Мнение и препоръка за механик за смяна на гарнитура на глава на Рав4 2.2 Д4Д.
Публикувано на: 19 Окт 2023 01:04
Здравейте колеги, колата ми е рав4 2013 2.2 д4д 150 hp от подписа ми, купувана е нова от Тойота, поддържана адекватно и до сега вече 250 хил км. всичко беше наред.
Но от около 2 месеца започна да духа антифриза през разширителния съд.... най-осезаемо извънградско с над 120 км/ч. Като ходя до село с до 100 км/h и в града бута съвсем малко антифриз, извадя ли я извънградско вече хвърля осезаемо количество,затова последните 2 месеца я карам само градско и 30 км до село с по-ниска скорост, като доливам малко антифриз.
Майстора който ми я обслужва досега следгаранционно и навремето е работеше в Тойота( И на който не му се занимава с този ремонт, да си затваря за 1 седмица сервиза,понеже е малък и работи по една кола(по негови думи), смята че е гарнитура на главата,но тест за газове не е правен, и ме съветва да я махам, но някак не ми се иска в това състояние да продавам на някого и да си взема по-новата и се чудя.
Моля, препоръчайте адекватен механик за смяна на повредена гарнитура на главата и прилежащите части около този ремонт на територията на Област Русе.
Че и без това ме замисли майстора, дали въобще да го правя, освен парите които четох във форума ,че са между 2000 и 4000 лв за ремонта, което 2 хил що-годе ок..., но 3-4к са си сума...,въпроса Е и да е сполучлив ремонта, след като се дават такива пари за 10 годишна вече кола, че и доколкото четох,не е много ясно и доста зависи и кой го прави.
Не знам въобще струва ли си да се вкарвам в този Филм, случват ли се добре нещата след този ремонт, иска ми се някой с опит да даде съвет и като цяло. И ако може съответно и да препоръча механик в споменатия район, Благодаря. Или пък близък до споменатия район в краен случай.
Но от около 2 месеца започна да духа антифриза през разширителния съд.... най-осезаемо извънградско с над 120 км/ч. Като ходя до село с до 100 км/h и в града бута съвсем малко антифриз, извадя ли я извънградско вече хвърля осезаемо количество,затова последните 2 месеца я карам само градско и 30 км до село с по-ниска скорост, като доливам малко антифриз.
Майстора който ми я обслужва досега следгаранционно и навремето е работеше в Тойота( И на който не му се занимава с този ремонт, да си затваря за 1 седмица сервиза,понеже е малък и работи по една кола(по негови думи), смята че е гарнитура на главата,но тест за газове не е правен, и ме съветва да я махам, но някак не ми се иска в това състояние да продавам на някого и да си взема по-новата и се чудя.
Моля, препоръчайте адекватен механик за смяна на повредена гарнитура на главата и прилежащите части около този ремонт на територията на Област Русе.
Че и без това ме замисли майстора, дали въобще да го правя, освен парите които четох във форума ,че са между 2000 и 4000 лв за ремонта, което 2 хил що-годе ок..., но 3-4к са си сума...,въпроса Е и да е сполучлив ремонта, след като се дават такива пари за 10 годишна вече кола, че и доколкото четох,не е много ясно и доста зависи и кой го прави.
Не знам въобще струва ли си да се вкарвам в този Филм, случват ли се добре нещата след този ремонт, иска ми се някой с опит да даде съвет и като цяло. И ако може съответно и да препоръча механик в споменатия район, Благодаря. Или пък близък до споменатия район в краен случай.