PAKETA DOWN!!! - Davaite idei

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

PAKETA DOWN!!! - Davaite idei

Мнение от LordDigital » 22 Юни 2005 05:39

PAKETA-ta се прецака нещо ,ша оставя собственика да опише симтомита ма на мен ми се струва като ,че 2 биалки са се стопили.

Отваряхме днеска капака да се убедим ,че нема нищо от горна страна - ето и едно малко Видео със характерното ужасно тракане дето идва от мотора:

http://www.carsbg.net/hosted/PAKETA/MOV07348.MPG
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 22 Юни 2005 07:08

be tia kato pali pak dobre. ne viarvam na 2 cilindara da raboti tolkova dobre. proverihte li timing belt-a da ne e preskochil?

ako e razbit dvigatelia spored mene slagaite edno 4agze vutre i gazzzz

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: PAKETA DOWN!!! - Davaite idei

Мнение от Japanese_fever » 22 Юни 2005 07:28

LordDigital написа:PAKETA-ta се прецака нещо ,ша оставя собственика да опише симтомита ма на мен ми се струва като ,че 2 биалки са се стопили.
http://www.carsbg.net/hosted/PAKETA/MOV07348.MPG
S neq li hodihte do Indianapolis?!? smile.gif Da ne bi da i e daval mnogo zor po highway-a?!?
Az moqta q karah naj-mnogo sus 100mph, ama mnogo zamalko. Ina4e podurjah bez problem 80mph(128km/h) :whistle:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 22 Юни 2005 07:35

Welcome to the club! :censored:
Без претенции да разбирам много от двигатели, но от моята Супра се чуваше абсолютно същото гадно тракане. mad.gif Когато се отвори двигателят, се оказа, че биелата на 6-ти цилиндър е размазала лагера (имаше снимка в моята тема). Ето сега снимка и на самата биела, посиняла от жега до половината и изтрита дотолкова, че не става за нищо. Дано поне вашите да стават за повторна употреба с нов лагер, при мен явно бая е покарана колата в това състояние и хоп-шлайфане на коляновия вал направо на трети ремонт-0.75мм. Успехи и да кажете какво е положението като се захванете с двигателя! :thumbsup:
Прикачени файлове
Biela.jpg
Biela.jpg (87.77 KiB) Преглеждано 6190 пъти

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 22 Юни 2005 09:44

Xeku, биелата ти подлежи на ремонт :-)
99% съм сигурен в това.

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 22 Юни 2005 17:18

jamie написа:Xeku, биелата ти подлежи на ремонт :-)
99% съм сигурен в това.
И аз чух за подобен вариант, но ставал при по-малко увредени биели. Моята е доста изтъркана и направо отвърната от топлината и липсата на мазане. Все пак, ако имаш координати на такъв майстор, казвай, не пречи да я погледне!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 22 Юни 2005 17:22

Xeku, до БалканСтар в кв.Хр.Ботев - база за шлайфане на валове, блокове - там питай. Занеси им тази и една здрава - те ще ти кажат.

Лорде, чудя се дали няма да е най-изгодно да му смените на Ракетка мотора с друг от моргата ? Ако има локал.

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 22 Юни 2005 19:08

Значи чукането беше съвсем слабо и проверих маслото...беше на половина...хем знам че ми гори и по-принцип го проверявам, но този път се случи ха днес ха утре - трак - без масло сам я карал поне 300-400 мили. Долях масло, и тръгнах да се прибирам...след около 20 мили чукането стана като това дето го чувате на филмчето...не знам дали колата загуби мощност защото ме беше страх да я настъпя. Със Лорда отворихме капака на разпределителните валове надявайки се проблема да е в главата, но всичко беше ок, даже прекалено добре за кола на 154К мили. Проверихме компресията на цилиндрите и всички бяха около 12-13 бара...
Имам следните опции:
1. Сменям двигателя със друг който не се знае колко ще е хубав, ако сам си го правя ще излезе по евтино. Незнам дали ще излезе двигателя с трансмисията отгоре. Ако искам да ми го сменят в сервиз ще излезе солено и едва ли ще си струва като се има предвид че ходовата част е вече доста износена, скърца от време на време...
2. Мога да си търся друга кола за $2-3К която да ме изкара още година докато завърша и си намеря работа (има едно терселче ама е автоматик)
3. Да си купя по скъпа кола на изплащане и да се притеснявам дали ще мога да и правя вноските със моите скромни приходи (алтеза много ще ми ходи на формата на ушите

това е тъжната ми история

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 22 Юни 2005 21:19

az lichno bih ti preporachal variant 3, stiga da moje da poemesh vnoskite + narasnalata zastrahovka. ako izberesh variant 2, moje dosta skoro da stoish pred sastata dilema, s variant 1, ne mislia che tazi kola si zaslojava da se slagat tolkoz pari v neia, stoto ti hubavo ste slojish drug dvigatel, no koe e sledvastoto nesto det ste se razvali, a znaesh che i rajdata e pochnala da ia goni veche.
ta za variant 3, predpolagam che moje da namerish snosten IS300 na 2-3 godini s okolo 30K mili ot poriadaka na $20K, koeto ako go finansirash cialoto ste ti e kam $400 na mesec za 5 godini, ako mislish che tez pari moje da gi otdeliash seki mesec, plus tam kolkoto ti skochi zastrahovkata, a to niama da e malko, togava davai. na Lexus garanciata e 4 godini/50K mili bumper to bumper i 6 godini/70K mili power train, ta pone za remonti ne bi triabvalo da se pritesniavash izvestno vreme.
eto edin IS300 2002 na 43K mili za $19K
tuk
ta ako se reshish za opcia 3 mi kaji de, stoto predpolagam che iskash da e s rachni skorosti, no triabva da go izdebnem i da e s LSD, stoto toi e optional.
->

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: PAKETA DOWN!!! - Davaite idei

Мнение от punkara » 22 Юни 2005 22:13

LordDigital написа:PAKETA-ta се прецака нещо ,ша оставя собственика да опише симтомита ма на мен ми се струва като ,че 2 биалки са се стопили.

Отваряхме днеска капака да се убедим ,че нема нищо от горна страна - ето и едно малко Видео със характерното ужасно тракане дето идва от мотора:

http://www.carsbg.net/hosted/PAKETA/MOV07348.MPG
da, za suzalenie sa lageri na bielite... sad.gif

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 22 Юни 2005 22:21

mda pri polojenie che tova ti e edinstvenata kola bih preporachal da si vzemesh niakoia reliable kola a ne troshka za $2000 makar che znam che ti celicata ia beshe vzel za $3000 mai oshte navremeto i glei kolko izkara, no kakto i da e. i ia ostavi pochvaite ia s lorda leka poleka da slagate 4agte ili 3sgte :) bavno slavno, na spokoistvie, poneje shte si imash druiga kola za vski den

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 23 Юни 2005 20:00

Значи спазарих се със владо да ми смени двигателя за около 1000$. Знам че е много ама пък не ми се хвърля колата, т.е ако я хвърля ще загубя повече. Той каза че ще ми намери един двигател на 50К мили и ще го сложи - двигатели за короли колко щеш. Не ми са по силите вноските на алтезата а пък не ми се взема някаква ква да е кола...

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 23 Юни 2005 21:20

Странно ми изглежда да се хвърли двигател само заради износени биелни лагери, ама в САЩ явно никой не се занимава с такива ремонти. unsure.gif В България такъв ремонт би струвал около 400 лева, половината за лагери (биелни и основни) и шлайфане на вала, другото за труд, естествено не в официалния сервиз. Предполагам, че в Америка само труда ще е $1000, затова е по-добре да се смени целия двигател, още повече, че това не е свързано с някакви особени административни мъки, пререгистрации, прегледи и т.н.

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 23 Юни 2005 22:22

Хеки - получаваш отличен(6) за всички предположения :thumbsup:

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 23 Юни 2005 23:13

tuk ne vijdam nikakvi administrativni muki ot sorta na preregistrirane i pregledi i t.n. smeniash si dvigatelia i nikoi ne te znae. na pregleda nikoi ne gleda pod kapaka (osven moje bi ako ne se usetiat che tercela ti e turbo i togava se sabirat vsichkite da ziapat) :)

taka che taia rabota shtee za 1 den rabota. Raketo az se chudia za kvo si se saglasil celi $1000 da plashtash ama shtom niama da si gubish vremeto vaobshte dori da pomagash moje da si struva. inache kva mu e filosofiata da swapnesh edin identical dvigatel. vadish slagash za edin den rabota.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 65 госта