Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
- zi_zi_top
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Получена благодарност: 12 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Така направената изолация ще повиши много качеството на звука от говорителите. Със сигурност ще си доволен от резултата след като завършиш напълно изолацията!
Ако под тапицерията не се сложили кече, непременно постави. Не е нужно да е по цялата повърхност, достатъчно е да предпазва от вибрации на тапицерията, които са дразнещи обертонове и дрънчене.
Японците ще се учат от теб!
Ако под тапицерията не се сложили кече, непременно постави. Не е нужно да е по цялата повърхност, достатъчно е да предпазва от вибрации на тапицерията, които са дразнещи обертонове и дрънчене.
Японците ще се учат от теб!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Не, ни най-малко. Иначе всички служебни коли със залепено фолио щяха да са без гаранция.
Да, хромираните части са от AliExpress.Дойдоха само за седмица.
Разлика определено се чувства, макар и тези говорителчета да умират напълно още на 40Hz. Задните пък въобще не ги чувам, затова тая някакви надежди куплунгът в багажника да е изход ниско ниво за усилвател.
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Днес напреднахме значително с шумоизолацията. Сутринта довърших предна дясна врата, както шофьорската. Понеже вчера забравих, пускам снимки преди/след на ламарините във вратата, както и на гърба на кората:
Докато си пия кафето в почивката, намерих шумопоглъщаща изолация FireX 20mm в Mr. Bricolage и си купих 3кв.м. Продавач-консултантът нямаше представа за какво може да се ползва това нещо и се наложи да му обяснявам. Бил съм първият, който пита за него. Жалко само, че вече бях сложил кората и не исках да я отварям отново днес.
Следобед минах към задните врати. Започваме със сваляне на корите, които имат по два допълнителни болта в сравнение с предните врати. Същите естествено са скрити под капачка зад външната дръжка на вратата, която пък се държи на една единствена щипка и просто се издърпва:
Под кората намерих стандартния и неприятен найлон вместо готините кори с болтове като отпред:
За компенсация, самата кора вече има частична изолация от филцово кече:
Под найлона намирам обичайните вече голи ламарини. Не си правя труда да ги снимам, еднакви са и отпред и отзад. Следва облепяне с лента и запълване на вратата с току-що закупения FireX. Изрязаната дупка е за това жълтото от кората по-горе:
Самата кора също се запълва с изолация преди поставяне. Понеже е 2см, трябваше доста напасване. Тук е грубо изрязана преди дупченето за дребните детайли:
След днес, вече напълно изолирани са задна дясна врата и багажникът. Предните две врати са с виброизолация, остава да им се добави шумоизолация. Задна лява врата не е пипана изобщо, за пода не ми се занимава. Поне засега.
Докато си пия кафето в почивката, намерих шумопоглъщаща изолация FireX 20mm в Mr. Bricolage и си купих 3кв.м. Продавач-консултантът нямаше представа за какво може да се ползва това нещо и се наложи да му обяснявам. Бил съм първият, който пита за него. Жалко само, че вече бях сложил кората и не исках да я отварям отново днес.
Следобед минах към задните врати. Започваме със сваляне на корите, които имат по два допълнителни болта в сравнение с предните врати. Същите естествено са скрити под капачка зад външната дръжка на вратата, която пък се държи на една единствена щипка и просто се издърпва:
Под кората намерих стандартния и неприятен найлон вместо готините кори с болтове като отпред:
За компенсация, самата кора вече има частична изолация от филцово кече:
Под найлона намирам обичайните вече голи ламарини. Не си правя труда да ги снимам, еднакви са и отпред и отзад. Следва облепяне с лента и запълване на вратата с току-що закупения FireX. Изрязаната дупка е за това жълтото от кората по-горе:
Самата кора също се запълва с изолация преди поставяне. Понеже е 2см, трябваше доста напасване. Тук е грубо изрязана преди дупченето за дребните детайли:
След днес, вече напълно изолирани са задна дясна врата и багажникът. Предните две врати са с виброизолация, остава да им се добави шумоизолация. Задна лява врата не е пипана изобщо, за пода не ми се занимава. Поне засега.
- zi_zi_top
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Получена благодарност: 12 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
В понеделник бях в ТМ Ауто и го разгледах подробно C-HR-а. Впечатленията ми са леко противоречиви.
Предницата е красива и футуристична, но с много ниска броня. Не бих атакувал смело тротоари и бордюри.
На предните седалки е сравнително удобно, като усещането за обзор напред е нещо средно между Аурис и Ярис. Таблото е много интересно и добре изработено. То ми хареса най-много в автомобила. Комфортно подредени уреди с лесен достъп и визуален контрол.
Задницата е доста ексцентрична, като задните светлини са странно стърчащи над контурите на автомобила, а спойлерът е само за красота в шоурума, не знам как се мие това чудо зимата.
Задните седалки не са препоръчителни за хора с клаустрофобия. С тези малки и затъмнени стъкла се чувстваш като в комфортен танк. Може би са мислени предимно за деца, но моите синове биха били меко казано крайно недоволни, ако се наложи да седят там. Видимостта напред е ограничена, а настрани е силно ограничена. Единственият плюс е, че могат да си гледат екранчетата спокойно, без да им е светло.
Като цяло таргетната група според мен е млади дами с/без малки деца и млади необвързани мъже.
Предницата е красива и футуристична, но с много ниска броня. Не бих атакувал смело тротоари и бордюри.
На предните седалки е сравнително удобно, като усещането за обзор напред е нещо средно между Аурис и Ярис. Таблото е много интересно и добре изработено. То ми хареса най-много в автомобила. Комфортно подредени уреди с лесен достъп и визуален контрол.
Задницата е доста ексцентрична, като задните светлини са странно стърчащи над контурите на автомобила, а спойлерът е само за красота в шоурума, не знам как се мие това чудо зимата.
Задните седалки не са препоръчителни за хора с клаустрофобия. С тези малки и затъмнени стъкла се чувстваш като в комфортен танк. Може би са мислени предимно за деца, но моите синове биха били меко казано крайно недоволни, ако се наложи да седят там. Видимостта напред е ограничена, а настрани е силно ограничена. Единственият плюс е, че могат да си гледат екранчетата спокойно, без да им е светло.
Като цяло таргетната група според мен е млади дами с/без малки деца и млади необвързани мъже.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Просветът отпред на хибридния C-HR е едва 148mm, което я поставя наравно с Авенсис например. Абсолютно съгласен, не напразно споменах някъде напред из темата, че бих искал да я повдигна леко. Отзад си е повече от висока - около 20-25 см.
Днес завърших шумоизолацията. Външният шум намаля драстично. Във вторник ще ходя в Тойота да слагам легните гуми и ще пробвам да сравним децибелите с някоя от тестовите коли.
Днес завърших шумоизолацията. Външният шум намаля драстично. Във вторник ще ходя в Тойота да слагам легните гуми и ще пробвам да сравним децибелите с някоя от тестовите коли.
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Може ли да напишеш какви са материалите за шумоизолацията, откъде ги купи и колко струват. И аз скоро мисля да правя и затова питам.
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!
Auris Hybrid Touring Sports 2016
Auris Hybrid Touring Sports 2016
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Общо за четирите врати и багажника отидоха:
Битумна лента Албит 10m x 15cm - 2 ролки или 3 кв.м.
FireX 20mm звукоизолационна пяна - 5 кв.м.
Междувременно си купих фолио за броните и видях нагледно разликата между истинската бяла перла и разбирането на Тойота за такава. Според каталога на 3M, моят цвят е SP240 - Satin Frozen Vanilla. Целта ми беше облепя само централните зони на броните като на тази (само в частта под номерата): Купих си 40 см. и го залепих подобаващо некадърно. Чак си пасна с тасовете от Горубляне.
Утре сутринта слагаме летите 18" джанти и стискам палци да са ми дошли при дилъра комбинираните LED стопове (фабрични). Следващата стъпка ще е да я закарам при професионалисти да сложат фолио "драскана стомана" и да добавят червени акценти.
Така като си чета писанията, сякаш съм се пощурил. Истината е, че тези неща ги исках още като я поръчвах.
Битумна лента Албит 10m x 15cm - 2 ролки или 3 кв.м.
FireX 20mm звукоизолационна пяна - 5 кв.м.
Междувременно си купих фолио за броните и видях нагледно разликата между истинската бяла перла и разбирането на Тойота за такава. Според каталога на 3M, моят цвят е SP240 - Satin Frozen Vanilla. Целта ми беше облепя само централните зони на броните като на тази (само в частта под номерата): Купих си 40 см. и го залепих подобаващо некадърно. Чак си пасна с тасовете от Горубляне.
Утре сутринта слагаме летите 18" джанти и стискам палци да са ми дошли при дилъра комбинираните LED стопове (фабрични). Следващата стъпка ще е да я закарам при професионалисти да сложат фолио "драскана стомана" и да добавят червени акценти.
Така като си чета писанията, сякаш съм се пощурил. Истината е, че тези неща ги исках още като я поръчвах.
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Така, днес с представителството не ми се получиха нещата - търсели ми били LED крушки за стандартните стопове вместо да поръчат LED комбинирани стопове като резервна част. Не успях и да направя сравнителен тест на шума, особено като се разбра, че са загубили гайките за летите джанти. Търсеха ги 40 мин и с програмирането на датчиците за налягане сменяхме гуми точно 2 часа. Поне визията на колата се промени напълно.
За утешение поне направих кратка фотосесия с новите джанти и злополучно поставеното фолио. Определено червени акценти много биха й подхождали:
За утешение поне направих кратка фотосесия с новите джанти и злополучно поставеното фолио. Определено червени акценти много биха й подхождали:
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Неочаквано дойде и моята кола. И казвам неочаквано защото когато я поръчах в началото на март ми казаха че ще дойде след 4 месеца. Така че в понеделник или вторник ще я взема. Направи ми впечатление високата цена на каското. Офертите които ми дадоха са за около 2500 лв при цена на колата около 56000 лв. За сравнение другата кола която имам (не е с български номера) каското и е 960€ при цена на автомобила 42000€. Огромна разлика. Който знае как стоят нещата с каското в България и дали си заслужава да се прави нека пише. Искам да поясня че проблемът ми не е да дам 2500лв а това че ми се вижда нереално висока сумата.
- slowtraveler
- Мнения: 4929
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Това е доста ниско каско
Дали си заслужава или не - всеки сам си решава. Лично аз Тойота не бих оставил бе каско, щото иначе ще хванеш средния ако изчезне от някой паркинг...
А за 'чуждоземското' каско - там навярно има други особености като самоучастие, продължителна добра история и т.н.
Дали си заслужава или не - всеки сам си решава. Лично аз Тойота не бих оставил бе каско, щото иначе ще хванеш средния ако изчезне от някой паркинг...
А за 'чуждоземското' каско - там навярно има други особености като самоучастие, продължителна добра история и т.н.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4292
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 108 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
JulianoG, вчера около 19 часа видях една такава същата като твоята C-HR от снимките, със същите джанти, на околовръстното на светофара с Любляна.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Даже ти е ниско, моето е 2 634,60 BGN или по 220 BGN/месец.
Възможно е да съм бил аз, счупих зъб в Албена и се връщах от зъболекар по околовръстното.
- slowtraveler
- Мнения: 4929
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Задната врата може ли да бъде отворена от деца?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Ако са пораснали достатъчно за да имат това право
Auris Hybrid (2017)
- slowtraveler
- Мнения: 4929
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Да де - точно затова питам - изглежда ми малко дискриминационно
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: celeron_7000 и 42 госта