Предавателно число на диференциала на АЕ86
Предавателно число на диференциала на АЕ86
Тоя чичката в немския форум го юрнах и пусна номерата на Раck&Pinion Kit за АЕ86
4,55 41201-29626
4,77 41261-29637
Аз пък тръгнах в EPC да търся от какви коли са или въобще от какви стават за Королата и се изгубих . Някой с повече опит може ли да погледне, пък и да опише каква е тънканата?
Примерно едно въпросче: 41201 е кита, а това отзад са моделите. Гут, че даже има някакви описания от рода на
N=41:9
R=39:10
Може да са някакво предавателно число.. ама защо половината са R, пък другата N?
4,55 41201-29626
4,77 41261-29637
Аз пък тръгнах в EPC да търся от какви коли са или въобще от какви стават за Королата и се изгубих . Някой с повече опит може ли да погледне, пък и да опише каква е тънканата?
Примерно едно въпросче: 41201 е кита, а това отзад са моделите. Гут, че даже има някакви описания от рода на
N=41:9
R=39:10
Може да са някакво предавателно число.. ама защо половината са R, пък другата N?
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
http://www.masiero.com/Catalogo%20Masie ... IMRECA.pdf
тука има малко за кита
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... inions.htm
тук за final gear ratio
тук има инфо за моделите с такива дифове, ама е на джингитайски затова го пусни през онлайн преводачката
http://homepage2.nifty.com/trad/ryuyou.htm
http://www.asahi-net.or.jp/~rp8m-kb/data_fg.html
и тук има нещо по въпроса
това явно са дифове от някакви бусове и ванове
тука има малко за кита
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... inions.htm
тук за final gear ratio
тук има инфо за моделите с такива дифове, ама е на джингитайски затова го пусни през онлайн преводачката
http://homepage2.nifty.com/trad/ryuyou.htm
http://www.asahi-net.or.jp/~rp8m-kb/data_fg.html
и тук има нещо по въпроса
това явно са дифове от някакви бусове и ванове
status: за БАН
Toва е доста интересна информация. Интересното е, че напоследък срещам това твърдение много често и се чудя, от къде от дошъл мита, че наште дифове за 4.1?
For your reference all 4A-GE AE86 were of the 4.3:1 differential OEM.
All 4A-C and 3A-C cars were equipped with 4.1:1 but with a different size differential.
Бтв. още един интересен линк, като сме почнали да се линчуваме:
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... train.html
For your reference all 4A-GE AE86 were of the 4.3:1 differential OEM.
All 4A-C and 3A-C cars were equipped with 4.1:1 but with a different size differential.
Бтв. още един интересен линк, като сме почнали да се линчуваме:
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... train.html
Камино, по-скоро мисля че 4АС е с 4.3 а 4АГЕ - с 4.1
PS:
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech_pages/FAQ.html
PS:
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech_pages/FAQ.html
т.е. аз съм в грешкаIn the USA, AE86 and AE92 came in trims called the SR5 and GTS. The GTS was basically the trim level which included the 4A-GE DOHC engines in both versions of the Corolla. In the AE86, the driveline from transmission to the rear differential was different and included a lower 4.3 final gear ratio in the 5 speed transmission. The SR5 was 4.1, as well as the few AT equipped GTS
Последно промяна от jamie на 14 Юни 2006 16:26, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Голема далавера:). Те в Тойота са по 3хх долара.maggkrabar написа:Миро(ghost rider) ми говореше за корона и пиньон от някакъв бус, продавали се и били много популярни за скъсяване на предавките на АЕ86, но каза някаква доста содидна цена - от порядъка на $400.
Ето няколко линка дето трябвало да има евтини такива от немците - ма не съм ги видял още:
http://forums.club4ag.com/topic.asp?TOPIC_ID=128112
http://forums.club4ag.com/topic.asp?TOPIC_ID=140608
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта