Страница 5 от 6

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 28 Авг 2017 14:29
от BOz
slowtraveler написа: Лексъса си е друга бира... Според мен А8 е с класи по-надолу от LS600h... Просто като лукс, удобство и параметри няма как да са на едно място...
Е, защо да е друга бира не разбирам? Кое определя класа? Какво има в Лексъса, което го няма в Аудито? По-голям ли е? По-бърз ли е? По-скъп ли е? Чудно ми е къде са класите чак.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 28 Авг 2017 15:22
от Scott
BOz написа:...Какво има в Лексъса, което го няма в Аудито? ... По-скъп ли е? ...
BOz, поне в UK 600h e по-скъп дори от А8L. Което аз не го смятам за плюс де tongue.gif. Ако трябваше да избирам не бих се замислил въобще, А8 всеки път.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 28 Авг 2017 16:20
от BOz
Scott написа: BOz, поне в UK 600h e по-скъп дори от А8L. Което аз не го смятам за плюс де tongue.gif. Ако трябваше да избирам не бих се замислил въобще, А8 всеки път.
В момента е малко трудно да се видят цените на последните модели и на техните върхови нива на изпълнение, но да кажем на моделна гама 17, най-скъпо ниво на оборудване A8L W12 Pro Line+ е струвало 233к Евро в западна Европа, докато да кажем LS 600h L President Line се е продавало за 157к Евро.
Иначе да, ако гледаш най-ниските нива на оборудване, Аудито излиза доста по-евтино.
Ама погледнато Аудито от технологична гледна точка е по-технологичната кола в сравнение с Лексъса. Да кажем новото А8 има матрични вътрешни светлини, лазерни фарове, ОЛЕД стопове, най-мощната система от радарни сензори до момента за сериен автомобил, сканиране на пътя, повдигане на цялото купе в случай на страничен удар, изцяло управление на автомобила през телефон, усещане за обратна връзка от тъч дисплея, когато натиснеш копче и тралала, където в Лексъс тези неща изглеждат все още от бъдещето. А да, и да не забравяме за новия хибрид, който се зарежда безжично, където дойде като шут в гъза на Тойота, отново от чисто технологично ниво.
Като видиш анонса на Японците на представянето на последния ЛС, който се състоя в САЩ, там има коментар, който много ми хареса - имаме нов В6 двигател и уникален дизайн. tooth.gif

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 28 Авг 2017 18:16
от veso_hds
Пак закарахте коня в рЯката.Погледнете заглавието на темата.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 28 Авг 2017 23:23
от slowtraveler
BOz написа:
slowtraveler написа: Лексъса си е друга бира... Според мен А8 е с класи по-надолу от LS600h... Просто като лукс, удобство и параметри няма как да са на едно място...
Е, защо да е друга бира не разбирам? Кое определя класа? Какво има в Лексъса, което го няма в Аудито? По-голям ли е? По-бърз ли е? По-скъп ли е? Чудно ми е къде са класите чак.
Ами по-тих е... И е хибрид, куплиран с V8, което си е сериозна мощност...
Към това като добавиш лукса в купето, ТИШИНАТА, и го комбинираш с екстри (да, някои са аналогични с тези на Ауди), ще видиш, че Ауди с нищо не го превъзхожда..
Към това добави разликата в цената, и ще видиш, че Ауди явно са се престарали в ценообразуването, но не и в качествата :)
П.С. познат си взе LS600h с доста сериозна комплектация и мяй излезе малко над 100к Евра...

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 28 Авг 2017 23:46
от Toyota Yarispz
Ауди та даже на а8 скочиха некои вагенфенове :)
Абе момци ...! колко от вас могат да си позволят да платият на А8 данъка и застраховките бре?
Жената има бмв740д 2014г. хдрайв с 8 степенен зф автомат ... макар че не е последния модел мисля че двойната тоалетна бая нафта има да изяде докато му стане конкурент tooth.gif
а забравих че добичето е 313коня и в екорежим по тракия пада на 5,5/100! Аз си връткам с него за кеф чат-пат обаче пак ще натъртя тоя клас коли хич не са за хора дето са на заплата !!!
А тия с издуханите аудита ми се струва че настолната им книга е аз ремонтирал алъди :whistle:
ПС
темата много се наспами и заприлича на коментарите в Аутомедия под статия "най-здравите коли в УСА за 2016г....

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 29 Авг 2017 10:32
от BOz
slowtraveler написа: Ами по-тих е... .
Кой казва, че е по-тих? Ня място може би, логично. Ама в движение на тестове в движение Аудито не отстъпва по нищо. Даже при 160км/ч е с 0.1дб по-ниско, според аутоуийк.
slowtraveler написа: куплиран с V8, което си е сериозна мощност...
Сериозна, сериозна, колко да е сериозна? 605 кс за Аудито в топ изпълнението му, срещу 445кс за Лексъса. В ускорение 4,6 срещу 6.1 секунди. Това си е направо 2 класи автомобили. Дори 3.0 ТДИ 4х4 на А8-цата ускорява по-бързо от "големия" В8-ка на Лексъс. Да не намесваме, че само след 2-3км на пълна мощност, от тия 445кс ти остават по-малко от 400... Баси, колко е мощен този Лексъс в крайна сметка.
slowtraveler написа: Към това добави разликата в цената, и ще видиш, че Ауди явно са се престарали в ценообразуването, но не и в качествата
Ами нормално, като вземеш А8-ца с екстри, които ги няма в Лексъс, нормално е да струва повече, както и обратното.
При Лексъс имат горе долу едно ниво и за това цената е относително еднаква. До колкото при Ауди има доста варианти на "екслузивност", които определят и цената. Което си е абсолютна ексклузинво ориентиран маркетинг, дори и така погледнато.

Пак ти казвам, само виж какво предлага последната А8-ца в сравнение с последния ЛС и ЛС-а ще ти се стори като 2 поколения изоставане от чисто технологично ниво. И не на празно ЛС-а струва по-евтино в крайна сметка, защото все някой трябва да си плати масрафа.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 29 Авг 2017 10:39
от iovkito
Toyota Yarispz написа: А тия с издуханите аудита ми се струва че настолната им книга е аз ремонтирал алъди :whistle:
Малко след като четох писанията на Matematiks , влизам във форума на ауди и първото мнение , което прочитам , е :
"Днес купих въпросната кола 2001 година от една Швейцарска автокъща в София .. на Враня. Два дни гледах и тествах колата и всичко беше наред и реших да я взема . Днес цял ден се разправях със регистрации и т.н и на излизане от София 10км ми светка Жълта лампичка ако не бъркам на Дисплея (компютъра) за масло. Казах си добре ще го заредя и 20 секунди по-късно ми изгаси колата . Бях в шок, понеже .. сега взех колата. 7600лв дадох , което не е малко. Колата ме грабна от първия път като я видях , просто е много запазена. Та си тръгнах с пътна помощ и от автокъщата ми върнаха 500лв уж за ремонт .. които дори не зная дали ще ми стигнат за нещо изобщо. Колата в момента е на ремонт да установим за какво иде реч."
Повечето ауди оунъри са точно такъв тип. Купуват някаква развалина за 7600лв!!! и след това 4-5 години се опитват да върнат тази купчина желязо към живота. Някои успяват с още 6-7 000 , други не , който каквито умения и условия за ремонт има. Какъв оптимист трябва да си да дадеш толкова пари за 16-17 годишна кола , наистина не го разбирам. Някои все си мислят , че могат да прецакат системата и да си купят хубава кола за без пари , но няма как да стане. Хората ги купуват , за да ги карат , а тези , които не ги карат , просто не ги продават.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 29 Авг 2017 10:44
от BOz
iovkito, твоето мнение е абсолютно приложимо за абсолютно всеки един модел втора употреба на пазара. Че понякога дори и за чисто нови автомобили.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 29 Авг 2017 19:58
от slowtraveler
BOz написа: Пак ти казвам, само виж какво предлага последната А8-ца в сравнение с последния ЛС и ЛС-а ще ти се стори като 2 поколения изоставане от чисто технологично ниво.
Дай конкретен пример... Щото матричните светлини май не са чак такава новина - при Лексъс 'дългите' също си остават включени при разминаване, като 'гаси' само мястото на насрещния автомобил...

П.С. прав си, че Лексъс в този вариант с леки вариации вече се произвежда сигурно две поколения, и тепърва 'немците' почват да го настигат....

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 30 Авг 2017 11:47
от Matematiks
slowtraveler написа: П.С. прав си, че Лексъс в този вариант с леки вариации вече се произвежда сигурно две поколения, и тепърва 'немците' почват да го настигат....
Тук вече ме наушва лек смях, честно, говориш глупости пълни (без да искам да те обидя)
Още нещо важно, тази извънземната технология хибриди е НАПЪЛНО БЕЗМИСЛЕНА< откъм икономия. Смислена е Тесла, и си личи в продажбите, ако ме разбираш. Хибрида е безмислен към момента, ако искам да карам хибрид, същият разход ще ми даде по малък бензин от ново поколение.

Но, да оставим новите технологии да гледаме малко истирия

Какъв еквивалент има Тойота на А6 1996 година 2.2 Турбо Куатро?
А на А4 от 2002 до 2007 година 1.8 Турбо Куатро?

Аз ще ти кажа, турските авенсиси дето им се отлепяха уплътненията и 1.8 харчи малко повече масло от бензин.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 30 Авг 2017 13:13
от BOz
slowtraveler написа: Дай конкретен пример...
Вече го направих набързо в предишно мое мнение.
За това ти споменах да видиш представянето на последния ЛС от тази година и на А8-цата и виж едните какво представят и другите.
Лексъс до този момент единствено предлагаха хибрид в този клас и това е единственото нещо, с което можеха да се похвалят.
От тази година Лексъс има нов двигател, на който обръщат специално внимание и забележи - с директно впръскване в цилиндъра. Уау. 13 години по-късно от Ауди. Е за хвалене си е де. Горе-долу две поколения по-късно, ама пак е нещо. tooth.gif

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 30 Авг 2017 15:55
от slowtraveler
Matematiks написа: Смислена е Тесла, и си личи в продажбите, ако ме разбираш. Хибрида е безмислен към момента, ако искам да карам хибрид, същият разход ще ми даде по малък бензин от ново поколение.
Факторите са доста... Тесла в БГ в момента е едно от най-безсмислените неща, които може да си купиш :) Освен ако искаш да я изкараш до местната дискотека...
С този куц пробег и липсата на инфраструктура за бързо зареждане, нещата съвсем не изглеждат розови.. Хибридът към момента според мен е идеалният компромис - имаш достатъчно голям пробег, икономичен автомобил, достатъчно мощност и комфорт...
Дали можеш да вземеш за икономия малолитражка - сигурно можеш. Защо не си купиш колело - още по-икономично ще е ... Това ми напомни вица за детето на евреина, което се похвалило на баща си, че спестило левче, защото бягало след автобуса. Баща му му издъпрал ушите защо не е бягал след такси, та да спести 5лв tooth.gif

Относно историята - трудно можеш да намериш пълен аналог на автомобил - винаги производителите си имат индивидуални предпочитания...
Навярно най-близко ще е IS.. Е и?
За турски авенсиси чувам за първи път. Убеден ли си в твърденията си?
За 1.8 което харчи масло - НЯМА изправен двигател, който да харчи големи количества масло... 1.6 и 1.8 (3ZZ-FE, 1ZZ-FE) които се спрягат толкова, също НЕ ХАРЧАТ МАСЛО когато са изправни...

BOz, точно защото гледах какво предлагат едните и другите, та ме учуди твърдението ти...

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 05 Сеп 2017 23:04
от Iliyа Damyanov
При нормална експлоатация не харчат масло. Но дори и изправен двигател при максимално натоварване от 4-5 часа си изпапква повече от нормалното което си е нопмално. :D В предвид , че съм запознат прекалено добре за мое съжаление с наистина не лошия 1,8Т на Ауди. Твъдя ,че има добри характиристики но продължително време на максимални натоварвания го убиват за максимум 3 часа. Просто компресора се опича .... и да си изкараш ключа и да го хвърлиш през прозореца мотора не угасва докато не си изгори маслото. И в авио техниката е подобно. Свръх звукови изтребители колкото искаш на хартия. Реално развиват такава скорост при планиране и то от 5 до 8 минути защото планера ще се разпадне било от вибрации или загряване. Реално има само един изтребител който е свръх звуков и преминава границата при набиране на височина и освен това подържа свръх звукова до изчерпване на горивото. Става въпрос за дъртия МиГ-31. Както и да е маисторите казват няма лоша кола аз казвам вече не правят истински автомобили. sad.gif

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 06 Сеп 2017 08:09
от slowtraveler
Въпреки, че си прав за повишения разход на масло при пределно натоварване, не съм съгласен с много от другите неща....
1.8Т си е бензинов турбо двигател, и няма как при умряла турбина да продължи да работи при спряно захранване към бобините... Този номер го правят само дизелите, защото принципа на работа е различен - горивото се пали от високата компресия, докато при бензинката (и особено турбо двигателя) компресията е доста по-ниска...... И съответно маслото, поради близките си параметри до нафтата си гори доста успешно...
► Виж съдържание