Toyota Prius - малко реклама ;-)

Публикувай отговор
Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 15 Апр 2009 21:18

rudolf написа:хм...
има класаций за икономия на автомобили, ще се учудиш колко много са пред приуса,,,,
но не са в неговия клас!
за кой път трябва да ви дам линка с РЕАЛНИЯ разход?!

http://www.spritmonitor.de/de/die_spars ... autos.html mad.gif

както се вижда при дизеловите най-икономични коли(среден разход според участниците на спритмонитор) от 30 коли има 29,9 инвалидни колички.при бензиновите тези са 28,приличните возила са toyota prius и honda civic hybrid.
нещо не схващам каква е идеята ти да омаловажаваш творческия напредък в определена област.
въпроса ми е риторичен,но ако искаш да отговориш го направи в отделна тема в off topic моля.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 15 Апр 2009 21:39

Само го питай колко може да вдигне по магистралата неговата Шкода чист дизел :whistle: . За да му стане ясно колко е добър Приус-а tongue.gif .

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 16 Апр 2009 00:24

[quote="jim_beam"......но ако искаш да отговориш го направи в отделна тема в off topic моля.
[/quote]

мислех да ти отговоря в "грижа за доброто настроение" laugh.gif

http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... d=19614530

аз не разбирам много от хибриди,,,искам да се убедя, че този напън не е еснафски напън и продукт предназначен за тези който искат да се покажат колко са еко,,,,

1.мнението ми е че приуса е от първите автомобили които щадят екологията от гледна точна на двигател.
имам в предвид че за първи път чувам двигател с толко висока степен на сгъстяване, и с ввт,ограничен да работи до 5000 оборота....
2. мнението ми е че електрическата част на хибридната технология-е под въпрос за ефективността и това което допринася,,,,,не съм видял достатъчно тестове ,които да ме убедят неоспоримо в плюсовете и.
/ ефективността на батерийте,под определени температури,
колко време подържа максимална скорост,
съгласи се че пруиса не е икономичен на ръчка,а когато се кара разумно и икономично-тогава и ползването на спирачки/зареждането, не е толкова интензивно./,

мисля си че всеки елемент и възел в автомобила консумира енергия,и ако Веско е прав че хибридната технология оползотворява 15% от енергия при спиране,,, и изразходва някаква енергия за дозареждане, тегло, и въртящи се части на ел-елементите, то може да се окаже че примуса е високо-ефективен автомобил откъм съпротивление и бензинов двигател, на който е монтиран и хибриден елемент със съмнителен ,рекламен елемент и влизането на автомобила от отделна еко графа,,,както и показатели при оптимални условия при ползването на моментно 2та двигателя.


http://business.scotsman.com/advertisem ... 3292375.jp

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 16 Апр 2009 06:56

Самият двигател има достатачни ниски вредни емисии, но колко е вредно производството на батериите? Колкото до това колко време подържа максималната скорост мойе би неограничено време. Лично съм пробвал да карам почти цялата варненска магистрала на круиз контрол на 210 по километраж (е има няколко завой които ме е страх да ги взема с тази скорост). Максималната мощност не може да се поддържа дълго време, но за да се движи с максимална скорост не му трябва 100% от цялата мощност, поне по сравнително равно. Технологията си е добра, само трябва да си доусъвършенстват батериите smile.gif Колкото за енергията за спиране вместо оборотомер на таблото си имам ватмер (електромер wink.gif ), разграфен е до 200КW в посока на отдавана енергия, а в посока регенерирана енергия няма означение. Но по съотношението на двете скали съдя е регенерираната енергия е само около 15% от отдаваната. А и при натискане на спирачката при стрелката сравнително лесно отива на МАКС регенерирана енергия и при продължаване на натискане на спирачката си стои все там... т.е. вече енергията не се регенерира, а става топлина в спирачките.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

....

Мнение от rudolf » 16 Апр 2009 12:30

благодаря веско

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 16 Апр 2009 12:50

Утре като направят водородните автомобили и на тях ще им намерите кусури , ще има да ги плюете че не могат да карат дълго време със 200км ама ще си ги зареждате от чешмата с кеф. Някой може ли да ми отговори на следния въпрос: Ква е идеята да вземеш екологичен и икономичен автомобил и след това да не си доволен че след 120км/ч ти харчи колкото останалите коли ?
Изображение1G-FE

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 16 Апр 2009 14:31

Тука в тази тема всеки пише,а не прочита какво е написано.Относно вредността при производство на акумулаторите,в линковете на рудолф ясно се казва,че производството на никелните акумулатори на хибридите е по-безвредно от производството на обикновенните акумулатори на обикновенните коли.
Към Рудолф-Рудолф,съмнпвам се да се самоубеждаваш,че имаш по-гъвкаво мислене от японците.До ден днешен съм се убедил,че щом Тойота е решила да пусне един продукт на пазара,значи го е обмислила от всички страни. Батериите се рециклират напълно,Тойота имат завод за тази цел! Енергията за производство на Приус не еповече от тази за производство на обикн.кола,ама чети си собствените линкове!

Сега за разхода. Няма в света кола от този клас,която да е по-икономична и екологична от Приус!
Линка с БМВ-то е проведен тест при напълно некоректни условия.Първо БМВ-то не е стандартен дизел,а е старт-стоп автоматика и регенрация при спирането/т.е. по пътя на Приус/,това защо не го казваш.Отделно отдолу коментара ме отменя,слава богу,и казва важни работи,които мен ме мързи все да ти пиша,за това ти го копирам част от него:

"На извънградско при постоянно движение на дълъг и равен път, какъвто доколкото разбирам е тестван тук (без изпреварвания и без хълмове), работи само бензиновия двигател, и не се виждат ползите на допълнителния електрически. Така че тук реално е сравнявана 70% от ефективността на 1.5 литров бензинов двигател с 30% КПД срещу 90% от ефективността на дизелов двигател с 40-45% КПД дори и само поради факта, че работи на цикъла на Ото .Очевидно тества е направен в ситуация, в която се вижда максималното качество на едната кола, и максималните недостатъци на другата, поради което теста е нереален. Ако направим обратен тест - движение в задръстване в град, е очевидно, че това BMW ще има около 3 пъти по висок разход от Prius-а, както вероятно последния ще бие и в произволен смесен тест. Създаването на хибридни двигатели и такива работещи на базата на нова генерация технологии и свързаните с това странични технологии (управление, трансмисия, електроника, батерии, производствени мощности) е скъп и сложен процес, който дори за най-голямата в момента компания производител на автомобили в света – Тойота, е коствал между 10 и 15 години кървави инвестиции. Петролната криза завари традиционните западни производители в неприятната ситуация пазара да завива в друга посока (само хибридните автомобили изживяват растеж в момента, всички други автомобилни продажби са в рецесия) в която те не са работили активно и даде страхотно предимство на Японските производители (така както петролната криза през 70-те заради Иранският преврат и не особено адекватното поведение на Джими Картър, направи Японските производители сила с патентите им по variable valve, използвани днес във всеки автомобил). В момента на пазара има само една работеща хибридна технология – японската, която се ползва (с откупени патенти) и от известна група американски и корейски производители.""

Надявам се не отричаш,че тестае правен именно с цел да се покажат силните страни на дизеловото бмв,което също е с регенерация на енергията,срещу слабите на Приус,когато няма намаляване ,ускорение и т.н.

Регенерацията на енергия може да има загуби,но при стандартните коли загубите са 100%,т..е. те не използват дори 1% енергия,а всичко изхвърлят!! Не омаловажавай технологията,и 1% повече на регенерира хибрида,пак е от полза! Немците и това не регенерират!!
Батериите на Приус пък са най-леките в света 39кг. ,новите псевдо хибридни прототипи на Мерцедес са с 90 кг. батерии и едва 20 к.с. електромотор за бъдещата S класа хибриди.Ето ти директно сравнение и безсилие на германците пред модерните технологии!!! Само се излагат.


