Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
DJaMBaZza
Мнения: 48
Регистриран: 22 авг 2007 23:33
Репутация: 1
Местоположение: София/Монтана

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнениеот DJaMBaZza » 29 мар 2017 02:32

Здравейте ,колеги първо поздрави за добрата атмосфера във форума...често следя темите ,но не съм активен с коментарите. Та ,преди седмица си купих Авенсис 2.2 D-CAT 177к.с ,2013г. от Германия - Кьолн. Днес колата пристигна и видях ,че има пауър бокс слаган в Германия - Mspeed GmbH (Кьолн) ,това е сайта на фирмата - http://www.mspeed.de/english/ Колата е на 80 000км със стриктно водена сервизна история в сервиз на Тойота и видимо е в перфектно състояние. Какво е вашето мнение за пауър бокса ,има ли шанс да окаже негативно влияние след определени километри и по добре ли е да го махна на време? Ще се радвам да прочета ,всякакви мнения...в последствие ще допълвам ако има нещо.
Поздрави
Toyota Avensis T27 2013 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive

Потребителски аватар
DJaMBaZza
Мнения: 48
Регистриран: 22 авг 2007 23:33
Репутация: 1
Местоположение: София/Монтана

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнениеот DJaMBaZza » 05 апр 2017 01:18

Няма отговори по темата ,но аз ще проведа един малък монолог...бокса остава със сигурност ,просто колата без него е "куц кон "така да се каже...изобщо не съм доволен от динамиката ,дори помислих ,че има нещо нередно и се наложи да търся същата да направя тест драйв ,но разлика няма (при сравнението моята беше с махнат бокс)...разбира се и диагностика с "живи данни" в движение правих - всичко е ток. Колата в ниските е доста мудна...в средните и високите е добре горе долу...след 170км/ч - умира (поне според мен) до 220 бавно се случват нещата...с бокса е по добре ,но мощността не е разгърната добре ,а идва в дадени обороти изцежда колата и пак умира :D Тегава работа като цяло...
Toyota Avensis T27 2013 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive

Потребителски аватар
G.Panayotov
Мнения: 122
Регистриран: 28 сеп 2015 17:05
Репутация: 34
Местоположение: Варна

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнениеот G.Panayotov » 05 апр 2017 03:18

Ако очакваш динамика от дизел във високи обороти, ще си останеш със очакването tooth.gif. Диапазона на ефективно ускорение според мен на този двг. варира от 2000 до 3700об.
Иначе слагал съм power box и да имаше разлика не с много, но все пак имаше.
По не много достоверна апаратура показа покачване с около 15кс. и 30нм.
Колко вреди на двг. не ми е ясно(не съм и търсил), но за всеки случай съм го махнал.
Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV

Lexus IS200 Executive 1G-FE |LSD|12 pot 1NZ-FE Injectors|K&N air filter|Eibach Pro Kit springs|TRD bushings|steering rack+sway bar PU bushings|EBC Ultimax+Green Stuff|HEL Braided lines

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12315
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 305
Местоположение: Варна

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнениеот slowtraveler » 05 апр 2017 16:40

Колега, без значение дизел или бензинка - има физични закони, които няма как да ги прескочиш :)
И аз искам автомобил със 100к.с. да ускорява до 100 за 2 секунди и да гори литър на 100км, с максимална скорост 300км/ч, ама няма....
В горния диапазон особено на скоростите (а не само на оборотите) няма как да очакваш чудеса - тази мощност толкова си може...
За пауър-бокса - според мен въпроса е повече риторичен... Да, навярно модификацията ще влоши издържливостта, но пък след като веднъж си пробвал с него - едва ли ще искаш да се върнеш на 'куц кон', колкото и малка да е разликата :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
DJaMBaZza
Мнения: 48
Регистриран: 22 авг 2007 23:33
Репутация: 1
Местоположение: София/Монтана

Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?

Мнениеот DJaMBaZza » 05 апр 2017 23:30

Да ,благодаря Ви...имах други очаквания просто. Дълго време търсих читав екземпляр ,високо изпълнение с диод ,кожа ,подгрев ,18" джанти и т.н и сега останах леееко разочарован от вървежа...може би ,защото я сравнявам с Мазда 6 175к.с. Маздата е една идея по динамична и отзивчива ,поне според мен де...но все пак и при старите Мазди и Тойоти беше така...важното е ,че Тойота е по доказалата се марка също така държи доста по висока цена...явно има защо. Поздрави
Toyota Avensis T27 2013 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост