Страница 10 от 11

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 05 Апр 2019 15:28
от baba_metca
Попитай в Тойота колко ще ти вземат за рециклиране и после търси и на други места за сравнение на цената на всичко, сваляне, слагане, обучение, гаранция, подмяна на разни уплътнения ако има и т.н.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 18 Сеп 2022 13:11
от Toyota93
Здравейте колеги искам да попитам ок мама следния проблем с Авенсис Т25 2.2 d4d 2007.Има едно колебание в оборотите примерно на климатик от 900 на 1000 както и някой път без да е на климатик примерно в диапазона на 50 оборота и се усеща и работата на двигателя как се мени.Много гадно и дразнещо.От какво може да е благодаря четох за scv датчик възможно ли е от него.Благодаря.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 18 Сеп 2022 21:33
от jim_beam
При мен беше от пробито средно гърне на Рава със същия мотор. Като го свалиха направо се отхлупи отгоре.
Явно смущава оборотите на празен ход на мотора.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 18 Сеп 2022 22:35
от max-2
Модерна работа. На карината гърнетата са на 30 години и в добро състояние.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 19 Сеп 2022 08:12
от iovkito
При мен колебанието на оборотите изчезна след смяна на дюзите.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 23 Дек 2023 16:21
от Kris21
На кои пинове се слага?

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 01 Фев 2024 15:17
от Barzotoo12345
Akima написа:
 ! Съобщение от: Akima
Долното съобщение е получено на ЛС от мен и преместено в правилната тема.
Добър вечер колега извинявам се за неудобството искам да те попитам относно паленето на мойта Toyota Auris 2.0 d4d 126 много неща изчетох във форума за проблема със паленето сутрин когато е студена и този прословут капан Scv какво налягане трябва да държи на празен ход ?свалял съм го чистил съм го имаше временна промяна дюзите причукват иначе колата си върви не пуши само сутрин пали и гасне след като натисна педала на газта си запалва

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 01 Фев 2024 15:23
от Akima
Barzotoo12345 написа: 01 Фев 2024 15:17 Добър вечер колега
SCV е като презерватив - Не се чисти = сменя се.
Отговори за точни стойности предоставям на запитвания с номер на рама в текстови формат.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 04 Фев 2024 11:06
от Barzotoo12345
Привет колега най лошото е че не иска и запали вече на топло днес е 9 градуса 🌞и пак не пали възможно ли е да не пали от дюзите 1ва минус 0.16, 2 ра +1.25, 3та минус 0.47, 4 та минус -1.09 на загрял двигател на 83 градуса е това ако може да ми дадеш и инфо за кпа на клапана ще съм ти много благодарен
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 04 Фев 2024 11:17
от Akima
Barzotoo12345 написа: 04 Фев 2024 11:06 SB1KD56EX0F019251
Двигател 1AD-FTV:
Intelligent Tester Display Measurement Item/Range (Display) Normal Conditions
Fuel Press Fuel pressure / Min.: 0 MPa, Max.: 655.350 MPa 30 to 34 MPa: Idling

Target common rail pressure/ Min.: 0 kPa, Max.: 655350 kPa 20 to 170 MPa
Пишете в тази тема - писането на ЛС няма да ускори процеса.

Имате активна безплатна сервизна кампания - незабавно посетете дилър като стартирате автомобила - преди някой да е пострадал:
LGG22 R/SSC - For for Opposite Orientation of Airbag Inflator on Corolla and Auris 18SMD-050

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 04 Фев 2024 11:22
от mfandakov
Akima написа: 01 Фев 2024 15:23 SCV е като презерватив - Не се чисти = сменя се.
:laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3:

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 15 Фев 2024 08:37
от mitaka_1
Здравейте, за да не отварям нова тема реших да питам тук за подмяната на SCV капана на corolla verso 2.2 D4D 136 коня 2007г. с новия модел който иска ъпдейт на ECU-то. Проблема е, че колата е имал DPF филтър, който вече го няма от доста години и когато е махнат ECU-то е програмирано да не търси DPF. Сега при тази ситуация ако отида в Toyota и ми обновят firmware да не стане така да търси DPF филтър който го няма и да се вкарам във филм. Питам първо тук преди да предприема действия по закупуването му и ходенето до Toyota. Имам налична диагностика на Launch Easy diag x431 с която мога да кодирам дюзи и др. неща като Toyota Techstreamи. С нея ако мога да проверя нещо пак ще бъде добре.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 15 Фев 2024 08:47
от mapamop
mitaka_1, разбира се че ще те нахрани за липсващите части по екологията. Представителството няма как да ти флашнат фърмуер със изключени екология и да е официален. Просто излезе ли такъв от Тойота регулаторите ще ги разкостят в съда.
Търсиш си модифициран фърмуер базиран на същото Calibration ID, но със изрязана логика за проверка на екологията.
Или на първо време пробваш да смениш клапана, да ресетнеш помпата, и да видиш резултата.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 15 Фев 2024 08:56
от memorex
Ако не греша ъпдейта на софтуера е с цел оптимизиране налягането в реката при относително ниски температури.
Клапана си е клапан и се командва по същия начин но е с подобрени/sliding/ функции, т.е да не засяда при движение

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 15 Фев 2024 09:25
от mitaka_1
Вече два клапана сменям взети от Алито, които изкарват по около 1 година и при студено време колата от време на време изгасва. Не, че са пари но не ми се занимава повече и реших да си взема оригинален на Denso от новия модел и за това питам дали ще стане. Ако правилно съм разбрал с новия модел колата пак ще пали но няма да бъде оптимизирано налягането в рейката при ниски температури, което не ми е проблем.