Сега за разхода.В класа на Приус няма по-икономичен автомобил в СВЕТА! Това са фактите,ако греша,ме поправи. Ето чети за Голф тди 105 к.с. блумотион,който е една гротеска пред модерния Приус,а Приус е в класа на Джета.

http://www.autobild.de/artikel/test-gol ... 75722.html
Погледни таблицата долу,която са дали немците за най-икономичните коли,Приус е по-икономичен от Голф Блумоушън!!! Поло дори не го коментирам,то е 2 класа под Приус и дори не е с по-ниски емисии!!!

Ето линкчета за разхода на Приус:
http://www.thegreencarwebsite.co.uk/mos ... l-cars.asp

Тойота IQ,без да е блумотион и тем подобни простащини постига същите емисии като Поло Блумошън!!

Ето ти ревюта от реални собственици на Приус,те съобщават за нисък разход-много е важно за истинността за разхода на всяка кола-собственикът-дали той иска колата му да харчи малко или не.Защото ако искаш една кола да харчи много,ще го постигнеш с всяка кола,но не с всяка кола можеш да постигнеш нисък разход.

http://www.greencarsite.co.uk/GREENCARS ... Hybrid.htm
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Re: ...

Мнение от LEXUS » 16 Апр 2009 14:51

rudolf написа:2. мнението ми е че електрическата част на хибридната технология-е под въпрос за ефективността и това което допринася,,,,,не съм видял достатъчно тестове ,които да ме убедят неоспоримо в плюсовете и.
/ ефективността на батерийте,под определени температури,
колко време подържа максимална скорост,
съгласи се че пруиса не е икономичен на ръчка,а когато се кара разумно и икономично-тогава и ползването на спирачки/зареждането, не е толкова интензивно./,
Има хора като теб ,които се съмняват дали дори живеят на планетата земя,докато 1.5млн. други си купуват приус,който е обявен от други хора от EPA за най-икономичната кола в този клас.Значи от едната страна на везната си ти,който се усъмнява в мисловната дейност на другите 1.5 милиона,както в тяхната практичност.Странно! Ако Приус харчеше колкото обикновен бензинов автомобил,нямаше да се продава от 12 години и продажбите му да растат!

Батериите са изключително надеждни,а ефективността им е тествана от японците при всякакви условия още от 90-те години,когато ти си мислел,че новите дизели TDI на Фолксваген са много модерни,точно тогава японците от Тойота са се занимавали с далеч по-сложни и важни разразботки,като хибридите и батериите им! Изобщо се чудя как е възможно да задаваш такива нон сенс въпроси за ефективността на батериите,при положение,че говорим за японски продукт,при това от Тойота. Не е тук форума на немските коли,знаем германците се славят с недотестваните си системи,ккоито постфактум дефектират или се иказват неефективни,но тук говорим за Тойота!При това за непрестанно покачващи се продажби на Приус по целия свят!

Също въпроса за максималната скорост-максимална скорост поддържа винаги,независимо от хибридната система. Приуса не е икономичен на ръчка,той не е разработван за ръчка,но коя кола изобщо е икономична на Ръчка? Защо говориш детски работи? Когато се кара разумно и икономично зареждането е интензивно,защото аз съм убеден,че ефективността е голяма. Каквато и да е ,тя е много по-висока от на всеки дизел.Дори 3 светофара да спреш от 50км/ч. тези 1300килограма,ще заредиш много ток,който ще използваш! Дори на магистралата 2 пъти да намалиш от 130 км/ч. на 80 км./ч. ще заредиш многот ток от тази кинетична енергия,която всеки дизел губи,и след това при ускорението ще ползваш ток,който ще помага да основния двигател и разхода пада,докато дизела на всяко ускорение ползва нафта,никой не му помага никога! Технологията си е технология,ако нямаше смисъл японците никога нямаше да тръгнат да произвеждат 1вото поколение Приус на загуба,защото ако лъжеха за ефективността на хибрида,2-рото поколение вече щеше да е пазарен провал,същия като пазарния провал на Фолксваге Лупо 3l.Много приказки от Фолксваген,както винаги,нула работа!
Друг основен проблем за германците за производство на хибрид е да го вкарат в продаваема цена,Тойота успяха,все пак имат най-ефективната производствена система в света,отделно на инженерите им много им щрака пипето! Тойота са почнали с разработките за хибрид още началото на 90-те години,т.е. всичко е резултат от много труд,изпитания,тестове и мислене.Не си мисли,че японците не са помислили за всички страни на хибрида и как да бъде ефективен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Re: ...

Мнение от LEXUS » 16 Апр 2009 15:09

rudolf написа: мисля си че всеки елемент и възел в автомобила консумира енергия,и ако Веско е прав че хибридната технология оползотворява 15% от енергия при спиране,,, и изразходва някаква енергия за дозареждане, тегло, и въртящи се части на ел-елементите, то може да се окаже че примуса е високо-ефективен автомобил откъм съпротивление и бензинов двигател, на който е монтиран и хибриден елемент със съмнителен ,рекламен елемент и влизането на автомобила от отделна еко графа,,,както и показатели при оптимални условия при ползването на моментно 2та двигателя.

Значи ако Приус беше просто високоефективен бензинов автомобил и цялата хибридна система не върши работа,как постига емисии 104гр./км.,това никяо бензинова кола с 1300 кг. и 110 конски сили не умее! Отделно,че 110 к.с. няма да развие ако енергията на хибридната система се ползва за друго!
За какви въртящи се части,за какво тегло,дозареждане пишеш. Това не е хибрид на Мерцедес,прочети за прототиа им Sklas,който щял да ползва литиево йонни батерии,с уникално смешния 20 конски сили електромотро,НО понеже още има проблем с охлаждането на батериите,те щяли да ги охлаждат??!!!!Те хибридната енергия за задвижване ли ще я ползват или за охлаждане на батериите! Ето това му казвам тъпа германска инженерна мисъл.Не случайно Тойота още именно заради тези проблеми не вкарва литиево-йонните батерии и съобщиха,че ще ги вкарат 2010,но Мерцедес сед напъват да се изложат пак,но аз не вярвам те да изкарат хибрид преди 2010.

Хибридната система не може да е само рекламен момент,защото както горе джим бийм ти е посочил реални разходи от собственици,така и аз ти посочих линк със собственици,че нещата са истински.С реклама може да залъжеш една вълна купувачи,но ако продуктът не е това,което рекламира повече купувачи няма да имаш!!!както се случи с Lupo 3l 1.2tdi.

Всеки елемент и възел и в дизелите консумира енергия,която идва само от разхода на нафта,докато при хибридите идва от регенерирана енергия,безплатна,която се ползва основно за задвижване на колата,както за климатик и други ел.системи по колата.
Никаква енергия за никакви въртящи се части не се изразходва и за никакво допълнително тегло,защото хибрида е по-лек от дизела.

Показателите не са при моментно ползване на двата двигателя,а при усреднено пътуване,при което управляващата електроника си разпределя кой двигател кога да работи. И какво значи оптимални условия,всички коли на пазара им мерят разхода при оптимални условия,да не би на дизелите да им мерят среден разход при неоптимални условия?? Изобщо цялата ти теза скърца на предубеденост,напълно необоснована от фактите. Ти почти заяви,че мислиш,че японците са монтирали една хибридна система в колата,която е с близка до 0 ефективност само с рекламна цел и едва ли не да си оскъпят колата с допълнителни елементи ли?? Ти японците за толкова прости ли ги взе? Че ще лъжат,че продават хибрид и си го оскъпяват с една недействаща система,а всъщност е ефективна бензинка.Това е най-смешното предположение дотук,което съм чул.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: ...

Мнение от Scott » 17 Апр 2009 00:49

LEXUS, ти поне едно кръгче с Приус правил ли си? За всичката плява дето я изсипа до тук, трябва от Тойота да ти подарят един, та поне да знаеш за какво говориш. :whistle:

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 17 Апр 2009 02:29

леkус, като беше цитирал горното да беше цитирал и цялото изречение,,,,:По принцип заради трансмисията съвременното поколение хибриди (от гледна точка на Toyota втора генерация) не е ефективна на извънградско, защото се оползотворява само до 70% от мощността, а не до 90+% както е при нормалните коли, поради прекалено сложната механика за синхронизация на въртящите моменти на двата двигателя. На извънградско при постоянно движение на дълъг и равен път, какъвто доколкото разбирам е тестван тук (без изпреварвания и без хълмове), работи само бензиновия двигател, и не се виждат ползите на допълнителния електрически. Така че тук реално е сравнявана 70% от ефективността на 1.5 литров бензинов двигател с 30% КПД срещу 90% от ефективността на дизелов двигател с 40-45% КПД дори и само поради факта, че работи на цикъла на Ото (и използващ 2 патентовани технологии на Тойота от 70-те, които тя самата не може да ползва в хибридните двигатели). ...и т.н."

демек теста е тенденциозен и ощетява приуса ,защото неговата съвремена трансмисия била по неефетивна.......70% ,срещу 90% на бмв-то biggrin.gif

чудя се като приуса не е най екологичния, и не е най икономичния,,,,как може да хвалиш хибрид ,който още не е задминал показателите на останалите автомобили и да го наричаш чудо.

лексус представи си хипотетично че този нетачен форд фиеста":
http://www.whatgreencar.com/view-car/20 ... _from_2009

който по данни е по икономичен и екологичен от приуса, му сложиш симулация на хибрид,,или разботена хибридна система,която колкото помага-толко и пречи,,,,-няма ли да е хит на пазара???

2ра хипотеза,- колко зле е двигателя на хибрида,щом фиестата дава повече икономия и еколгия ,без страхотната хибридна технология,при това с по мощен основен агрегат.

лексус разбрал си ме погрешно за:
""Приуса не е икономичен на ръчка,той не е разработван за ръчка,но коя кола изобщо е икономична на Ръчка? Защо говориш детски работи? Когато се кара разумно и икономично зареждането е интензивно,защото аз съм убеден,че ефективността е голяма. """

имах в предвид ,че когато караме икономично,почти не се налага да ползваме спирачка,,,
тази топлина и червени дискове на спирачките,която мечтаеш да трансформираш и експлоатираш, при разумно шофиране не се получава,,,,,а за спортно-приуса не е икономичен и пак нищо не печелиш....

наклон също не планувай защото за да спускаш нещо-преди това е трябвало да го изкачваш,,,а нали се сещаш докато си катерил какво се е случвало???....батерийте са ти помогнали в началото ,и когато е дошъл байра е трябвало да ги дозареждаш и тях,защото на 60% започват да се зареждат, за да не им стане нещо в 10 годишния гаранционен срок, та си пофорсирал малолитражката с единственото в класа си купе и разхода и екологията пак са отишли по дяволите.. laugh.gif

Аватар
prius06
Мнения: 39
Регистриран на: 25 Май 2007 15:35

Re: ...

Мнение от prius06 » 17 Апр 2009 06:35

rudolf написа:...По принцип заради трансмисията съвременното поколение хибриди (от гледна точка на Toyota втора генерация) не е ефективна на извънградско, защото се оползотворява само до 70% от мощността, а не до 90+% както е при нормалните коли, поради прекалено сложната механика за синхронизация на въртящите моменти на двата двигателя...
Не знам кой я е измислил тази простотия, но очевидно няма хабер от хибридни автомобили (или поне от тези на Тойота). Трансмисията на Приуса е много по-проста и ефективна и с много по-малко движещи се части от стандартна такава, била тя ръчна или автоматична.

Карам Приус от почти три години. При мен разходът на магистрала и градско е почти еднакъв и се върти около 50 мили на галон, което прави към 4.7л /100км. През лятото пада до към 4.2, през зимата става към 5.2-5.3.

Между другото, Приусът според класификацията на EPA, която е официалната в Щатите, се води среден клас (midsize), което означва, че комбинираният вътрешен обем (за пътници и багаж) е между 110 и 120 кубически фута. Това поставя Приуса в една група с Toyota Camry, Ford Taurus, Mazda 6, VW Passat и пр.; това е една категория над компактния клас с представители Toyota Corolla, Ford Focus, Mazda 3, VW Jetta и др.

Това е линк към сайта на EPA, в който са посочени категориите и официалните разходи на всеки автомобил.

Останалото са раздувки. Ясно е, че с целенасочено ровене из Интернет без проблем могат да се намерят статии, които да изкарат хибридите по-черни от дявола, но фактите са различни.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: ...

Мнение от rudolf » 17 Апр 2009 12:04

prius06 написа:
rudolf написа:...По принцип заради трансмисията съвременното поколение хибриди (от гледна точка на Toyota втора генерация) не е ефективна на извънградско, защото се оползотворява само до 70% от мощността, а не до 90+% както е при нормалните коли, поради прекалено сложната механика за синхронизация на въртящите моменти на двата двигателя...
Не знам кой я е измислил тази простотия, но очевидно няма хабер от хибридни автомобили (или поне от тези на Тойота). Трансмисията на Приуса е много по-проста и ефективна и с много по-малко движещи се части от стандартна такава, била тя ръчна или автоматична.

.
мерси за инфото, :thumbsup:,,,нямам представа кой го е измислял,но мисля че е имал в предвид синхронизацията на двата двигателя при висока скорост,,,,аз лично нямам понятие от системата.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Re: ...

Мнение от LEXUS » 17 Апр 2009 13:12

rudolf написа:леkус, като беше цитирал горното да беше цитирал и цялото изречение,,,,:По принцип заради трансмисията съвременното поколение хибриди (от гледна точка на Toyota втора генерация) не е ефективна на извънградско, защото се оползотворява само до 70% от мощността, а не до 90+% както е при нормалните коли, поради прекалено сложната механика за синхронизация на въртящите моменти на двата двигателя.
демек теста е тенденциозен и ощетява приуса ,защото неговата съвремена трансмисия била по неефетивна.......70% ,срещу 90% на бмв-то biggrin.gif
Защото не е верно,затова не съм цитирал.Другото го цитирах ,за да разбереш горе-долу тенденциозността на този тест.
rudolf написа:чудя се като приуса не е най екологичния, и не е най икономичния,,,,как може да хвалиш хибрид ,който още не е задминал показателите на останалите автомобили и да го наричаш чудо.
На кои останали коли не е задминал показателите-няма кола в класа му с по-добри показатели,та дори и 1 клас по-надолу няма кола с по-добри показатели.Разбира се ,че Приус е страхотна икономична и най-екологичната кола в класа си.
rudolf написа:лексус представи си хипотетично че този нетачен форд фиеста":
http://www.whatgreencar.com/view-car/20 ... _from_2009

който по данни е по икономичен и екологичен от приуса, му сложиш симулация на хибрид,,или разботена хибридна система,която колкото помага-толко и пречи,,,,-няма ли да е хит на пазара???

2ра хипотеза,- колко зле е двигателя на хибрида,щом фиестата дава повече икономия и еколгия ,без страхотната хибридна технология,при това с по мощен основен агрегат.
Стига си говорил неверни работи,ако обичаш,действително ли се правиш ,че не разбираш? Фиеста Е 2 КЛАСА ПОД ПРИУС.КАКВО ДА ГИ СРАВНЯВАМ? КОЙ ДИЗЕЛ В КЛАСА НА ПРИУС Е ПО-ИКОНОМИЧЕН И ЕКОЛОГИЧЕН? ИМА ЛИ ТАКЪВ В НАШАТА СЛЪНЧЕВА СИСТЕМА ИЛИ ЩЕ ЗАМЪЛЧИШ?
Приус ако е симулация на хибрид КАК ДАВА 104 ГР/КМ. ЕМИСИИ И КАК ХАРЧИ 4.5/100КМ..поредният собственик горе ти го каза??? А горе съм ти дал и линк със собственици ,които обявяват нисък разход?? Как е възможно ако е симулация на хибрид? Абе ти ли си най-умния и по-умен от японците?Такива назадничави хора,като теб,ме изкарват извън нерви.Хем си без факти,хем спориш! Какво спориш,като всичко те опровергава? Ти ли си по-умен или ЕПА,ти ли си по-умен или тия от наградите за двигател на годината,където всяка година ХИБРИДНАТА ТЕХНОЛОГИЯ НА ПРИУС SYNERGY DRIVE ПЕЧЕЛИ 1 МЯСТО ????Ти ли си по-умен или останалите 1.5 милиона хора са по-прости от теб,които си купуват Приус. Ти ли си по-наясно или тия,които обявват всяка година Приус за най-икономичната кола в класа й? Ти дори не си си чел собствените линкове,тръгнал да спори! Тая Фиеста,която е 2 класа по-малка от Приус има по-високи емисии от НОВИЯ ПРИУС,който е голяма кола!!! Как ще коментираш този просташки дизел?
rudolf написа:лексус разбрал си ме погрешно за:
""Приуса не е икономичен на ръчка,той не е разработван за ръчка,но коя кола изобщо е икономична на Ръчка? Защо говориш детски работи? Когато се кара разумно и икономично зареждането е интензивно,защото аз съм убеден,че ефективността е голяма. """

имах в предвид ,че когато караме икономично,почти не се налага да ползваме спирачка,,,
тази топлина и червени дискове на спирачките,която мечтаеш да трансформираш и експлоатираш, при разумно шофиране не се получава,,,,,а за спортно-приуса не е икономичен и пак нищо не печелиш....
Как да не се налага да ползваме спирачка,като на всеки светофар спираме,дори да спираш на скорост без газ,Приус зарежда батериите.Винаги имаш по-висока ефективност от всеки дизел!! Чети собственика горе ти казва какъв нисък разход има! Никой не мечтае за червени дискове на спирачките,но всяко спиране на 1300 кг. маса генерира солидна енергия!!! Това са фактите,тази енергия след това се ползва! Дизелът не ползва нищо и винаги харчи нафта!! Това е огромна разлика в ефективността! Огромна!
rudolf написа:наклон също не планувай защото за да спускаш нещо-преди това е трябвало да го изкачваш,,,а нали се сещаш докато си катерил какво се е случвало???....батерийте са ти помогнали в началото ,и когато е дошъл байра е трябвало да ги дозареждаш и тях,защото на 60% започват да се зареждат, за да не им стане нещо в 10 годишния гаранционен срок, та си пофорсирал малолитражката с единственото в класа си купе и разхода и екологията пак са отишли по дяволите.. laugh.gif
СА че ти си толкова тесноглед,че се изумявам.Нали при спускане зареждаш батерии и след това ползваш електромотор при следващо катерене или каране направо.Огромната разлика тук е ,че дизелът както на баира е замърсявал,при спускането нищо не генерира и на следващото катерене дизелът пак замърсява и пак харчи.Сещаш ли се?? При това дизелът е по-тежък! Сещаш ли се? Говорим за ефективност,а не за предубеденост! Технологията на хибрида е безспорна и никой дизел не може да й се противопостави,защото отделно дизелът не е само въгл.двуокис,той е сажди,серни окиси и т.н. букет от замърсители! Ето затова си тесноглед,защото с предубеденост критикуваш,без да си наясно с нищо.
Трябва да си много заблуден ,за да поставиш на една основа замърсяващ старовремски дизел срещу модерна чиста хибридна технология,просто е смешно.Най-малкото като знаеш,че в света няма дизел по-чист и по-икономичен от хибрида в съответния клас!
С две думи с факти ли ще говориш, или ще продължиш с предубеждението?

Повтарям, и на извънградско хибридът има предимства в реално каране с ускорения и намаляване на скорост,както става ежедневно! Дори по инерция на караш,зареждаш ток и след това електромотора подпомага бензиновия двигател и смъква разхода и емисиите. Отделно Приус може да минава 2 километра само на ток,което показва ,че симулация на хибридна система е невъзможна.Симулация е напълно невъзможна,защото няма такъв глупак,който ще оскъпи крайната цена на автомобила с нещо,което не действа! Симулацията идва именно от Фолксваген с тяхното жалко Поло Блумоушън 3 цилиндъра дизел ,което го кръстили блумоушън,убеждават как подобрили аеродинамиката на 0.30 laugh.gif /това ако е подобрена аеродинамика представям си каква е неподобрената/,сложили му оптимизирани гуми и тасове,треснали му една дълга 5-та предавка,на която не можеш да изпревариш и ТИР и рекламират това Поло като екологично,а накрая се оказва ,че то с по-високи емисии от 2 класа по-големия Приус 2010. На това му се казва явна симулация,че правиш екологична кола и пълно безсилие пред модерните технологии!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 17 Апр 2009 14:03

LEXUS написа:
rudolf написа:леkус, като беше цитирал горното да беше цитирал и цялото изречение,,,,:По принцип заради трансмисията съвременното поколение хибриди (от гледна точка на Toyota втора генерация) не е ефективна на извънградско, защото се оползотворява само до 70% от мощността, а не до 90+% както е при нормалните коли, поради прекалено сложната механика за синхронизация на въртящите моменти на двата двигателя.
демек теста е тенденциозен и ощетява приуса ,защото неговата съвремена трансмисия била по неефетивна.......70% ,срещу 90% на бмв-то biggrin.gif
Защото не е верно,затова не съм цитирал.Другото го цитирах ,за да разбереш горе-долу тенденциозността на този тест.
biggrin.gif

LEXUS написа: Линка с БМВ-то е проведен тест при напълно некоректни условия.Първо БМВ-то не е стандартен дизел,а е старт-стоп автоматика и регенрация при спирането/т.е. по пътя на Приус/,това защо не го казваш.Отделно отдолу коментара ме отменя,слава богу,и казва важни работи,които мен ме мързи все да ти пиша,за това ти го копирам част от него:

"На извънградско при постоянно движение на дълъг и равен път, какъвто доколкото разбирам е тестван тук (без изпреварвания и без хълмове), работи само бензиновия двигател, и не се виждат ползите на допълнителния електрически. Така че тук реално е сравнявана 70% от ефективността на 1.5 литров бензинов двигател с 30% КПД срещу 90% от ефективността на дизелов двигател с 40-45% КПД дори и само поради факта, че работи на цикъла на Ото .Очевидно тества е направен в ситуация, в която се вижда максималното качество на едната кола, и максималните недостатъци на другата, поради което теста е нереален. Ако направим обратен тест - движение в задръстване в град, е очевидно, че това BMW ще има около 3 пъти по висок разход от Prius-а, както вероятно последния ще бие и в произволен смесен тест. Създаването на хибридни двигатели и такива работещи на базата на нова генерация технологии и свързаните с това странични технологии (управление, трансмисия, електроника, батерии, производствени мощности) е скъп и сложен процес, който дори за най-голямата в момента компания производител на автомобили в света – Тойота, е коствал между 10 и 15 години кървави инвестиции. Петролната криза завари традиционните западни производители в неприятната ситуация пазара да завива в друга посока (само хибридните автомобили изживяват растеж в момента, всички други автомобилни продажби са в рецесия) в която те не са работили активно и даде страхотно предимство на Японските производители (така както петролната криза през 70-те заради Иранският преврат и не особено адекватното поведение на Джими Картър, направи Японските производители сила с патентите им по variable valve, използвани днес във всеки автомобил). В момента на пазара има само една работеща хибридна технология – японската, която се ползва (с откупени патенти) и от известна група американски и корейски производители.""

Надявам се не отричаш,че тестае правен именно с цел да се покажат силните страни на дизеловото бмв,което също е с регенерация на енергията,срещу слабите на Приус,когато няма намаляване ,ускорение и т.н.
сега разбираш ли какво си поствал и какво не---не си поствал защо пруиса е 70% ефективен,,,защото според теб това е глупост,,но си поствал заключението::: Така че тук реално е сравнявана 70% от ефективността на 1.5 литров бензинов двигател с 30% КПД срещу 90% от ефективността на дизелов двигател с 40-45% КПД ....не разбрах ако не върху това,върху кое се крепи тенденциозността на теста????

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта