Мнение
от agent dust » 10 Окт 2008 00:27
аз да ти допълня списъка laugh.gif
маслената помпа прави проблем само при много високи обороти. но въпреки това я смени с нова. маслото на задният диференциал трябва да е MOTUL 90PA(LSD Oil), или TRD LSD Oil. Мисля, че и оригиналното от тойота върши работа. аз лично в момента карам с двигателно MOTUL 300V 5w30, двигателят се развърта като флекс без никакви проблеми - но мисля да премина на 5w40. на скоростите съм сипал MOTUL GEAR 300 - включват се перфектно дори на -30 градуса зимата на Белмекен, вкарвам предавка дори на 7500 без никакъв проблем
трябва ти още - капачка за радиаторът за 1.3 бара - на TRD, HKS, Greddy, Blitz - все тая. при 40 градуса жега въртя продължително на 7500 на 2-ра и стрелката на температурата дори не стига средата. На Drift Day 2 на калояново единствените коли, които нямаха проблеми с греене бяха АЕ-тата - 10 обиколки на врати
Антифриз, бигачков. Аз използвам MOTUL INUGEL, температура на кипене 140 градуса. преди това си направи промивка на цялата охладителна система, със сигурност има яко боклук. първо сипваш някаква химия, после с маркуч и вода под налягане продухваш всичко. по едно време почва да излиза бистра вода - след около 5 часа промиване.
Мисли и за спирачки! това е много важно. фабричните не стават за нищо.
ако ще слагаш коиловъри - задължително NRCA, и отзад traction brackets. намери си и нов висящ лагер за карданът, също и тампон за скоростите - със сигурност са фира.
къса кормилна рейка! задължително! откакто сложихме на няколко АЕ-та рейки 2.5 - манията е пълна!
както казва Асен - трябват ти всички семеринги, при това оригинал Тойота. и се сменят без значение какви са старите. можеш съвсем спокойно да прибавиш към големият списък и кевларен ангренажен ремък. Отсега си търси и нов алтернатор. непременно смени водната помпа - без значение какъв двигател слагаш.
хидравлична ръчна - монтира се елементарно, а е страшна екстра. стандартната ръчна е гола вода.
лагери на предните и задните главини. с яки гуми и джанси почват да вият.
ребилд на задният диф - направо скачай на чисто нов с яко ЛСД.
провери и състоянието на резервоарът. имаш ли подозрения за гнилоч - нов. иначе протича
когато ходиш на тенекеджия, накарай го да свали изолационното покритие на пода - и огледай за ръжди и дупки. непременно огледай как са подкалниците отпред, и си направи нови. иначе ще се изненадаш, че в голям дъжд колата буквално се наводнява дори след перфектен тенекеджия и бояджия - трябва да има хубави подкалници отпред. трябва да има и термоизолационна ламарина под краката на шофера - иначе ще ти се палят подметките laugh.gif
status: за БАН