Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 08 Сеп 2023 01:57
- Местоположение: Montana
- Автомобил: Rav4
- Благодарил/а: 2 пъти
Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?
Не очаквах толкова бързи отговори , благодаря за което. Ако има с какво да се допълните с радост ще чета !
-
- Мнения: 530
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 4 пъти
Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?
Ако целта ти е "бързо 0-100" - e60 530d xdrive и там всичко наред - и се комплексираш как примерно suzuki ignis те прави на точка по някой подбалкански път, представляващ нещо по-сериозно от поредица "1км права -> малък завой -> същото". Ако целта ти е спорт - бих разкарал аеро пакетът от тази ;)
"Бавни" са, пипат се за бързина но доста от най-успешните build-ове тотално са зарязали двигателят. Възможно най-леки джанти, хубаво street окачване според целите (никакви BC-та и подобни), олекотяваш тук-там без да я правиш un-street-able, проверяваш за проблемите на моторът (определено не е безпроблемен), евентуално по-спортни накладки, намираш си писта наоколо и се кефиш.
Спортната кола не е 5000000000 коня. Спортната кола е за спорт. Спортът не е колко е "бърза" колата, а какво можеш да постигнеш със нея ти. От там нататък, за да е максимално рентабилно да се кара такава кола, се гледа да е максимално евтина за поддръжка. По-лека = по-малко разходи за гуми и накладки(дискове). По-маломощна - не можеш да караш на "point and shoot". По-прост и ненадзверен двигател - разминаваш се със по-малко между ходене до пистата, например само масла и филтри. И там вече повечко това-онова тук-там за кеф, но кефът не е непременно спорт, и обратното.
Всеки случай - гледай да не ти е единствената кола. Ако просто искаш нещо по-пъргаво за ежедневка, както ми се струва - гониш други критерии. Бих почнал със "не СУВ" ;)
"Бавни" са, пипат се за бързина но доста от най-успешните build-ове тотално са зарязали двигателят. Възможно най-леки джанти, хубаво street окачване според целите (никакви BC-та и подобни), олекотяваш тук-там без да я правиш un-street-able, проверяваш за проблемите на моторът (определено не е безпроблемен), евентуално по-спортни накладки, намираш си писта наоколо и се кефиш.
Спортната кола не е 5000000000 коня. Спортната кола е за спорт. Спортът не е колко е "бърза" колата, а какво можеш да постигнеш със нея ти. От там нататък, за да е максимално рентабилно да се кара такава кола, се гледа да е максимално евтина за поддръжка. По-лека = по-малко разходи за гуми и накладки(дискове). По-маломощна - не можеш да караш на "point and shoot". По-прост и ненадзверен двигател - разминаваш се със по-малко между ходене до пистата, например само масла и филтри. И там вече повечко това-онова тук-там за кеф, но кефът не е непременно спорт, и обратното.
Всеки случай - гледай да не ти е единствената кола. Ако просто искаш нещо по-пъргаво за ежедневка, както ми се струва - гониш други критерии. Бих почнал със "не СУВ" ;)
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта