Toyota Avensis T27 1.8 VVT-i
Публикувано на: 15 Авг 2014 15:55
Здравейте!
От скоро съм собственик Toyota Avensis T27 1.8 VVT-i(ръчна скоростна кутия) с ниво на оборудване Екзекютив. Отварям темата с цел да съберем на едно място (ако вече има тема по въпроса, моля модераторите да затворят темата) впечатленията за модела, както и по възможност инфо за скрити и явни "екстри".
Та...
Возията:
След около 1500км, бих казал, че колата е много качествена. Сравнявайки возията със старата Т25, намирам сериозно подобрение. Така или иначе, вероятно мнението ми субективно, пък и все пак сравнявам нов автомобил с такъв на 100к км.
Разходът;
1) Първия резервоар - основно извънградски с твърде спокойно каране - 6,7л/100км
2) Втория - пак основно извънградско, но малко по-агресивно - 7,8л/100км
Странно при индикация за 0 км оставащ пробег, успях да налея едва 51л. На какво се дължи това при положение, че по спецификация вместимостта на резервоара е 60л?
Пъргавост:
Все още не си позволявам сериозни натоварвания, но на пръв поглед изглежда спъната (в сравнение с старата 2.2 D-4D). Предполагам, че ще се поотпуши след още няколко хиляди км, но така или иначе не е редно се сравнява дизел и бензин (макар и с подобна мощност - 147 vs 150 кс).
Интериор и екстериор:
Материалите от който е направен интериора(за разлика от новата Корола) изглеждат доста качествени и създават усещане на комфорт. Нивото на шум в купето е ограничено да минимум. Има разнообразни мнения за външния вид на колата - на мен ми харесва изключително много.
Функционалност:
Централната конзола е лесно достъпна и предоставя лесна навигация през менюта и функции. Много съм доволен от интеграцията с смартфона. Интересно откритие: при употреба на навигация през Google Maps, аудио системата на колата подава информация за необходимите маневри, които трябва да се направят. Тествано с Iphone 4. Наличието на USB вход в отделението на подлакътника е добро хрумване, макар и малко трудно достъпно Единствено, като, че ли само паркинг спирачката не поставена на оптимално място, но предполагам, че с времето се свиква.
Ще се радвам да събера мнения от колегите за техните машини, както и малко инфо за следните неща:
1) Някъде прочетох, че имало проблем с потракване на спирачните апарати. Може би си въобразявам, но при навлизане в серия от неравности се усеща подобно нещо и при мен. Това конструктивен проблем ли е и има ли лечение?
2) По разни английски сайтове се споменава за възможност за сваляне и вдигане на стъклата с задържане на копче на дистанционното след "обучаване" с комбинация от действия? Дилърът в София отхвърли така възможност. Каква е истината тук?
3) Пак някъде бях прочел за опция фаровете да останат включени в стил "follow you home" точно за този модел. Може ли човек сам да си го активира или трябва да мина през дилъра?
4) В книжката на колата, при маневра на заден ход на дисплея са илюстрирани някакви линии(траектория или нещо от сорта), които при мен липсват. Грешна е илюстрацията или при мен просто не са активирани.
5) Повечето марки от този клас има разни скрити екстри, които човек (или дилъра) може да си активира. Какво сте открили вие до момента?
Благодаря предварително!
От скоро съм собственик Toyota Avensis T27 1.8 VVT-i(ръчна скоростна кутия) с ниво на оборудване Екзекютив. Отварям темата с цел да съберем на едно място (ако вече има тема по въпроса, моля модераторите да затворят темата) впечатленията за модела, както и по възможност инфо за скрити и явни "екстри".
Та...
Возията:
След около 1500км, бих казал, че колата е много качествена. Сравнявайки возията със старата Т25, намирам сериозно подобрение. Така или иначе, вероятно мнението ми субективно, пък и все пак сравнявам нов автомобил с такъв на 100к км.
Разходът;
1) Първия резервоар - основно извънградски с твърде спокойно каране - 6,7л/100км
2) Втория - пак основно извънградско, но малко по-агресивно - 7,8л/100км
Странно при индикация за 0 км оставащ пробег, успях да налея едва 51л. На какво се дължи това при положение, че по спецификация вместимостта на резервоара е 60л?
Пъргавост:
Все още не си позволявам сериозни натоварвания, но на пръв поглед изглежда спъната (в сравнение с старата 2.2 D-4D). Предполагам, че ще се поотпуши след още няколко хиляди км, но така или иначе не е редно се сравнява дизел и бензин (макар и с подобна мощност - 147 vs 150 кс).
Интериор и екстериор:
Материалите от който е направен интериора(за разлика от новата Корола) изглеждат доста качествени и създават усещане на комфорт. Нивото на шум в купето е ограничено да минимум. Има разнообразни мнения за външния вид на колата - на мен ми харесва изключително много.
Функционалност:
Централната конзола е лесно достъпна и предоставя лесна навигация през менюта и функции. Много съм доволен от интеграцията с смартфона. Интересно откритие: при употреба на навигация през Google Maps, аудио системата на колата подава информация за необходимите маневри, които трябва да се направят. Тествано с Iphone 4. Наличието на USB вход в отделението на подлакътника е добро хрумване, макар и малко трудно достъпно Единствено, като, че ли само паркинг спирачката не поставена на оптимално място, но предполагам, че с времето се свиква.
Ще се радвам да събера мнения от колегите за техните машини, както и малко инфо за следните неща:
1) Някъде прочетох, че имало проблем с потракване на спирачните апарати. Може би си въобразявам, но при навлизане в серия от неравности се усеща подобно нещо и при мен. Това конструктивен проблем ли е и има ли лечение?
2) По разни английски сайтове се споменава за възможност за сваляне и вдигане на стъклата с задържане на копче на дистанционното след "обучаване" с комбинация от действия? Дилърът в София отхвърли така възможност. Каква е истината тук?
3) Пак някъде бях прочел за опция фаровете да останат включени в стил "follow you home" точно за този модел. Може ли човек сам да си го активира или трябва да мина през дилъра?
4) В книжката на колата, при маневра на заден ход на дисплея са илюстрирани някакви линии(траектория или нещо от сорта), които при мен липсват. Грешна е илюстрацията или при мен просто не са активирани.
5) Повечето марки от този клас има разни скрити екстри, които човек (или дилъра) може да си активира. Какво сте открили вие до момента?
Благодаря предварително!