Страница 25 от 28

Публикувано на: 21 Ное 2010 23:37
от Kiki
Vesko написа:Днес от Добрич до Русе през Силистра ХИБРИДА ми даде около 12.5 л/100...
Да не му е изгорял електромотора, или пак се сложил тежките обувки? biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 22 Ное 2010 10:30
от Scott
Bass_Man написа:Значи по просторност не е смехотворно защото нито една от тези вече не е широка/голяма от вътре ...
Бас бях сложил картинки със размерите отвън и отвътре на Приуса, А6 и BMW 5, но са 'изчезнали'. Ако искаш да ги сравниш - Цък
Единствено разстоянието между предната и задната седалка на Приус е по-голямо с 1см, но то е щото формата му е като комби и задните седалки са набутани между гумите. Затова пък разстоянието на предните, височината на предни и задни, ширината и т.н при Приуса са кофти. Седалките му (не знам дали си сядал в Приус) са като на градска кола, след 300-400 км се уморяваш и схващаш.

Публикувано на: 22 Ное 2010 11:03
от nowyaris
Vesko написа:Днес от Добрич до Русе през Силистра ХИБРИДА ми даде около 12.5 л/100...
От Добрич до Русе през Варна.Другото не е път,а мъка.Щеше да свалиш на 8.0л/100.Пътувам го всяка седмица.

Публикувано на: 22 Ное 2010 15:54
от SFINKS
А лелеее . Приуса почнаха да го слагат до Е класа и БМВ 5 и Ауди 6 . Че и Аудито било по гадно даже :weedman:

Публикувано на: 22 Ное 2010 16:18
от Владислав
Prius от класа на BMW5, Е-класа и А6 се казва Lexus GS 450h. wink.gif

Публикувано на: 22 Ное 2010 17:02
от nowyaris
Така е -пазари много,клиенти най-различни.И понеже всеки се чуди как да спечели парички,произвеждат най-различни модели за най-различни вкусове.И за да стане кашата пълна на почти еднакви коли слагат различни имена-направо ужас.И с ПРИУС е така-строго специфичен модел за строго специфична клиентела.Дали в него е бъдещето или пък някъде другаде питайте Маите-2012 идва.

Публикувано на: 22 Ное 2010 18:09
от Bass_Man
Scott написа:
Bass_Man написа:Значи по просторност не е смехотворно защото нито една от тези вече не е широка/голяма от вътре ...
Бас бях сложил картинки със размерите отвън и отвътре на Приуса, А6 и BMW 5, но са 'изчезнали'. Ако искаш да ги сравниш - Цък
Единствено разстоянието между предната и задната седалка на Приус е по-голямо с 1см, но то е щото формата му е като комби и задните седалки са набутани между гумите. Затова пък разстоянието на предните, височината на предни и задни, ширината и т.н при Приуса са кофти. Седалките му (не знам дали си сядал в Приус) са като на градска кола, след 300-400 км се уморяваш и схващаш.
Много готино сайтче :thumbsup: . Така , като гледам Приуса си е точно в този клас , като размери като БМВ-то си е най-тясно . И наистина "луксозните" елементи в колата може би намаляват още полезния обем . Защото и на Ауди-то и на БМВ-то конзолите , корите и таблата са доста големи и седлаките са пълни с разни екстри . Което при Приус го няма . Там дизайна е супер опростен и лек . И най-вероятно точно това дава усещането за обем . По едно време доста се развозвах с един CLS 2004-та , който е горомна кола но всъщност вътре се чувстваш , като сплескан . Мога да се съглася и , че седалките и оборудването , като цяло не са от класа на БМВ или Ауди но пък са си чудесни спрямо стандартно оборудван Пасат . Така , че по вътрешно простраснтво Приуса си е точно в този клас . Както казах една чудесна кола за служебна . Просторна , като среден клас седан , без ненужни екстри ( може би малко по-дбри седалки но сигурно тези са доста леки :) ) , изключително здрава и икономична , и с чудесен автоматик . Колата е уникално добра и само тесногръдието на Българите , които могат да си я позволят не я прави масова . Пък и не само на Българите , Немци и Французи са не по-малко тесногръди и шовинисти . За това и тази кола е много по-добре приета на истинските пазари в Америка и Азия . Пък и цената там е доста по-добра . А относно хибридите на Лексус там нещата са абсолютно ясни , като клас и , като всичко останало .

Публикувано на: 22 Ное 2010 19:17
от Vesko
nowyaris написа:
Vesko написа:Днес от Добрич до Русе през Силистра ХИБРИДА ми даде около 12.5 л/100...
От Добрич до Русе през Варна.Другото не е път,а мъка.Щеше да свалиш на 8.0л/100.Пътувам го всяка седмица.
Това за 8/100 хич не го вярвам. Но иначе през силистра в по-голямата част пътя е чисто нов. А неремонтираните участъци нямат дупки. И при наличие на магистрала няма как да падне разхода... :thumbsup:

Публикувано на: 22 Ное 2010 19:35
от nowyaris
Vesko написа:
nowyaris написа:
Vesko написа:Днес от Добрич до Русе през Силистра ХИБРИДА ми даде около 12.5 л/100...
От Добрич до Русе през Варна.Другото не е път,а мъка.Щеше да свалиш на 8.0л/100.Пътувам го всяка седмица.
Това за 8/100 хич не го вярвам. Но иначе през силистра в по-голямата част пътя е чисто нов. А неремонтираните участъци нямат дупки. И при наличие на магистрала няма как да падне разхода... :thumbsup:
През Карапелит и Тервел е гадно.Ако си излязъл на Кайнарджа-там не го знам.За мен най-краткия е най-бързия-за това през Варна.8 /100 ми дава Спринтера 208 с около 80 км/ч средна.Иначе от Силистра до Русе е добре с изключение на участъците които се ремонтират в момента.Малко е кофти,че ремонтират между Варна и Добрич,ама като стане,ще е писта.

Публикувано на: 22 Ное 2010 20:02
от Bass_Man
Е той ако кара с 80 средна може и на 6 да свали :whistle: .

Публикувано на: 23 Ное 2010 09:16
от drishko
Колко от поддръжниците на Приус в темата карат Приус???
Коя фирма в България е със служебни Приуси???

Публикувано на: 23 Ное 2010 10:35
от Bass_Man
В смисъл отговора на тези въпроси би трябвало да ни говори много ли ?

Публикувано на: 24 Ное 2010 08:10
от nowyaris
Bass_Man написа:Е той ако кара с 80 средна може и на 6 да свали :whistle: .
Спринтера не мога.Транспортера е на 6.5.Дукатото към 9.Яриса на 4.9.X3-12.Това джипчертата верно са много лакоми.

Публикувано на: 25 Ное 2010 06:49
от Bass_Man
За Веско говорех аз принципно .

Публикувано на: 27 Ное 2010 18:00
от drishko
Bass_Man написа:В смисъл отговора на тези въпроси би трябвало да ни говори много ли ?
Трябва да Ви говори, че много мениджъри на автопаркове, и директори по логистика или както там са се кръстили, са предпочели обикновен автомобил - бензин или дизел пред хибрида, който е непосилно скъп.

Защото се получава така, че много си падат да обясняват колко е хубав, но си карат на бензин, газ или дизел...