Клапа във входящите колектори

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 06 Юни 2008 01:27

на следващата тойотска среща осигурявам G-TECH и мерим 0-100км/ч, 0-400м smile.gif
status: за БАН

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 06 Юни 2008 10:51

probata be6e napravena,a rezultata:to4nite dumi na moq priqtel bqha-usetih samo razlika v pedala na gazta,be6e malko po 4uvstvitelen.
s tova mai temata ve4e se iz4erpa. :thumbsup:

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 06 Юни 2008 11:10

За клапите - трябва да работят, не да са постоянно затворени или отворени. Както и да е, темата е интересна но верно се поизчерпи.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 06 Юни 2008 23:24

докато не се видят конкретни резултати - само празни приказки. това кой как усеща педалът е твърде относително.
status: за БАН

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 07 Юни 2008 02:40

maggkrabar написа:на следващата тойотска среща осигурявам G-TECH и мерим 0-100км/ч, 0-400м smile.gif
Are kolegi zimaite i merete i da pusnete tema s rezultatite wink.gif :thumbsup:
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 54 госта