят момента по традиция и си го "обичат" тоз двигател.
Успех!
Англия между другото е една от малкото държави където можеш да намериш МК3-ка със 2 литров турбо мотор дето е доста по-смислен от 7м.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Нов абонат на Supra Mk3
Честито и успех с проекта!
Случай Лорда какво ти казва, той е спец по Суприте!
Отделно си отдели време да прочетеш всчиките теми за Супри МКIII в този раздел. Има доста теми.
Случай Лорда какво ти казва, той е спец по Суприте!
Отделно си отдели време да прочетеш всчиките теми за Супри МКIII в този раздел. Има доста теми.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- portolinko
- Мнения: 34
- Регистриран на: 04 Окт 2008 19:56
- Местоположение: Бургас-Варна
Re: Нов абонат на Supra Mk3
Честито колега за колата,дай малко снимки на двигател.
Lorda всащност изпитва голяма любов към 7М моторите ама не си признава
Lorda всащност изпитва голяма любов към 7М моторите ама не си признава
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Нов абонат на Supra Mk3
Еее разобличи ме ,не е честно. Требе да си призная ,че със удоволствие бих купил тоя 7М ако новия му собственик реши да го продава на изгодна цена (малко вероятно след като го плати $40 000) - основно защото колегите от Switzerland вече са наляли неколко милионда долара за да го модифицират да държи на бой:)portolinko написа:Честито колега за колата,дай малко снимки на двигател.
Lorda всащност изпитва голяма любов към 7М моторите ама не си признава
http://www.supramania.com/forums/showth ... ost2023510
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Нов абонат на Supra Mk3
Днес на автошуто видях 1968 Мустанг с 2JZ-GTE под капака. Направо не знам как американците са се навили да го изложат. Беше голяма атракция и голям срам за тях. laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Нов абонат на Supra Mk3
Ако ще се занимаваш сериозно с тази кола, а до тук от написаното се вижда, че 7М е почти сигурно с издухана гарнитура на главата, аз ти препоръчвам да не си хабиш времето и парите за него, а направо да си търсиш един 2JZ-GE или направо 2JZ-GTE.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: Нов абонат на Supra Mk3
Предвид годините и вида на колата преполагам че BHG-то е било решено отдавна. Въпроса е новия собственик какво точно иска да прави с колата. Реално ако няма желание за много коне и силов тунинг може да си го кара и този докато държи. А по тия мотори желязо има колкото искаш! Освен проблем с двигателя тези коли имат проблем с хидравличната помпа която предполагам също вече е била сменена. Проблема с надуването много лесно се установява след малко каране от характерния в купето звук на водопад зад таблото . Друго нещо което може би ще ти се наложи да решаваш като проблем е раздвижване/смяна на спирачни апарати и тампони.
А и май не става ясно с каква скоростна кутия е?
А и май не става ясно с каква скоростна кутия е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта