Страница 2 от 2

Re: Celica T23 1.8 VVTLi 2ZZ-GE - MIL/CEL светва заради гори

Публикувано на: 28 Авг 2015 00:14
от stefo91
TATI написа:По тази логика на всички ни щеше да святка чек енджина.
Горивото няма нищо общо със светене на лампата. Просто има друг проблем, който си решавал с откачане на акумулатор за изчистване на грешката. И 200 октана и специално гориво да сложиш, пак ще светне. По-добре е да се прочете проблема и да се реши.
Колата ти е най-обикновена, като на всички останали, притежаващи автомобили.

Добре, може и да сте прави, но защо никои не може да ми даде друго смислено обяснение на факта, че в България чека светва след 500 километра а в Германия не е светнал след над 4000 км.? Дадоха ми идеи, че лампата била изгоряла, че баща ми карал по-леко колата, даже колегата ми даде идея, че било заради надморската височина, което е меко казано несериозно! А отхвърляте моето предположение, че е заради некачествения бензин. Казах вече, че ще направя диагностика като колата е в България, но просто исках да споделя случая със колеги почитатели на Тойота, но явно не приемате добре моето мнение. Да колата ми е най-обикновена въпреки, че се обзалагам, че в България няма повече от 50 такива. Има една от най-голямите мощности спрямо кубатурата за нетурбиниран двигател, от по достъпните коли само HONDA S2000 има по-голяма мощност спрямо обема на двигателя (въприки, че тя струва колкото 2 такива Селики). Има по-голяма мощност спрямо обема на двигателя от спортни икони като BMW M3 E46, от повечето Поршета, дори и от някои Ферарита, но за мен е специална защото:
1. Е първата ми кола.
2. На 20 години успях сам да си спестя пари за да си я купя, защото това ми беше мечтата и съм се лишавал за да си я позволя!

Re: Celica T23 1.8 VVTLi 2ZZ-GE - MIL/CEL светва заради гори

Публикувано на: 28 Авг 2015 00:24
от stefo91
мехаННика написа:Мъжки, нали не смяташ че си първата VVTL-I селика в България? Правиш впечатление на грамотно момче, а пълниш форума с фикс-идеите си. Докато не се закачи тестер всичко е празни приказки. Смени масла, свещи, филтри с оригинални и тествай. Това с откачането на акумулатора не го прави ако искаш да решиш проблема, това се прави от джамбази, търгаши и прочее "гяволи". Тая кола има и горивен филтър, сигурно знаеш, но не видях да пише в темата. И още, да имаш кабел и лаптоп не те прави диагностик, това е само едно от необходимите условия..
Горивния филтър не съм го сменял, купих го, но не съм го сменял. Колега, честно да ти кажа много се съмнявам в уменията на родните ни майстори. Не искам да обидя никои, може би има и свестни майстори, но повечето са мърлячи които не знаят какво правят. Аз предпочитам сам да си видя за какво става въпрос, но ако не се оправя сам винаги мога да пиша във този форум, нали това е едно от основните му предназначения а именно - хората да обменят идеи за решаване на проблеми по автомобилите си. По другата част на която не съм отговорил може да прочетеш предния ми отговор.

Re: Celica T23 1.8 VVTLi 2ZZ-GE - MIL/CEL светва заради гори

Публикувано на: 28 Авг 2015 00:37
от Akima
И именно затова,че идваш и ни питаш, ние - напълно непознати за теб хора се опитваме да ти помогнем.

Дадохме ти предположения - поне 5 различни.
Насочихме те.
Търпеливо те слушаме.
И се опитваме да ти предадем житейски опит наготово - за жалост в голяма част от случайте това е невъзможно.

Аз вярвам в емпиричния опит - привърженик съм на теорията,че човек най-добре се учи сам от себе си,респективно от грешките си.
Това не ми пречи да тая надежда,че има и изключения - че някъде там някой слуша внимателно и мисли,когато отделям от времето си и му говоря от личен опит.

Няма повече да пиша в темата ти - опитах се да помогна,а се оказа,че съм зъл петролен шейх.
Без конкретни данни от диагностика само си приказваме празни приказки.

Успех с решаването на проблема. :thumbsup:
Младо момче си и си работливо явно - помисли си дали не ти се живее другаде - http://dbds.mvr.bg/Administrativno_obsl ... asport.htm.
Горивото може да е по-добро някъде там,може даже да ти се стори супер,но да не ти стане тъжно след 10 години за доматките на баба или прасето в двора.

Всичко това ти го пиша с най-добри чувства - бил съм тук и там - даже и в Зиссах,където е била обслужвана колата ти и все пак живея в България.Замисли се защо.

cool.gif

Re: Celica T23 1.8 VVTLi 2ZZ-GE - MIL/CEL светва заради гори

Публикувано на: 28 Авг 2015 01:04
от stefo91
Akima написа:И именно затова ние - напъно непознати за теб хора се опитваме да ти помогнем.

Дадохме ти предположения - поне 5 различни.
Насочихме те.
Търпеливо те слушаме.
И се опитваме да ти предадем житейски опит наготово - за жалост в голяма част от случайте това е невъзможно.

Аз вярвам в емпиричния опит - привърженик съм на теорията,че човек най-добре се учи сам от себе си,респективно от грешките си.
Това не ми пречи да тая надежда,че има и изключения - че някъде там някой слуша внимателно и мисли,когато отделям от времето си и му говоря от личен опит.

Няма повече да пиша в темата ти - опитах се да помогна,а се oоказа,че съм зъл петролен шейх.
Без конкретни данни от диагностика само си приказваме празни приказки.

Успех с решаването на проблема. :thumbsup:
Младо момче си и си работливо явно - помисли си дали не ти се живее другаде - http://dbds.mvr.bg/Administrativno_obsl ... asport.htm.
Горивото може да е по-добро някъде там,може даже да ти се стори супер,но да не ти стане тъжно след 10 години за доматките на баба или прасето в двора.

Всичко това ти го пиша с най-добри чувства - бил съм тук и там - даже и в Зиссах,където е била обслужвана колата ти и все пак живея в България.Замисли се защо.

cool.gif
Колега, съжалявам ако по някакв начин съм те засегна не съм го направил нарочно, просто по някога говоря малко остро такъв съм си. Благодаря ти за направените предположения и идеи! Прав си, че без диагностика само можем да гадаем, смисъла на темата ми бише да разбера дали на някои му е светнал чека заради бензин, и да изкажа предположението което може да помогне на други не съм искал да обвинявам или да се заяждам. И само да кажа за финал, че не бих напуснал България тук съм роден, но много се ядосвам на несправедливостите тук и искам да се променят, най-много от всичко ме дразни това, че тук повечето хората завиждат и не ценят свестните хора.

Re: Celica T23 1.8 VVTLi 2ZZ-GE - MIL/CEL светва заради гори

Публикувано на: 30 Авг 2015 00:01
от kickata
А не мислиш ли, че чека не е светвал 4000 км., не заради немския бензин, а по-скоро заради смененото масло?

Re: Celica T23 1.8 VVTLi 2ZZ-GE - MIL/CEL светва заради гори

Публикувано на: 30 Авг 2015 10:17
от мехаННика
stefo91 написа:много се съмнявам в уменията на родните ни майстори
Няма да повярваш какви родни майстори има във всички области. Не винаги е лесно да ги намериш обаче. Този който е добър пък ще е претоварен и скъп по принципа мисля на английските шивачи: Работим бързо, качествено и евтино. Може да изберете две от трите.

Re: Celica T23 1.8 VVTLi 2ZZ-GE - MIL/CEL светва заради гори

Публикувано на: 31 Авг 2015 07:31
от stefo91
kickata написа:А не мислиш ли, че чека не е светвал 4000 км., не заради немския бензин, а по-скоро заради смененото масло?

Колега, преди да сменя маслото предния път енджин чека светеше, след смяната пак светеше, така че не мисля, че е от маслото (предишния път съм сложил същото масло).

Re: Celica T23 1.8 VVTLi 2ZZ-GE - MIL/CEL светва заради гори

Публикувано на: 31 Авг 2015 07:32
от stefo91
мехаННика написа:
stefo91 написа:много се съмнявам в уменията на родните ни майстори
Няма да повярваш какви родни майстори има във всички области. Не винаги е лесно да ги намериш обаче. Този който е добър пък ще е претоварен и скъп по принципа мисля на английските шивачи: Работим бързо, качествено и евтино. Може да изберете две от трите.

Знам, сигурно има и кадърни майстори, но аз явно съм попадал все на некадърни, късмет му се вика! :)