Гасне в движение д4д 116к.с.
Гасне в движение д4д 116к.с.
Здравейте колеги ,не намерих подобна тема и за това пускам тази,ако има някъде ,се извинявам.
Та карал съм доста тойоти и смея да твърдя ,че съм се сблъсквал с почти всички магарии на дизелите,но такова нещо за пръв път ми сле случва. Колата гасне в движение и горивната система дърпа от някъде въздух ,напомпвам през инжектора ,напълвам филтъра завъртам няколко пъти и колата си пали и си работи перфектно до следващия път,обикновенно ми се случва като я напъна някъде в баир по магистралата с над 120 км/ч. не знам дали е съвпадение ,но всичките пъти когато ми го е правила е била под половината на резервоара,филтъра е сменен ,прегледани са всички връзки и маркучи за пукнатини ,излишно е да казвам,че не записва грешка . Колата е на корола 2006г 2.0 д4д 116кс на реални 120 х.км. Та някой блъскал ли си е главата с подобен проблем,благодаря предварително колеги.
Та карал съм доста тойоти и смея да твърдя ,че съм се сблъсквал с почти всички магарии на дизелите,но такова нещо за пръв път ми сле случва. Колата гасне в движение и горивната система дърпа от някъде въздух ,напомпвам през инжектора ,напълвам филтъра завъртам няколко пъти и колата си пали и си работи перфектно до следващия път,обикновенно ми се случва като я напъна някъде в баир по магистралата с над 120 км/ч. не знам дали е съвпадение ,но всичките пъти когато ми го е правила е била под половината на резервоара,филтъра е сменен ,прегледани са всички връзки и маркучи за пукнатини ,излишно е да казвам,че не записва грешка . Колата е на корола 2006г 2.0 д4д 116кс на реални 120 х.км. Та някой блъскал ли си е главата с подобен проблем,благодаря предварително колеги.
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Гасне в движение д4д 116к.с.
Капачката на резервоара на стария Опел ме беше направила да си приказвам сам....
Въртях уплътнения на филтъра, маркучи за обратната нафта и греда. Накрая смених капачката че явно дърпаше въздух от там и връщаше нафтата в резервоара, при подходящ наклон.
Другия вариант е ако го прави само на високи обороти, е да се вакуумира резервоара. Виж откъде си взема въздух като е със затегната капачка, и продухай пътищата.
И накрая - минаваш през всички места по които си пипал и търсиш нещо недозавито, несменено уплътнение и т.н. Принципно в бързите връзки на кошницата след разглобяване се сменяха задължително о-пръстените, ако има или целите връзки, без значение какво им е състоянието.
Въртях уплътнения на филтъра, маркучи за обратната нафта и греда. Накрая смених капачката че явно дърпаше въздух от там и връщаше нафтата в резервоара, при подходящ наклон.
Другия вариант е ако го прави само на високи обороти, е да се вакуумира резервоара. Виж откъде си взема въздух като е със затегната капачка, и продухай пътищата.
И накрая - минаваш през всички места по които си пипал и търсиш нещо недозавито, несменено уплътнение и т.н. Принципно в бързите връзки на кошницата след разглобяване се сменяха задължително о-пръстените, ако има или целите връзки, без значение какво им е състоянието.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Гасне в движение д4д 116к.с.
Аз също се сетих за капачката ,поръчал съм я ,реално освен смяната на горивния филтър друго не съм свалял ,но проблема се прояви преди това ,вакум мисля,че няма във резервоара,защото би трябвало да съска при отвиване на капачката,ще сменя "о'' пръстените и цялата кошница имам друга кошница (случвало ми се е на друга кола трубичката която засмуква нафтата да се е пробила и като падне нафтата да не може да качи гориво) ,преди време съм имал един проблем с рено дърпаше въздух от самия бутон ,но там падаше нивото на наафтата като стои цяла нощ примерно ,чудя се дали и тук може да е нещо такова
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Гасне в движение д4д 116к.с.
Кошницата вадена ли е?
Там имаше една цедка като пакетче чай. Да не е набита с мизерия и да стига горивото на високи обороти?
Ако си вадил кошницата (предполагаем не), да не е останала недозавита гривната ѝ?
Там имаше една цедка като пакетче чай. Да не е набита с мизерия и да стига горивото на високи обороти?
Ако си вадил кошницата (предполагаем не), да не е останала недозавита гривната ѝ?
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Гасне в движение д4д 116к.с.
не е вадена ,ще я прегледам като я сменям направо ,тя колата е сега внесена и не знам дали нещо е правено и пипано
-
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Гасне в движение д4д 116к.с.
А как се изпразва?На самотек или вакуум в резервоара?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
Гасне в движение д4д 116к.с.
"Мнение от memorex » Вто Авг 01, 2023 5:42 pm
А как се изпразва?На самотек или вакуум в резервоара? "
Ами не забелязвам да има вакум ,защото ако има ще съска при отваряне на капачката , все едно свършва нафтата и помпата изхабва това което е в системата ,за момента обвиних кошницата ,смених кошницата заедно с клапана и за всеки случей и капачката на резервоара ,на следващ етап ако проблема продължи ще сменя самия бутон с основата на филтъра и ако продължи ще продам колата
А как се изпразва?На самотек или вакуум в резервоара? "
Ами не забелязвам да има вакум ,защото ако има ще съска при отваряне на капачката , все едно свършва нафтата и помпата изхабва това което е в системата ,за момента обвиних кошницата ,смених кошницата заедно с клапана и за всеки случей и капачката на резервоара ,на следващ етап ако проблема продължи ще сменя самия бутон с основата на филтъра и ако продължи ще продам колата
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Гасне в движение д4д 116к.с.
Прати ми едно лично със номер на рама. Мисля че знам къде има на евтиния, и не си струва да изхвърляш колата заради прецакана стойка на филтъра. Отделно че по спомен и самия филтър си има клапан да не връща нафтата, който на евтините филтри не работи като свят. Разрови форума с търсачката и ще намериш немалко оплаквания от филтри с калпав клапан.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Гасне в движение д4д 116к.с.
аз имам една такава която разглобих за части ,работеше перфектно,беше с удър ,имам и бутон и цял резервоар даже ,филтъра е качествен MEHLE(нов е) ,но и със стария го правеше,той беше MAN ,за изхвърлянето се бъзиках,колата е много хубава въпреки ,че е старичка ,на практика не е карана,внесох я за продаване ,но като я видях реших да я оставя да я кара жена ми .
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Гасне в движение д4д 116к.с.
Ако можеш да репродуцираш ситуацията със закачене диагностика, пробвай. Гледай какво се случва със Target common rail pressure (ако е налично това показание) и Commonrail pressure.
Не е невъзможно SCV клапан(ите) или тези по рейката да запичат при голям товар, макар че те щяха да правят мизерии и при палене мисля. Особено на студено.
Не е невъзможно SCV клапан(ите) или тези по рейката да запичат при голям товар, макар че те щяха да правят мизерии и при палене мисля. Особено на студено.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Гасне в движение д4д 116к.с.
много рядко го прави за 2000км ми го е направила 3пъти няма как да я карам толкова на живи данни ,а не записва никакви грешки ,имам и scv от друга кола ,мога да ги завъртя и да видим ,но от тях ако е според мен няма да се прази системата преди тях а след тях ,то филтъра се празни и след него
Гасне в движение д4д 116к.с.
Колеги мисля, че проблема е решен,вече над 1500км не се е случвало ,последното което смених беше капачката и кошницата в резервоара ,предполагам ,че проблема е от кошницата бил.Благодаря на всички за помоща,ako някой има въпроси с радост бих помогнал.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта