Страница 5 от 7

проблем при запалване

Публикувано на: 27 Яну 2017 12:20
от poplo
Аз по същия начин палех 1-2г /справка, съседната тема/, но тази зима и 2-3 подгряване спря да работи. Сега с нов софтуер на ECU-то пали много по-лесно, но трябва да се смени и клапана с обновения за пълно решаване на проблема. Стартерът също е фактор разбира се.

проблем при запалване

Публикувано на: 27 Яну 2017 15:54
от Mkarimov
Ами то е логично, като палиш две зими подред с 3-4 ( а тази зима при мен с до 10) завъртания на ключа се амортизира най-много стартера, следван от прoдгревните свещи. Да не се чудите защо често сменяте подгревни свещи.
Аз на Аудито подгревните свещи незнаех къде се намират, тука всяка зима сменям NGK.

проблем при запалване

Публикувано на: 29 Яну 2017 21:54
от 2maxi2
И аз имам проблем с паленето на тойота версо 136 коня. Когато не съм карал колата повече от 3 часа пали много трудно. Не е акумулатор нито стартер нито свещи,смених и горивния филтър но без резултат.Сега се съмнявам в дюзите или ГНП клапана и утре ще ходя на сервиз

проблем при запалване

Публикувано на: 30 Яну 2017 08:23
от 2maxi2
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/XHqJKVNY5mc[/bbvideo]

проблем при запалване

Публикувано на: 30 Яну 2017 10:06
от Iliyа Damyanov
Това което се вижда на клипа е , че даваш контакт и веднага въртиш на стартер. Да не би случайно да си мислиш , че подгревните свещи хвърлят искра като бензиновите? Пусни едно клипче как пали като между контакт и стартер изчакаш 5-7 секунди.

проблем при запалване

Публикувано на: 30 Яну 2017 10:53
от 2maxi2
пробвал съм и с подгряване(давам на контакт изчаквам 15 сек изключвам пак давам на контакт пак изчаквам около 15сек. и след това се опитвам да запаля и резултата е същия. Тази сутрин пробвах да я запаля като се опитах да подкача гориво ръчно с помпичката която е отгоре на горивния филтър и запали от втория път.Според мен пада горивото когато я оставя за по дълго време и затова не иска да запали. Смениха горивния филтър като огледаха да няма спукан маркуч и скобите ,но проблема с запалването пак остана.

проблем при запалване

Публикувано на: 30 Яну 2017 14:25
от poplo
Mkarimov написа:Ами то е логично, като палиш две зими подред с 3-4 ( а тази зима при мен с до 10) завъртания на ключа се амортизира най-много стартера, следван от прoдгревните свещи. Да не се чудите защо често сменяте подгревни свещи.
Аз на Аудито подгревните свещи незнаех къде се намират, тука всяка зима сменям NGK.
3-4 подгрева, не 3-4 завъртания. Карам все още с оригиналните свещи. След смяната на софтуера на ECU-то определно има подобрение, но смятам да сменя и клапана, както препоръчаха в Тойота.

проблем при запалване

Публикувано на: 31 Яну 2017 11:28
от 2maxi2
странно. Тази сутрин подгрях 2 пъти и колата си запали нормално. Да отбележа само , че вчера сложих от една бензиностанция от скъпата нафта (не казвам името да не стане реклама) и сложих също една добавка на БАРДАХ 6 в 1. После я покарах малко на магистралата около 15 км с 2500-3000 оборота.Възможно ли е да се продухала и изчистила или нещо бъркам?Сега ще я оставя в гаража и довечера ще проверя как ще запали и утре сутринта отново ще проверя запалването.Честно казано в нашия регион няма кадърен майстор ,а не ми се ходи в сервизите на тойота , че там ще трябва да оставя една торба с пари.:)

проблем при запалване

Публикувано на: 31 Яну 2017 14:27
от krasengn
Тази зима разбрах нещо много важно за моята Корола. Включвам контакт и чакам да работят подгревните свещи. След 4-5 секунди изгасва лампата за тях на таблото. Продължавам да държа контакт и се ослушвам. При минус 11 градуса след още 4-5 секунди се чува тих звук откъм двигателя. Това е релето за подгревните свещи, което ги е изключило. Веднага опитвам да запаля. Така се прецизира момента на запалването при максимално топли свещи и без излишно хабене на акумулатора.
В зависимост от външната температура времето на работа на свещите (времето за чакане на контакт да изключи тяхното реле) е различно.

проблем при запалване

Публикувано на: 07 Фев 2017 15:10
от 2maxi2
Наложи се да сменят SCVклапана за да се реши проблема с паленето.Искам да питам сега с новия клапан трябва ли да се прави иницулизация?

проблем при запалване

Публикувано на: 07 Фев 2017 15:38
от jim_beam
Ако пали нормално няма нужда,според указанието!
m_05_0453.rar
(41.48 KiB) Свалено 322 пъти

проблем при запалване

Публикувано на: 07 Фев 2017 16:47
от arti
2maxi2 написа: Наложи се да сменят SCVклапана за да се реши проблема с паленето.Искам да питам сега с новия клапан трябва ли да се прави иницулизация?
Какви пари излезе "удоволствието" ако не е тайна ?

проблем при запалване

Публикувано на: 07 Фев 2017 16:54
от 2maxi2
600 лв клапана и 40 лв труд

проблем при запалване

Публикувано на: 10 Фев 2017 07:49
от 2maxi2
jim_beam написа: Ако пали нормално няма нужда,според указанието!
m_05_0453.rar
мерси колега.Засега си пали нормално и няма да я пипам повече.

проблем при запалване

Публикувано на: 10 Фев 2017 10:49
от jim_beam
2maxi2 написа: 600 лв клапана и 40 лв труд
от колегата тук ли или от тойота е тая цена?
и при моята го имам тоя проблем от няколко год. май,но си карам така.да видим докога ще е...