EMS ?????

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 28 Апр 2008 23:41

safc niama fuel cut defencer, no mojesh da si kupish otdelno ili da si kupish emanage koeto si go ima vgradeno
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 29 Апр 2008 00:33

бахх му мамата,,,нищо не отбирам от електричество:( плашите ме ей

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Апр 2008 00:59

Така де ама като сложа FCD ще огранича напрежението , а идеята на този паразит е да подава повече напрежение от там и да има повече бензин ( поне от това , което разбрах от един бърз поглед ) а аз , като огранича напрежението/честотата пак няма да има кой да подава повече бензин и пак ще си стане същото .
Та не мога точно да му разбера идеята на това . Явно е ефктивно в коли дето нямат FCD . А пък и напрежението от MAF-а не може да расте до безкрай ???
Струва ми се по-ефективно да се сложи по-голям MAF за да може да регистрира по-голям поток . И после да се сложи нещо , което да лъже ECU то , че си е стария ( демек да му повдига малко напрежението ) и когато потока стане по-голям от възможностите на ECU-то да му подава напрежение малко преди FCD и да продължава да коригира инжекторите . Докато не се насити и по-големия MAF .
Това разбира се ако MAF ще остава .

Лорда беше дал едно време това :
http://maftpro.com/tproinfo.shtml
Аз после изнамерих ето това , което е подобно но явно още доста ново :
http://www.performancemotorresearch.co.nz/map2.html

Като и двете имат вариант за конверсия към MAP .

Тези също стават :
http://www.perfectpower.com/
а гледам , че и те имат някакъв не многo страшен standalone .

Също и другите пиджита биха свършили някава работа .

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 29 Апр 2008 01:59

SAFC-a подържа карманов дебитомер (т.с. интелигентен ,оптичен със вграден A/D какъвто e на 7m-gte).

Идеята е следната - слагаш по-големи инжектори със Х процента

После със паразита наи-грубо променяш сигнала от дебитомера да покзва Х процента по-малко - по този начин количествето впръскано гориво е същото както би било БЕЗ паразита и БЕЗ по-големите инжектори.

Fuel Cut-a съответно ще наресне със също Х процента .НО няма да изчезне. Премахването на Fuel Cut е наи-опасното нещо коеот некои може да напраи по колата си защото практиката показва ,че ако изобщо съществъват таблиците във ЕКУ-то след него са много кратки...
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 29 Апр 2008 02:04

MAFT-a изглежда много добър на хартия ,защото освен че е паразит конвертира колата да работи със MAP сензор (както са били Група А състезалните МА70 7m-GTE).

Обаче има огромен недостатък ,освен че изглежда като таксиметров апарат (пари до сега никои не ми е оставил...) ,трансиентите (преходните му процеси) са евани както съм описал подробно тука:

http://www.fullthrottletech.com/showthr ... eb7&t=2220[/i]
Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Апр 2008 02:51

Да ако се сложат по-големи инжектори ще стане далаверата . Ама няма начин да им се увеличи dwel на тия ако нещо не ги управлява директно .
По тази технология може да се сложи по-голям MAF и по-големи дюзи и ако съм уцелил процента всичко ще си е като в доброто старо време
biggrin.gif .

Но по ето тези таблици и сметки тук :
http://autospeed.com/cms/A_0102/article ... larArticle

гледам , че сток дюзите би трябвало да стигнат за около 450-500 коня .

ПС:
Предполагам , че в група А Суприте не са имали твоите проблеми с MAFT щото никога не са падали под 3000 оборота biggrin.gif ( не , че те са били с MAFT де biggrin.gif )

Успяхте ли да го фикснете в крайна сметка това със сместа ?

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 29 Апр 2008 03:53

Bass_Man написа:Да ако се сложат по-големи инжектори ще стане далаверата . Ама няма начин да им се увеличи dwel на тия ако нещо не ги управлява директно .
По тази технология може да се сложи по-голям MAF и по-големи дюзи и ако съм уцелил процента всичко ще си е като в доброто старо време
biggrin.gif .

Но по ето тези таблици и сметки тук :
http://autospeed.com/cms/A_0102/article ... larArticle

гледам , че сток дюзите би трябвало да стигнат за около 450-500 коня .

ПС:
Предполагам , че в група А Суприте не са имали твоите проблеми с MAFT щото никога не са падали под 3000 оборота biggrin.gif ( не , че те са били с MAFT де biggrin.gif )

Успяхте ли да го фикснете в крайна сметка това със сместа ?
Идиологията за подмяна на MAF-a със по-голям такъв ,се нарича Lexus MOD и е измислена преди повече десетина години от един канадец. От някакъв лексус Дебитомера е точно толкова по-голям ,колкото е разликата на инжекторите. Иво прави неговата със тоз дебитомер.

Заводските инжектори не ги виждам над 300 коня на колелата освен ако разбирасе не вкараш некои Тошко Тсунами регулатор за налягането ,но требе да се внимава щото после той може да те съди! wink.gif

Група А суприте са хомогенизирани на Турбо-А база ,а турбо-а са били без дебитомер...

До преди около година ,не съм видял решение на проблема със трансиентите - възможно е вече да има. При некои коли също определено е по-малко зле... ма при моита са усещаше придършване.
Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Апр 2008 05:52

Ами ако можеш да се сетиш нещо повече по въпроса може да измислиме нещо .
Другия вариант е да взема да сложа моя MAF в по-голяма тръба и с някой паразит да си го донаглася .
Иначе инжекторите както ги смятат по формулите наистина излизат към 500 коня ама на маховика де , а и най-вероятно на 100 % duty . Ако бачкат на 80% и сместа е 12:1 може и да не искарат повече от 400 коня на маховика . Което си е към 300 на колелетата .Сега ще погледна за едни по-читави формули .
Иначе ти твоята когато я беше замервал с MAF-а ли си беше или я беше направил вече с MAP ?
Diver дай да видиме тоя с тая 600 коньовата с това SMT 6 как я е направил ?

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 29 Апр 2008 09:39

Bass_Man написа:Ами ако можеш да се сетиш нещо повече по въпроса може да измислиме нещо .
Другия вариант е да взема да сложа моя MAF в по-голяма тръба и с някой паразит да си го донаглася .
Иначе инжекторите както ги смятат по формулите наистина излизат към 500 коня ама на маховика де , а и най-вероятно на 100 % duty . Ако бачкат на 80% и сместа е 12:1 може и да не искарат повече от 400 коня на маховика . Което си е към 300 на колелетата .Сега ще погледна за едни по-читави формули .
Иначе ти твоята когато я беше замервал с MAF-а ли си беше или я беше направил вече с MAP ?
Diver дай да видиме тоя с тая 600 коньовата с това SMT 6 как я е направил ?
Наи-добрия вариант е по-голмата тръба от Лексус и донагласяне със паразит. Килипира е ,че вакуме между филтъра и турбото ще ти е по-нисък (щото дебитомера които играе ролята на рестриктор е по-голям).

Като я мерих моята бех със SAFC2 още.

Между другото съм дилър на PerfectPower и много от алармите дето са във БГ са минали покраи мене wink.gif ,играх си доста и заключението ми беше че тва за Супра не става ,за БМв-тата е перфектно
Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Апр 2008 23:27

То не само и вакума ще е по-голям ами ще имам отчитане и при повече flow , което също не е за пренебрегване .
Щом ти си успял да искараш 300 коня без да удариш прекъсвач значи и отчитанията на MAF-а са за не много повече flow , което означава , че от един момент нататък той просто няма да отчита по-големия flow . А , като го сложиме в по-голяма тръбичка ще му качиме малко max flow , който може да измери и теоритично би трябвало да стане не чак толкова лошо .
SAFC малко ме дразни , че не се пуска към ПЦ за настройки и тн. , което донякъде може и да е + де .
Ако взема SAFC+AVCR ще отида на към 600$ някъде нали ?
+ още за 6 по-големи дюзи да кажем още 600$ .
А гледам , че PerfectPower имат някакъв standalone за 1200-300$ .
XMS - XTREME MANAGEMENT SYSTEM
Можеш ли да дадеш някакъв коментар за него ?
Или пък тези SMT7 или TF10 ? Те имат и boost и разни други шукарийки , като управление на допълнителни инжектори , които могат да се управляват и от MAP .
Ако сложа допълнителни дюзи може да не пипам MAF-а , а само да го огранича ( а може и да го пипам ) и да пълня допълнително само чрез допълнителните дюзи на базата на MAP и температура на въздуха . Което май ще е най-евтино ?
FT 10 е 480$ , а SMT 7 е 570$ + 300$ за инжектори + 100$ MAP/temp sensors .

Lorde съдействай малко за User Manual и Installation Guide за SMT 7 и FT 10 , че нещо на сайте не намерих .

Аватар
Slayer
Мнения: 115
Регистриран на: 21 Ное 2007 13:23
Местоположение: Пловдив

Мнение от Slayer » 30 Апр 2008 12:47

DTA
От скоро чета за тези ECU-та и като възможности са :thumbsup: .
Цените са м/у 500 и 900 лири.
GT-Four ST205

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Май 2008 01:33

Да и аз ги забелязах тези дни .

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 01 Май 2008 01:36

Bass_Man написа:То не само и вакума ще е по-голям ами ще имам отчитане и при повече flow , което също не е за пренебрегване .
Щом ти си успял да искараш 300 коня без да удариш прекъсвач значи и отчитанията на MAF-а са за не много повече flow , което означава , че от един момент нататък той просто няма да отчита по-големия flow . А , като го сложиме в по-голяма тръбичка ще му качиме малко max flow , който може да измери и теоритично би трябвало да стане не чак толкова лошо .
SAFC малко ме дразни , че не се пуска към ПЦ за настройки и тн. , което донякъде може и да е + де .
Ако взема SAFC+AVCR ще отида на към 600$ някъде нали ?
+ още за 6 по-големи дюзи да кажем още 600$ .
А гледам , че PerfectPower имат някакъв standalone за 1200-300$ .
XMS - XTREME MANAGEMENT SYSTEM
Можеш ли да дадеш някакъв коментар за него ?
Или пък тези SMT7 или TF10 ? Те имат и boost и разни други шукарийки , като управление на допълнителни инжектори , които могат да се управляват и от MAP .
Ако сложа допълнителни дюзи може да не пипам MAF-а , а само да го огранича ( а може и да го пипам ) и да пълня допълнително само чрез допълнителните дюзи на базата на MAP и температура на въздуха . Което май ще е най-евтино ?
FT 10 е 480$ , а SMT 7 е 570$ + 300$ за инжектори + 100$ MAP/temp sensors .

Lorde съдействай малко за User Manual и Installation Guide за SMT 7 и FT 10 , че нещо на сайте не намерих .
SMT7 не съм виждал ,последните дето съм заглеждал са 6-ците. До ден нешен не съм виждал нито една Тойота ,било то Супра или каквато и да било друга да ползва втори сет инжектори - тва са некви изпълнения стил Лудио Ги Ес Ем wink.gif . Общо взето строго принципно ,не бих тръгвал да откривам топлата вода особено чрез използване на Африкански аларми ,методите за правене на повече коне със заводската електроника са изледвани от повече от десетина година ,резултатите са ясни и описани - заводските карти на предварението стават за 550-ки инжектори със паразити. От там нагоре ,си поема човек рисковете...


На Ebay има 550-ки за по $500 ,аз мога да ти предложа моите старите за примерно 350? Говорим разибрасе за RC инжектори (веном е мръсна дума) и моите са Flow Test-вани и мачвани преди около 6-7 месеца.

MAFT-PRO може да работи като SAFC ,и да си правиш всички карти от компютъра ,има и BoostControl които работи за доста хора (аз не съм го подкарвал) ,имам му всичките екстри включително соленоида за буст контрола и мога да ти го дам на неква приемлива цена щото на мен нема да ми трябва вече.

Работата със отчитането не е точно така ,самия дебитомер горната му граница на отчитанията е МНОГО по-висока от тази която е заложена във карите на компютъра от там ,разлика във релзолюцията няма да получиш межу механично и електронно опаризитяване...
Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Май 2008 03:36

Добре , а като сложа по-големите дюзи няма ли да попрецакам малко ниските ?
Иначе това с втория ред дюзи не е изобретение на жисиемчето . Виждал съм доста профи неща с по-два реда дюзи ( верно , че на атмосферки ама богатото си е богато кво ся biggrin.gif )
Как та направиха тез PerfectPower дилар , като само ги храниш biggrin.gif ????
А тези мистериозни обеднявания с MAFT-PRO -то мислиш ли , че няма да ми мелнат маторя ?
Или в по-новата версия може да ги няма ?

Какво ще кажете за E-manage Ultimate ?

ПС:
Пише , че може да прави конверсия към MAP , управлява инжекторите и управлява запалване .

ПС:
Ето за този мод ли казваше ти ?
Evo 510cc injectors, Lexus AFM with adjuster bolt

darcosi
Мнения: 47
Регистриран на: 19 Дек 2006 11:33
Местоположение: София

Мнение от darcosi » 01 Май 2008 10:32

от АЕМ-а като цяло съм много доволен много гъвкава електроника прави каквото и кажеш много слуша :)

а MAFTpro-to e както се изрази Lorda таксиметров апарат обаче с малко почете функции. За него ще ти триабват кабелите за конверсията от MAF кум MAP, GM MAP, GM AIT. корекции на горивото в една главна скала в която задаваш приблизителен процент с който да коригира цялата карта на горивото и после финните настройки ако могат да се нарекут така :) са само в три диапазона Lo, Mid, Hi няма много корекция по налягане но поне по обороти е по финна. Software-a за даталогинг е TunersPro и е малко страмен и тои но ако се заиграеш се свиква и с него.
На някой автомобили може да регулира и аванса но само при WOT :(
сякаш този паразит е правен за драгстери.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 64 госта