Страница 4 от 8

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Юни 2023 13:33
от mfandakov
Купих преди време това.
IMG_20230628_131342436~2.jpg
IMG_20230628_131342436~2.jpg (736.71 KiB) Преглеждано 3022 пъти
Обаче искам да купя и едни щипки за модулите да се зареждат.
Някой знае ли от къде,и какъв е този конектор който искам да удължа с едни щипки.
IMG_20230628_131419437~2.jpg
IMG_20230628_131419437~2.jpg (77.24 KiB) Преглеждано 3022 пъти
Иначе казано да удължа това.
IMG_20230628_131352755~2.jpg
IMG_20230628_131352755~2.jpg (675.84 KiB) Преглеждано 3022 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Юни 2023 13:38
от mapamop
Кой от двата вида конектрори влиза в уреда?
Ако е първия - ок. Мисля че едни аудио чинчове, женски ще станат, но не съм сигурен дали ще понесат толкова сила на тока. Ако е втория мисля че трябва да си намериш обувки по размер. Първия не съм сигурен доколко е стандартен - никога не съм виждал такъв.
Вторият се води "Банан":
https://e-z-hook.com/blog-guide-to-banana-plugs/

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Юни 2023 13:40
от mfandakov
Това влиза в зарядното...
IMG_20230628_131352755~3.jpg
IMG_20230628_131352755~3.jpg (164.88 KiB) Преглеждано 3018 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Юни 2023 13:42
от mapamop
mfandakov написа: 28 Юни 2023 13:40 Това влиза в зарядното...
Произволен магазин за електронни/елекрически части, бананови конектори по размера на оригиналните и кабели със "крокодили"?

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Юни 2023 13:44
от mfandakov
Да заменя целият кабел,да Не го удължавам ,така ли.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Юни 2023 13:53
от mapamop
mfandakov написа: 28 Юни 2023 13:44 Не го удължавам
Аз винаги съм бил консервативен и предпочитам да си направя/купя цял кабел, отколкото да кърпя или преправям съществуващ. За оригинални/фабрични кабели, изобщо не го мисля - не ги пипам и ги пазя.
В твоя случай ще е по-лесно нови банани по размера на оригиналните, нов кабел и крокодили. Или ако пасва размера си купи едни нови кабели със сонди за уред/мултицет/мултиметър/"маймунка"/както_го_наричаш, режеш сондите и запояваш нужните крокодили, клеми или каквото ти трябва. Не режи фабричните кабели и ги запази - в случай на аномалия, ще имаш здрава основа за проверки.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Юни 2023 14:01
от mfandakov
Има крокодилчета за мултицети,обаче нещо много тънки ми се струват и ме е страх да не нагорят леглата в зарядното.Ще пробвам :thumbsup:

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Юни 2023 14:19
от mapamop
mfandakov написа: 28 Юни 2023 14:01 крокодилчета за мултицети
Неее не такива боклуци чак. Не се стискай - вземи си от малко по-големите крокодили, които са със форма на щипките за акумулатора, но по-малък размер, срежи дългите сонди, сложи крокодилите и им пусни по една спойка с поялника.
Нещо такова имам предвид: https://elimex.bg/product/8046-f280-bat ... 10a-l=50mm

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Юни 2023 14:32
от mfandakov
Късно tooth.gif поръчах вече,ще видя какво ще дойде.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 29 Юни 2023 00:13
от WoLF
Добре де, бананите влизат в зарядното, а от другата страна би трябвало да влиза пак оригинален кабел на зарядното завършващ с крокодили... Поне при повечето зарядни е така - един кабел за вход в зарядното и множество накрайници в него според предназначението. Та идеята ми е оригиналните крокодили захапват кабели с дълцжина и накрайници по избор :whistle:

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 29 Юни 2023 07:13
от mapamop
WoLF,
Получаваш връзка със слаб контакт, и компрометирана изолация заради крокодилите, по мое мнение.
mfandakov не е снимал как изглежда свързването от зарядното, до акумулатора, и предполагам че и само крокодили ще му вършат работа.
Разбира се че след бананите може да се разклонят кабелите, но в моите представи трябва да са на твърда връзка - шина, спойка примерно, и да е изолирано всичко.
Има и други букси които са изолирани и държат на голям ток. Просто липсват детайли от картинката, и изпадаме в абстракции.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 29 Юни 2023 07:34
от mfandakov
Всичко от кутията + захранващ кабел който не е на снимките.
IMG_20230629_072532586~2.jpg
IMG_20230629_072532586~2.jpg (679.57 KiB) Преглеждано 2895 пъти
IMG_20230629_072549186~2.jpg
IMG_20230629_072549186~2.jpg (1.21 MiB) Преглеждано 2895 пъти
IMG_20230629_072753968~2.jpg
IMG_20230629_072753968~2.jpg (848.65 KiB) Преглеждано 2895 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 29 Юни 2023 09:01
от mapamop
След Т-образната екзотична букса влиза друг кабел със щипки, клеми или каквото има набодено на края му.
Задачата изглежда лесна - нови банани по размера и формата на оригиналните, малко по-дълги и по-дебели като сечение кабели, но да влязат в бананите и да се запоят, и накрая крокодили от линка който ти пратих. Идеята е че отгоре на зарядното пише 10 Ампера изход. Ако е по 10 Ампера на канал, мисля че малките крокодили няма да остискат и ще стопят кабелите, или ще светят и отопляват около себе си. Тези които ти пратих са до 10Ампера и имат сериозна контактна повърхност. Разбира се предполагам че ще запоиш кабелите и към тях, и след това ще ги кербоваш.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 29 Юни 2023 10:06
от BOz
Буксата се казва - Deans T-Plug.
Това е обикновено продължението, което ще ти свърши работа.
https://www.ebay.com/itm/275252147866?s ... GTR=1#shId

Иначе ако ти е за хибридните батерии, аз съм го направил директно с такива клеми:
Изображение

И с едни бързи гайки директно за резбата:
Изображение

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 29 Юни 2023 10:49
от WoLF
Според мен в този комплект липсват връзки за последна стъпка, може би искат да ги продават допълнително според употребата... В този случай прави си цял кабел, както се предложи многократно, и бабани има на пазара, и кабели, и избор на връзки към модулите. Аз лично с малки крокодили си ги зареждах и са достатъчни за моето зареждане - 2А на макс 8.2V. Принципно ако някой модул качи повече от това напрежение е показателно за проблем в същия. Така съм циклирал над 40 модула до сега...