Карината...
Карината...
При по - сериозно навиване на волана (остър завой) и при движение се чува един стържещ звук понякога. Какво може да е и колко още ще кара така?
Re: Карината...
При мен също го имаше това... Смених предни външни накрайници и сега няма никакви шумове...El Camino написа:При по - сериозно навиване на волана (остър завой) и при движение се чува един стържещ звук понякога. Какво може да е и колко още ще кара така?
Re: Карината...
Някаква ориентировъчна цена в БГ за това, колега? Мисля да покарам така, дано не е фатално и като дойда в БГ да сменям.ToyotaFan написа:При мен също го имаше това... Смених предни външни накрайници и сега няма никакви шумове...El Camino написа:При по - сериозно навиване на волана (остър завой) и при движение се чува един стържещ звук понякога. Какво може да е и колко още ще кара така?
Алтеза, май не е с натисната спирачка само, но ще опитам. Аз наистина скоро сменях дискове и накладки.
Re: Карината...
Някаква ориентировъчна цена в БГ за това, колега? Мисля да покарам така, дано не е фатално и като дойда в БГ да сменям.El Camino написа:ToyotaFan написа:При мен също го имаше това... Смених предни външни накрайници и сега няма никакви шумове...El Camino написа:При по - сериозно навиване на волана (остър завой) и при движение се чува един стържещ звук понякога. Какво може да е и колко още ще кара така?
Алтеза, май не е с натисната спирачка само, но ще опитам. Аз наистина скоро сменях дискове и накладки.[/quoteimash li hidravlika na Carinata?
da ne bi da ti idva ot pompata!!! slushai vnimatelno!
Дано да не е карето. А ако е то (външното, преди рейката точно) гледай го направи навън. Че в БГ цената му (за японските изработки) е кам 300лв !!!! . Поне на ГТ-то е толкова, прясно ми е инфото, че и мойто потропва, даже имам луфт. А те са еднакви на всичките, доколкото седнах да прегледам. То е каренцето и има около 10см прътче към него, не е само голо каре. Друг вариант - побългарен - само "кръстачка", но кадърно направена (със пластинки и болтчета, за многократно сменяне, не заварки и т.н.) илиза първоначално към 50-60лв, и после само сменяш кръстачките - 15лв, кара по 10000км (сменяш масло, сменяш кръстачка) biggrin.gif. На нисана съм така, ама за оригиналното каре ми искаха 560лв, а няма "ментета"El Camino написа:Не е от помпата Пънки - моята е японска, а те нямат проблем с това. Само английските със хидравлика на ZF правят ядове.
Моето е каре и май се сещам как се е получил проблема. Всеки ден по 4 пъти се качва на 10см тротоар минимум на навартян волан. То и танк да беше щеше да се разтропа. Карето е май.
Pri palen lqv i moita go prawi i znaete li kakwo se okaza kato q vdignahme ---> edin bolt opira v edno uho --- ni6to seriozno
CORONA Coupe EX-Saloon
http://www.bgphoto.net/Start.aspx?UserId=6375
http://www.bgphoto.net/Start.aspx?UserId=6375
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта