EMS ?????

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 01 Май 2008 11:09

Ниските се прецакват но много малко не е особен проблем.

Обедняванията са само във режим когато работи като конвертер ,ако е само като паразит нема да ги има. Дургия момент е ,че доста хора го нямат тоз проблем - но си е риск...

Аз не съм дилар на Африкански продукти ,защото ги уважавам - едно време бащата продаваше продукти на други Африканци (Адемко Микро Tech) и той ги нареждаще яко ,аз маи от нег са уча :whistle:

E-Manage - неам челен опит.

Мода е точно тоз ,Lexus AFM - болта за регулиране може и без него със достатъчно добър електронен паразит.
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 01 Май 2008 11:11

darcosi написа:от АЕМ-а като цяло съм много доволен много гъвкава електроника прави каквото и кажеш много слуша :)

а MAFTpro-to e както се изрази Lorda таксиметров апарат обаче с малко почете функции. За него ще ти триабват кабелите за конверсията от MAF кум MAP, GM MAP, GM AIT. корекции на горивото в една главна скала в която задаваш приблизителен процент с който да коригира цялата карта на горивото и после финните настройки ако могат да се нарекут така :) са само в три диапазона Lo, Mid, Hi няма много корекция по налягане но поне по обороти е по финна. Software-a за даталогинг е TunersPro и е малко страмен и тои но ако се заиграеш се свиква и с него.
На някой автомобили може да регулира и аванса но само при WOT :(
сякаш този паразит е правен за драгстери.
ТурбоБоб си е един Турбо Буик фен ,и от немай къде са е сдобил и със параход (3000GT). А Буиците ,стават само за едно - ДРААААААААГ и по възможност да се карат на рапартрак то драгСтрипа щото акооооо случаино има некои завои по пътя ЛОшО wink.gif
Изображение

darcosi
Мнения: 47
Регистриран на: 19 Дек 2006 11:33
Местоположение: София

Мнение от darcosi » 01 Май 2008 11:39

Жоро на 3000ГТ-то е с MAFTpro и няма проблеми с обедняването.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Май 2008 19:10

darcosi написа:от АЕМ-а като цяло съм много доволен много гъвкава електроника прави каквото и кажеш много слуша :)
Какво чудо на АЕМ ползваш ?
Гледам , че за GEMU има писано по Supra форумите ама само глупости . 100 човека питат дали става за 7М и 100 човека им отговарят , че няма начин как да не става и тук таме се обади някой , че го е подкарал ама никаква повече информация .
Едно от важните неща е , че бачка само с високоомни инжектори , и подържа конверсия до директно запалване на всеки цилиндър . Само дето не знам дали ще могат да се вземат нужните сигнали за тази цел .
А пък тия GReddy може ли да не сложат 7М мотора в настройките .

Намерих няколко човека дето са подкарвали map-ecu . А и то поддържа конверсия към MAP :
* Full Timing advance and retard control of up to eight (8) channels for Distributor, Group Fire or Coil On Plug configurations using a 20 x 19 (380 zone) table.
* Auxiliary Injector control using a 20 x 19 (380 zone) table.
* OEM O2 Sensor Adjust 26 x 19 (494 zone) table allowing control over Air/Fuel ratios, even in Closed-loop mode.
* Expanded RPM scale now up to 10,000 RPM.
* Two (2) complete sets of Fuel, Timing, Auxiliary Injector, O2 Adjust and EBC tables selectable using a dashboard mounted switch.
* Electronic Boost Control with 1000 RPM target boost points.
* Launch Control
* Fuel Cut Defender
* Speed Cut Defender
* Built-in 35PSI MAP Sensor
* External MAP Sensor option
* User selectable pressure scale configurations

Както и може да се включат инжектори ала лудия жи си ем .

b_d

Мнение от b_d » 01 Май 2008 20:13

Сигналите на 2jz i 7m (както и на повечето тойоти без по-новите) са сходни. Концептуално са еднакви - само имплементацията е леко различна и не виждам проблем нещо, което работи с 2jz да не работи със 7m.

1. Имаме 12 зъба на коляновия вал (или 24 на разпределителния, което е същото като сигнал)
2. Един зъб с два датчика на разпределителния вал - ако искаш wasted spark ползваш двата, ако искаш COP ползваш единия. Ако искаш смесен режим (при палене wasted, за да пали по-бързо, през другото време COP) пак ползваш двата.

Според мен, ако искаш standalone, взимаш АЕМ, ако искаш паразит - слушаш ЛОрда.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Май 2008 20:23

Принципно това за сигналите ми е ясно само дето както казах или никой не го е направил като хората или си трайкат . Защото не намерих нищо по форумите .
А за кой AEM говориш ?
http://www.aempower.com/
или
http://www.enginemanagement.com.au/cms/ - на тия са EMS .
Аз принципно не съм се отказал и от Мегата . Просто обнмислям вариантите .

b_d

Мнение от b_d » 01 Май 2008 21:09

За първите АЕМ говоря.

Мегата е вариант, но иска доста да се поблъскаш докато стане, а това е бензин и време, което както и да го погледнеш си е пари.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Май 2008 21:40

Лорда нали за тези AEM-ки разправяше , че имали някакви проблеми в средни обороти ли беше ? Нещо беше споменавал , че и на тях не им е много чиста работата ако говориш за този PnP варианта .
Иначе имат и някакво Universal ECU :
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=63

b_d

Мнение от b_d » 01 Май 2008 21:54

по принцип с VR датчиците редовно има проблеми - основно с шумове. Доколкото знам това е проблемчето и на АЕМ (при 7М), както и на повечето електроники.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Май 2008 23:48

Малко ме притеснява , че ако трябва да дам близо 2000$ за нещо би ми се искало ( ееееех нещата да стават както ни се искат ) да не е само за 7М . В смисал утре ако взема 2JZ или 1JZ или друга кола . Тази електроника ми е абсолютно неизползваема . А между 2-3000$ има доста standalon-и и си мисля , че все някой трябва да става за нещо . Все пак тези фирми явно ги продават . Друг е въпроса за какво точно стават .
Въореки , че ако взема SAFC+AVCR+ дюзи ( които рано или късно пак трябва да взема ) ще отида на към 1000$ . Горе долу същото е и с MAFT-PRO . Но те поне са универсални и са продаваеми на един или друг етап . А PnP AEM-а си е вечно мой biggrin.gif ако не го продам с колата или с мотора .
Почвам да се вкарвам в някакви няма такива филми biggrin.gif .

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 02 Май 2008 04:41

bad_dog написа:по принцип с VR датчиците редовно има проблеми - основно с шумове. Доколкото знам това е проблемчето и на АЕМ (при 7М), както и на повечето електроники.
При 7м е неква несъвместимост между АЕМ и Inginter-а. Ташака е ,че на АЕМ не им дреме защото са били късметли явно със тестовите им магарета и маркета е супер нисък.

Рекорда мисля се държи от Dr Jonez със 7 Ignintera от които само със един нема прекъсване. Аз бех събрал 3-4 във подготовка към миграцията :whistle:
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 02 Май 2008 04:46

Bass_Man написа:Малко ме притеснява , че ако трябва да дам близо 2000$ за нещо би ми се искало ( ееееех нещата да стават както ни се искат ) да не е само за 7М . В смисал утре ако взема 2JZ или 1JZ или друга кола . Тази електроника ми е абсолютно неизползваема . А между 2-3000$ има доста standalon-и и си мисля , че все някой трябва да става за нещо . Все пак тези фирми явно ги продават . Друг е въпроса за какво точно стават .
Въореки , че ако взема SAFC+AVCR+ дюзи ( които рано или късно пак трябва да взема ) ще отида на към 1000$ . Горе долу същото е и с MAFT-PRO . Но те поне са универсални и са продаваеми на един или друг етап . А PnP AEM-а си е вечно мой biggrin.gif ако не го продам с колата или с мотора .
Почвам да се вкарвам в някакви няма такива филми biggrin.gif .
всички паразити ще са използваеми за 1/2JZ. Инжекторите също стават без проблем ,само требе да ти направят рейка там където Даркоси си прави неговата - а тука една такава рейка е $300 да ги ЕвА зарад тва ша си карам със Aristo инжекторите за сега.
Изображение

b_d

Мнение от b_d » 02 Май 2008 08:15

LordDigital написа:
bad_dog написа:по принцип с VR датчиците редовно има проблеми - основно с шумове. Доколкото знам това е проблемчето и на АЕМ (при 7М), както и на повечето електроники.
При 7м е неква несъвместимост между АЕМ и Inginter-а. Ташака е ,че на АЕМ не им дреме защото са били късметли явно със тестовите им магарета и маркета е супер нисък.

Рекорда мисля се държи от Dr Jonez със 7 Ignintera от които само със един нема прекъсване. Аз бех събрал 3-4 във подготовка към миграцията :whistle:
Това нещо не ми звучи убедително. Мултиплексът е супер елементарен за подкарване. Ако проблема е с игниторите бих заложил, че вероятно не пускат достатъчно ток и понякога игнитора се шашка и пуска някоя хаотична искра.

При всички случаи аз бих купил универсалното ECU, бих си направил сам харнес (като използвам ОЕМ харнеса) и модифицирал хардуера, така че да ме кефи.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 03 Май 2008 04:08

Я вижте ето това мисля , че точно за него говорим :
http://forum.aempower.com/forum/index.p ... 661.0.html

ПС:
Този АЕМ подържа ли конверсия към MAP , че никъде не видях да го споменават ?
Или може би се ползват някой от универсалните входове ?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 03 Май 2008 04:19

брях , че доволни ората :

600 hp
very good fuel economy
throtle response
stable idle
low end power
everything!!!

very importantttttttt. set the CPS. AT cero!! before load it
How? using a timing light , use a full cero ign base map , move the CPS till get cero at the crank polley then load the workmap4.v.19

garrett gt 40 ar.70
550 cc RC
AEM cam gears +3 -1
JE 0,80 pistons
2º colder spark plugs
9:1 compression
mk4 style manifold
2,5" piping
moddified sparco intercooler
5 bar map
2,8 bar fuel press with vac connected
IAT after intercooler mounted
NA cams
ALU flywheel
lighter conrods
stock coils and igniter
AEM EMS grounded body chassis
98 oct. shell fuel
10w60 shell super ultra racing oil (higlly recomended)

1.4 bar or 24 psi at sea level at 7000 rev.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта