Мнение
от Lwerewolf » 16 Фев 2022 01:04
Да имаш такава кола и да не можеш да дадеш 4к за батерията (това ми струваше за клетки "втора употреба" производство преди 6 месеца по QR код от изпокатастрофирали C-HR-и)... да взема да изброя цените на разни други НЕхибридни компоненти. За ентусиастите има и доста по-евтини варианти, просто това беше опцията "правя един път максимално бързо, лесно и читаво (съотв. не най-евтино) и забравям".
3.5 моторът както казахме вече го има във тази кола, не виждам защо да се рови от щатите да се вкарва. Слагаш му aftermarket въздушни филтри заради безумната фабрична кутия (ни кутията, ни филтърът имат някакви гумени уплътнения -> подишва прах >> микс със маслото от картерната вентилация >> всичко към пети цилиндър защото е най-прекият път през колектора >> "полиране" на всичко по пътя), друго специфично не съществува.
Инвертерът е по-големият проблем, но слагаш 3.769 диференциал от щатските и това до огромна степен е решено (до степен тотално ме мързи да пробвам ls600h-ския)... и колата получава осезаемо по-добра динамика ако не те интересува, че можеш да вдигнеш "само" ~246км/ч.
Как и да е, дай да направим франкенщайн и после да се чудим (да речем) от къде да вкараме A76(0/1)E ако нещо вземе, че тръгне - а теми за скапани автомати има доста повечко от такива за инвертери... въпреки, че автоматът във тези коли не е кекав.
Отново пропускаме моментът колко ще струва цялото удоволствие за да се направи поне близко до еквивалентно на фабрично нехибриден екземпляр. Ако тръгнем да пишем и времето, което ще отнеме във търсене на разлики между купетата...
...в смисъл GS350/430/460 изооообщо не са лоши... примерно арабски GS460 със LS460 header-и/ECU (няма директно впръскване за този пазар но не е толкова фрапантна разликата), IS-F trans ECU, багажник със пълноразмерна резервна гума... нали това ако искаме да сме ентусиасти.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe