Страница 1 от 2

Avensis T22 2002 - смяна на тонколони - демонтаж ?

Публикувано на: 27 Окт 2008 18:59
от Impr3
Здравейте на всички,
порових се из форума на никаде не намерих някой да е питал преди за това а и книжката нищо не пише. Някой може ли да ми каже дали трябва да се махат целите кори на вратите за да сменя колоните или може и без това и как се махат ако знае някой ? мерси предварително wink.gif rolleyes.gif

Публикувано на: 27 Окт 2008 19:09
от REX_TAXI
:dontknow: :dontknow: никаква идея колега нямам - при мен все още свирят добре и не се е налагало да ги меня, но някои все са пипали и ще помогнат - успех и сподели как става :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 27 Окт 2008 19:57
от extel
Махат се корите, освен ако нямаш някакви специални умения..... wink.gif !

Ето така:

Публикувано на: 27 Окт 2008 20:03
от extel
Забравих да спомена, че трябва да махнеш целия борд за управление на прозорците преди да свалиш кората, включително и да го откачиш от куплунга.

За другите врати можеш да се ориентираш и сам. :thumbsup:

Публикувано на: 27 Окт 2008 21:06
от REX_TAXI
Много полезно колега "extel" мисля, че това ще е в помощ и за много други неща worthy.gif worthy.gif punk.gif

p.s. колега "extel" от къде мога да си сваля подобни схеми не само за вратата ще са доста полезни не само на мен. :thumbsup:

Публикувано на: 27 Окт 2008 21:08
от Vesko

Публикувано на: 27 Окт 2008 23:33
от Impr3
Мерси на всички за помоща супер полезна информация!!! happy.gif :thumbsup: Схемите са мн яки наистина! А колоните и при мен още си свирят ама искам да ги сменя с pioneer или нещо от сорта за повечко сила иначе заводските май са на филипс и са супер но винаги може повече tongue.gif

Публикувано на: 31 Окт 2008 14:46
от Impr3
Здравейте отново smile.gif Махнах кората според схемата не е много трудно, но после установих, че колоните заводски са нитовани за вратата с 3 нита а не с болтове :censored: mad.gif Някой има ли идея как да ги махна без да прецакам нещо или ако е махал преди??? А заводските колони не са нищо особенно с хартиена мембрана са и не мн добра гума учудващо на имат перфектен звук за това което са :)
п.с. Съжелявам, че не ги снимах да Ви покажа...

Публикувано на: 31 Окт 2008 16:36
от Petar
A znaeh li kakva marka sa tonkolonite ?

Публикувано на: 31 Окт 2008 17:09
от extel
Главите на нитовете се разкарват с бормашина, много внимателно като използваш плавното регулиране и не много високи обороти, избутваш нитовете назад и махаш говорителите, след това ....... за новите ако искаш занитваш отново или слагаш винтове :thumbsup: biggrin.gif !

Публикувано на: 31 Окт 2008 17:21
от Impr3
Мерси еxtel за новите мисля вече да мина на болтове biggrin.gif а иначе мисля, че са филипс за марката.

Публикувано на: 08 Ное 2008 18:34
от Impr3
Здравейте отново! Днес смених колоните и трябва да ви кажа, че ако нямате здрави нерви по-добре да си карате с заводските. След около 2 часа успях да сваля 4-те кори да махна завдските колони, които бяха нитовани и да сложа новите и да затворя корите. За да се сложат нови трябва да им се пробият нови дупки за хващане. След това предните стъкла запряха в новите колони и пак трябваше да се донапасва, така че ако не е наложително не се захващайте... японска му работа... :censored: wacko.gif

Публикувано на: 08 Ное 2008 19:03
от El Camino
Миналата седмица и аз разкарах субовете от багажника (че ски сезона идва) и забих по истински колони на Карината отпред. Два дни приключение, рязане не кори, биене на ламарината с чука само и само една никаква 16ка да влезе.
Добре поне, че под тираджийските седалки се събират усилвателите без проблеми!
Правил съм снимки и ако някой непременно иска да се впусне в такова приключение може да ги пусна.

Публикувано на: 08 Ное 2008 19:17
от Me4oKyX
Аз на Королата смених и 4-те колони заводски със нови и искам да ви кажа, че заводските са меко казано слабички rolleyes.gif Поне при Корола са така, а при Авенсиса са малко по-добре, но все пак, може да се иска още мнооогоо... И под това не визирам тъпи усилватели и 15" басове - 4 колонки на мястото на заводските, които се слагат с много по-малко усилия от това, което казвате, защото си има специални преходници wink.gif Ако го правите с тях - лесно и хубаво, ако не, както явно сте се спуснали - яка ви гърбина.... Ей за това, отивам в сервиз, дето си знаят всичките му кусури и фатки (а цените за монтажа си бяха нормални) biggrin.gif А от пионер много хубаво свирене, надали ще изкарате, още по-малко със завоския касметофон tongue.gif Ако обичате да слушате музика докато шофирате и искате да е качествен звук, че дори и силен като ви се прище, слагате истински колони на място на заводските, но от Focal нагоре happy.gif Ако пак не ви стига има един усилвател за 4-те, който се крие под предните седалки и не ви заема от багажника нищо wink.gif Вярно, че две колони са 260лв, ама звука е просто прекрасен happy.gif Няма кривене, няма липси.... Просто чудно! А две колони си вървят със филтрите и пищялки - просто перфектно го направиха тия момчета дет правиха мойта biggrin.gif Спрямо заводските музики - просто съм на светлинни години пред тях - и Авенсис, и Корола, и Версо, че дори и от най-добрите на Тойота - Круйзера wink.gif Абе кеф до дупка laugh.gif И сега мисля да турна едно от малките усилватели под седалката, че касметофона взима да изнемогва на МАХ като е laugh.gif

Публикувано на: 08 Ное 2008 20:41
от El Camino
Заводските тонколони са най - евтината "музика", която съм срещал в кола. Компютърните тонколонки от по 2,5 вата за по 4ри лева с усилвателя са с пъти по качествени!
Иначе под седалката усилвателя се събра дори с коритото дето е там.
Снимките са от не много качествени, но като сравнение дават идея за мястото там долу.
(Трябваше май и 5 стотинки да сложа там за сравнението:))))