Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувай отговор
Аватар
mfandakov
Мнения: 3358
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 30 Юни 2023 18:13

IMG_20230630_160508492.jpg
IMG_20230630_160508492.jpg (266.67 KiB) Преглеждано 3935 пъти
IMG_20230630_160501310.jpg
IMG_20230630_160501310.jpg (236.36 KiB) Преглеждано 3935 пъти
IMG_20230630_160456800.jpg
IMG_20230630_160456800.jpg (293.68 KiB) Преглеждано 3935 пъти
IMG_20230630_160141180.jpg
IMG_20230630_160141180.jpg (255.65 KiB) Преглеждано 3935 пъти
worthy.gif
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3358
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 30 Юни 2023 18:14

IMG_20230630_155553936.jpg
IMG_20230630_155553936.jpg (266.68 KiB) Преглеждано 3933 пъти
IMG_20230630_155905159.jpg
IMG_20230630_155905159.jpg (186.88 KiB) Преглеждано 3933 пъти
Има и още но по късно
worthy.gif
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.

Аватар
WoLF
Мнения: 2643
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 257 пъти
Получена  благодарност: 119 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от WoLF » 01 Юли 2023 20:03

Можеш да ги разреждаш до 6. Таймера не ти трябва ако прекъсва на 7500. 3А е агресивно, но не прекалено и става ако не ти се чака. По мои наблюдени има "заспали" модули, които искат 4 цикъла, но повечето с 3 са на оптимално ниво, както си сложил... Гледай да не качват над 60 градуса модулите, иделно да са под 40 :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
mfandakov
Мнения: 3358
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 14 Юли 2023 09:49

Има и добри,има и "свършили".
IMG_20230714_072801980.jpg
IMG_20230714_072801980.jpg (884.79 KiB) Преглеждано 3424 пъти
IMG_20230714_073029101.jpg
IMG_20230714_073029101.jpg (523.18 KiB) Преглеждано 3424 пъти
worthy.gif
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3358
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 14 Юли 2023 09:50

IMG_20230714_093313070_MF_PORTRAIT.jpg
IMG_20230714_093313070_MF_PORTRAIT.jpg (1.42 MiB) Преглеждано 3424 пъти
worthy.gif
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.

Аватар
WoLF
Мнения: 2643
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 257 пъти
Получена  благодарност: 119 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от WoLF » 14 Юли 2023 10:07

Тази 5300 я пробвай на още един цикъл, имам няколко такива, които на 3ти тур бяха 5300/5400/5500, а на 4ти вече около 6000 :thumbsup: Общо взето моите ги държа, докато не изравнят два поредни цикъла по капацитет...
Лошите се хващат много бързо - с всеки цикъл стават по-слаби tooth.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
mfandakov
Мнения: 3358
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 19 Дек 2023 07:48

Някой случайно да има такова...
Screenshot_20231219-074253~2.png
Screenshot_20231219-074253~2.png (527.51 KiB) Преглеждано 1385 пъти

Много често когато се работи по автомобил си иска добър заряд на батерията,и колите работят по 30/40 минути на вятъра.Гледам тези от Topdon навлизат яко в света на диагностиката,нямам нищо тяхно за това си мисля ....дали си струват.
worthy.gif
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.

Аватар
Akima
Мнения: 7133
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 34 пъти
Получена  благодарност: 70 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от Akima » 19 Дек 2023 10:23

mfandakov написа: 19 Дек 2023 07:48 Topdon навлизат яко в света на диагностиката,нямам нищо тяхно за това си мисля ....дали си струват.
Ползвал съм техен скенер в сервиза на приятел - 99% бяха крали от друга известна китайска фирма с 431 в името - еднакво се държаха като производителност.
Лично аз съм малко скептичен към опитите им в сферата на батериите.
Факт е, че имат вече EU магазин и една камара YouTuber-и ги рекламират - наливат се пари в маркетинг и реклама.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
ivan_pop
Мнения: 144
Регистриран на: 07 Авг 2016 17:40
Местоположение: Pleven
Автомобил: OVB X18XE1
Получена  благодарност: 16 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от ivan_pop » 20 Дек 2023 00:23

Akima написа: 19 Дек 2023 10:23 99% бяха крали от друга известна китайска фирма с 431 в името
Аз имам това дето е с 431, имам и други за сравнение.Това дето е 431 за VW е копие на VCDS, 431 за Опел е копие на OPCOM, 431 за Рено е копие на CANCLIP...
Китаеца е взел готови програми за Windows и ги е направил за Android.

Аватар
mapamop
Мнения: 4083
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 91 пъти
Получена  благодарност: 294 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mapamop » 20 Дек 2023 00:27

ivan_pop написа: 20 Дек 2023 00:23431
X431 не беше ли извращение за андроид?
То реално Mucar, ThinkCar, Thinkdiag са си клонинги на X431 и малко по-малко алчна схема за пари всяка година...
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
ivan_pop
Мнения: 144
Регистриран на: 07 Авг 2016 17:40
Местоположение: Pleven
Автомобил: OVB X18XE1
Получена  благодарност: 16 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от ivan_pop » 20 Дек 2023 12:54

mapamop написа: 20 Дек 2023 00:27 X431 не беше ли извращение за андроид?
На мен ми върши работа.Ако имам съмнемия и за по-сигурно, проверявам и с друга техника.Понякога и "Лазар" помага, т.е. интуицията.Не вярвам на 100% на компютрите, каквито и да са те.

Аватар
FearSoft
Мнения: 380
Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
Благодарил/а: 39 пъти
Получена  благодарност: 54 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от FearSoft » 07 Яну 2024 18:42

Въпрос към по-опитните в областта - Тechstream 16 дали ще диагностицира правилно (и изцяло) модели от 2023 г? Например Корола хибрид. Защото намерих версия 18 и с нея не открива/няма връзка с някои модули, повечето от които е логично, защото ги нямам. Но не засича TPMS! Показва модула с *... Всичко друго бачка (поне тези, които проверих), но точно това липсва. С кабел Mongoose JLR Pro.
Имам и версия 16, но още не ми е останало време да пробвам дали бачка. Ама си мисля, че като е стара версия е възможно да няма пълен достъп до всички ECU-та.
И дали има някаква особеност за връзка с TPMS-а? Връзката я правя с натиснат 2 пъти бутон старт (Ignition On), дали не трябва да е на запалена кола, вратите трябва ли да са затворени - ей такива особености дали има?
В момента нямам никаква необходимост от диагностика, ама се опитвам да си вкарам нещата в режим готовност cool.gif А и ми е интересно какви неща мога да правя с тази програма. Нещо като котешкото любопитство tooth.gif

ПП И още няколко въпроса - какво е Vehicle Configuration Code, къде може да се намери/види и имаме ли нужда от него при работа с гореспоменатия софтуер? dry.gif
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23

Аватар
biro
Мнения: 2651
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 71 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от biro » 07 Яну 2024 21:38

Може проблема да е в кабела, а може и VCC да е грешен (да е избран за екземпляр без TPMS). Трудноне да установиш VCC, напиши какви възможности за избор дава и повече инфо за колата и ще го мислим.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

vfr800
Мнения: 466
Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
Местоположение: София
Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 66 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от vfr800 » 08 Яну 2024 13:34

Вероятно е кабела и то не , защото е дефектен или нещо такова, а защото просто нещо не се разбира с някои модули. Имах същия проблем наскоро с Open port 2.0 и с един passthrough драйвер на Bosch , който ползвах с един VCM2 на Ford и двата не разпознаха модули в lexus LS. И в двата случая някои ECUта бяха недостъпни, а други си работеха нормално даже вече бях решил , че има проблем нещо с CAN-a и тогава реших да взема стария бавен клонинг на Xhorse за 15$ и о чудо :) свързах се. Т.е съвета ми е купи си реплика на Xhorse не са скъпи и пробвай с него мисля , че продавачите го водят mini vci или нещо такова.

Edit: всъщност не си купувай. Всяка втора тема в гугъл казва, че Xhorse адаптера не става за TPMS. Явно е нещо специфично и само определен хардуер може да ги програмира.

Аватар
mapamop
Мнения: 4083
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 91 пъти
Получена  благодарност: 294 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mapamop » 08 Яну 2024 13:53

Аз не знам каква е разликата между Тойотската Мангуста и Ягуарската... Ако е само фърмуер мисля да може да се сменя. В крайна сметка е някакъв флаш и не може да не може поне с програматор да се налее...
Лошото е че не намирам клонинг на Тойотската Мангуста за да пробвам.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта