rudolf написа:леkус, като беше цитирал горното да беше цитирал и цялото изречение,,,,:По принцип заради трансмисията съвременното поколение хибриди (от гледна точка на Toyota втора генерация) не е ефективна на извънградско, защото се оползотворява само до 70% от мощността, а не до 90+% както е при нормалните коли, поради прекалено сложната механика за синхронизация на въртящите моменти на двата двигателя.
демек теста е тенденциозен и ощетява приуса ,защото неговата съвремена трансмисия била по неефетивна.......70% ,срещу 90% на бмв-то biggrin.gif
Защото не е верно,затова не съм цитирал.Другото го цитирах ,за да разбереш горе-долу тенденциозността на този тест.
rudolf написа:чудя се като приуса не е най екологичния, и не е най икономичния,,,,как може да хвалиш хибрид ,който още не е задминал показателите на останалите автомобили и да го наричаш чудо.
На кои останали коли не е задминал показателите-няма кола в класа му с по-добри показатели,та дори и 1 клас по-надолу няма кола с по-добри показатели.Разбира се ,че Приус е страхотна икономична и най-екологичната кола в класа си.
rudolf написа:лексус представи си хипотетично че този нетачен форд фиеста":
http://www.whatgreencar.com/view-car/20 ... _from_2009
който по данни е по икономичен и екологичен от приуса, му сложиш симулация на хибрид,,или разботена хибридна система,която колкото помага-толко и пречи,,,,-няма ли да е хит на пазара???
2ра хипотеза,- колко зле е двигателя на хибрида,щом фиестата дава повече икономия и еколгия ,без страхотната хибридна технология,при това с по мощен основен агрегат.
Стига си говорил неверни работи,ако обичаш,действително ли се правиш ,че не разбираш? Фиеста Е 2 КЛАСА ПОД ПРИУС.КАКВО ДА ГИ СРАВНЯВАМ? КОЙ ДИЗЕЛ В КЛАСА НА ПРИУС Е ПО-ИКОНОМИЧЕН И ЕКОЛОГИЧЕН? ИМА ЛИ ТАКЪВ В НАШАТА СЛЪНЧЕВА СИСТЕМА ИЛИ ЩЕ ЗАМЪЛЧИШ?
Приус ако е симулация на хибрид КАК ДАВА 104 ГР/КМ. ЕМИСИИ И КАК ХАРЧИ 4.5/100КМ..поредният собственик горе ти го каза??? А горе съм ти дал и линк със собственици ,които обявяват нисък разход?? Как е възможно ако е симулация на хибрид? Абе ти ли си най-умния и по-умен от японците?Такива назадничави хора,като теб,ме изкарват извън нерви.Хем си без факти,хем спориш! Какво спориш,като всичко те опровергава? Ти ли си по-умен или ЕПА,ти ли си по-умен или тия от наградите за двигател на годината,където всяка година ХИБРИДНАТА ТЕХНОЛОГИЯ НА ПРИУС SYNERGY DRIVE ПЕЧЕЛИ 1 МЯСТО ????Ти ли си по-умен или останалите 1.5 милиона хора са по-прости от теб,които си купуват Приус. Ти ли си по-наясно или тия,които обявват всяка година Приус за най-икономичната кола в класа й? Ти дори не си си чел собствените линкове,тръгнал да спори! Тая Фиеста,която е 2 класа по-малка от Приус има по-високи емисии от НОВИЯ ПРИУС,който е голяма кола!!! Как ще коментираш този просташки дизел?
rudolf написа:лексус разбрал си ме погрешно за:
""Приуса не е икономичен на ръчка,той не е разработван за ръчка,но коя кола изобщо е икономична на Ръчка? Защо говориш детски работи? Когато се кара разумно и икономично зареждането е интензивно,защото аз съм убеден,че ефективността е голяма. """
имах в предвид ,че когато караме икономично,почти не се налага да ползваме спирачка,,,
тази топлина и червени дискове на спирачките,която мечтаеш да трансформираш и експлоатираш, при разумно шофиране не се получава,,,,,а за спортно-приуса не е икономичен и пак нищо не печелиш....
Как да не се налага да ползваме спирачка,като на всеки светофар спираме,дори да спираш на скорост без газ,Приус зарежда батериите.Винаги имаш по-висока ефективност от всеки дизел!! Чети собственика горе ти казва какъв нисък разход има! Никой не мечтае за червени дискове на спирачките,но всяко спиране на 1300 кг. маса генерира солидна енергия!!! Това са фактите,тази енергия след това се ползва! Дизелът не ползва нищо и винаги харчи нафта!! Това е огромна разлика в ефективността! Огромна!
rudolf написа:наклон също не планувай защото за да спускаш нещо-преди това е трябвало да го изкачваш,,,а нали се сещаш докато си катерил какво се е случвало???....батерийте са ти помогнали в началото ,и когато е дошъл байра е трябвало да ги дозареждаш и тях,защото на 60% започват да се зареждат, за да не им стане нещо в 10 годишния гаранционен срок, та си пофорсирал малолитражката с единственото в класа си купе и разхода и екологията пак са отишли по дяволите.. laugh.gif
СА че ти си толкова тесноглед,че се изумявам.Нали при спускане зареждаш батерии и след това ползваш електромотор при следващо катерене или каране направо.Огромната разлика тук е ,че дизелът както на баира е замърсявал,при спускането нищо не генерира и на следващото катерене дизелът пак замърсява и пак харчи.Сещаш ли се?? При това дизелът е по-тежък! Сещаш ли се? Говорим за ефективност,а не за предубеденост! Технологията на хибрида е безспорна и никой дизел не може да й се противопостави,защото отделно дизелът не е само въгл.двуокис,той е сажди,серни окиси и т.н. букет от замърсители! Ето затова си тесноглед,защото с предубеденост критикуваш,без да си наясно с нищо.
Трябва да си много заблуден ,за да поставиш на една основа замърсяващ старовремски дизел срещу модерна чиста хибридна технология,просто е смешно.Най-малкото като знаеш,че в света няма дизел по-чист и по-икономичен от хибрида в съответния клас!
С две думи с факти ли ще говориш, или ще продължиш с предубеждението?
Повтарям, и на извънградско хибридът има предимства в реално каране с ускорения и намаляване на скорост,както става ежедневно! Дори по инерция на караш,зареждаш ток и след това електромотора подпомага бензиновия двигател и смъква разхода и емисиите. Отделно Приус може да минава 2 километра само на ток,което показва ,че симулация на хибридна система е невъзможна.Симулация е напълно невъзможна,защото няма такъв глупак,който ще оскъпи крайната цена на автомобила с нещо,което не действа! Симулацията идва именно от Фолксваген с тяхното жалко Поло Блумоушън 3 цилиндъра дизел ,което го кръстили блумоушън,убеждават как подобрили аеродинамиката на 0.30 laugh.gif /това ако е подобрена аеродинамика представям си каква е неподобрената/,сложили му оптимизирани гуми и тасове,треснали му една дълга 5-та предавка,на която не можеш да изпревариш и ТИР и рекламират това Поло като екологично,а накрая се оказва ,че то с по-високи емисии от 2 класа по-големия Приус 2010. На това му се казва явна симулация,че правиш екологична кола и пълно безсилие пред модерните технологии!