Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Напръскване с препарат за кожа върши работа идеално. Само не помя каде си го оставих, а на автомивките не се сещат да го направят. А и още нае се е разкарцала на 450-цата
ПП: инструкцията на подобните препарати заваршва с изтрите с чистакърпа... както и как да си гледаш шеката за масло.... е от къде да взема кърпа в нова кола? никъде в багажника не намирам biggrin.gif
ПП: инструкцията на подобните препарати заваршва с изтрите с чистакърпа... както и как да си гледаш шеката за масло.... е от къде да взема кърпа в нова кола? никъде в багажника не намирам biggrin.gif
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Ами карал съм няколко - ES, IS i SC(cabrio). В RX съм се качвал, а и в LS се сетих, че преди 2-3 години един познат си беше купил та ме вози,а ама беше съвсем нов и не скърцаше. та и тези другите които съм карал не ми е направило впечатление да скърцат, ама може и да не съм забелязал. аз ще те контактна тия дни да видя и твоя RX евентуалноVesko написа:С риск да откайа колегата дето иска да си копува RX400h(дори му казах че продавам и моя) качвал ли си се на лексъс или говориш само по рекламни брошури? Много си е готина колата и върви като за световно. Спокоино можеш да си я караш колкото си бързо искаш. Има много добро ускорение и доускорение. Но ако знаеш как кожата скарца прии беравности.... ако не си усилиш музиката е досадно, като я усилиш и е метъл има риск да те глобят biggrin.gif Е сигурно има срейове дето махат този проблем, ама на нито една автомивка не ги ползват За сайаление освен една хонда ЦРХ и шкода фелиция никаква друга кола освен тойота и лексус не съм карал, така че не знам как е при другите марки. о определено качеството на кожата от към скарцане не е добо на RX400h....LEXUS написа:Не , ти ще бъдеш обявен за фанатик ,щото си извън клишето на господина с многото букви, който в началото твърдеше,че немските луксозни марки били с повече екстри и по-комфортни от Лексус,сега спря да квичи тази лъжа след като се осъзна къде се намира и започна да крещи с големи букви други нонсенси. Лексусите изобщо не са с евтина пластмаса за разлика от БМВ и Мерцедес в някои техни модели. Да ме извинява господина с многото букви. И Лексус се доказа като изхвърли от най-продаваните ликсозни коли в Америка Мерцедес и БМВ. Пък Лексус ги изпревари с качествата си, и за това печели прочуванията за клиентско задоволство. Лексус винаги предлага повече екстри от немските луксозни марки. Да не говорим ,че тихите му хибриди са недостижими за германците!nov написа:Не съм фанатик ама това табло на Лексотана ми се струва, че е изпреварило времето си технологично и на дизайн разбира се, пък ако да са му копчетата и от Старлет.
ПП: в едно от списанията на тойота пишеш че частот катастрофите в америка били заради заяждане на педала на газта в стеките.... rx450h-цата ми има фиксатори на стелките, ама познайте дали на последната автомивка са фикснали стелките biggrin.gif (така си и стоят защото от тогава не сам ходил на автомивка) Всъщност оше първият ми авенсис дето си го купих в далечната 1999г имаше подобни фиксатори.... само дето дадоха фира на първата автомивка дето хората не бяха и чували за подобно нещо biggrin.gif
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Четох ,четох и гледам че си го просиш. Няма как. Като слезна от мойта IS200 и седна в на колежката е46-ца чувството е много гадно.Не знам дали ме разбираш. Не само че сядаш в кош с окачване на каруца ми и всичко отвътре ти изглежда много смешно. Особенно онова предно стъкло като на бронетранспортьор. Ако погледнем заводските ектстри Трабанта нито излиза с кристални стопове ,нито с кожен салон , нито с джанти 17-ки , нито с читава скоростна кутия... абе с две думи - ужас е! Единственото нещо което видях че има повече от мойта е управление от волана за аудиото.Абе нито на звук го докарват нито на изработка. Като сложим че се чупят много и возят като ренде и харчат като лами не виждам кво да ме накара да си купя тоя гроб. За бързина не мога да кажа щото не съм се дърпал с е-46-ца до сега...gh0s7r1d3r написа:
ПС: ПРЕДИ ОЩЕ НЯКОЙ МОЗЪК ДА МИ ДАДЕ ЗА ПРИМЕР ЛС 600 Х, ДА ПОДЧЕРТАЯ, ЧЕ ЗА НЕГО НЕ ГОВОРИМЕ, ТОЙ Е ТОП АВТОМОБИЛ, НО НЕ СЕ ИЗЧЕРПВА С НЕГО АСОРТИМЕНТА НА БРАНДА!!!!!!!!!!!!1
Така че не е само LS600 ми още от едно време японците си имат практиката да ги унижават на немците...
П.П Като се качиш от голф в бмв тогава вече второто е като сувалка.Няма две мнения по въпроса...
1G-FE
Ще изчакаме първо да гепят още някой лев от Lexusa и да ни ги пратят в куфарче ... laugh.gif laugh.gif laugh.gifgh0s7r1d3r написа:Аз предлагам американците да пратят по някое доларче от на татковците им парите, дето ги харчат отвъд океана и да организираме на LEXUS един уикенд с 3-4 рентакарски лексуса, та поне да има защо да му е такъв никнейма. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Освен да го офертирам и аз с един RX300 2003г. внос от Щатите с всички екстри + ролбари, степенки и дистанционно палене, или да го пазя за Лексуса, като реши да купува .. .. laugh.gifjim_beam написа:@gh0s7r1d3r
е ако земеш един лекс ще ги срутиш сичките философи тук майна,в миша дупка ше ги навреш!
laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
И аз винаги съм за истината и за хората, които се стараят да я защитават!nowyaris написа:Винаги ще трябват хора като лексуса,щото винаги има хора дет не им увират главите къде е истината-тя е при Тойота.
Друг е въпроса, че на някой не им харесва. Това си е тяхна работа.
Как някой би могъл да ме убеди, че нещото е калпаво, некачественно, или отвратително, след като съм във всекидневен допир до него и съм изключително доволен, защото нямам абсолютно никакъв проблем?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
нее, ако обезглави конкуренцията,,,след това праща черни нинджи по петите на излишните...Scott написа:Да разбирам ли, че въпроса с олигавянето на главата вече не е актуален .... дърти перверзнико. laugh.gifrudolf написа:опасявам се че Лексус след като обезглави конкуренцията...
иначе за сега само има обрязва кожичките на главите
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Кое не четем ? Защото аз прочетох доста глупости включително и сега прочетох 2-3 страници глупости докато стигна да ти отговоря .gh0s7r1d3r написа:
АЗ КАТО ВИ КАЗВАМ, ЧЕ ИЗОБЩО НЕ ЧЕТЕТЕ КАКВО СЕ ПИШЕ, ВИЕ НЕ ....................
Ами може би тогава ще ни обясниш защо Японските коли докараха до фалит американските производители на до скоро най-големия пазар за автомобили на , който всъщност се ползват и най-много екстри ? Ако не се сещаш за САЩ става въпрос ! Явно само ти си човека , който мисли , че японската кола не му дава нищо повече от немската , а другите милиони хора извън Япония са просто заблудени форумни палячовци с фенове ?gh0s7r1d3r написа: Само някой абсолютно изпаднал форумен палячо може да твърди , че немска кола някога е била базово с повече екстри или по-комфортна от АНАЛОГИЧНА японска !!!!!!!!
За да имаш уважение с най-малкото трябва да покажеш елементарна идея от това за което говориш . До тука не каза нищо смислено освен това , че волана бил с един и същи дизайн от където идвало чувството , че си във Версо ?!?!?! Въобще не мога да си представя как докато караш над 2 тона СУВ със много екстри , хибридно задвижване и тн и тн може да се почувстваш като в евтина баничарка та дори и да си седнал на щайга в СУВ-а . Ако можеш да ми го обясниш как дизайна на волана ти дава подобно усеща ще съм много щастлив и ще ти имам супер голямо уважение .gh0s7r1d3r написа: Ти мене ли визираш под палячо, бе брато? Айде да си имаме уважението, за да не се задълбочаваме кой точно е форумен палячо.
Понеже виждам , че говориш за БМВ съвсем случайно съм доста запознат и с тази марка и доста я харесвам , но ако си тръгнал да даваш БМВ за пример за разлики в дизайна на моделите просто пак си на много грешен път !!!! Запомни нещо много важно за БМВ това е марката , която следва една и съща линия на дизайна от първото до последното БМВ без значение на класа автомобил ! Може да намериш разлика в материала или в броя на копчетата но не можеш да намериш разлика в линията . За това в , което и БМВ да се качиш винаги знаеш кое гъде ти е и винаги се чувстваш по един и същи начин . Тойота ако не си забелязал е също марка с по-консервативен дизайн за разлика от ВАГ и можеш да намериш много сходни елементи при разположението , размерите и формите на елементите . Мерцедес е също такава марка дори по времете на 124-ката от 190-ка до S-класа са с абсолютно еднакво табло , дори и копчетата са еднакви но това не ти дава да кажеш , че в S класа мечок ще се чувстваш , като във 190-ка нали го разбираш това ?
Много по-лошия вариант е при ВАГ , където абсолютно всичко от долу е еднакво но за един тотално различне салон ти искат двойна цена спрямо Шкода или Сеат ! Или пък на А8-цата да ти сложат едно салонче и да ти кажат е това е Бентли ! И все повече хора започват да го осъзнават . Все повече хора започват да осъзнават , че и супер мощните и икономични дизелчета са един голям балон и за това и бащата на "великото" TDI ще слага ванкелови двигатели по идея на Ауди в хибридите си , които са още на чертеж .
Волана те карал да се чувстваш , като във Версо аз просто подобна глупост не знам как да я нарека освен палячовщина . И Лексус ви написа 1000 пъти , че в TUV от първо до десето място са 8 японски автомобила от , които само една година има 2 Тойоти в останалите са 4 модела обаче побързаха да се ебават с него и да се правят остроумни !
Значи да ви го кажа пак ако наистина страната , която има големи претенции ги покрива ще напише едно-две мнения и няма да продължи да дъвче едно и също нещо . За да може едни и същи хора да бълват по 10 страници мнения значи на абсолютно един и същи акъл , което ги прави еднакви палячовци ! Понеже аз съм водил много такива спорове ви го казвам от личен опит ! А понеже има доста хора , които искат да променят разни неща или гледат от далече и умуват кое не ни е наред тук вместо да служат за пример как трябва да бъде си правят селските интрижки , които явно не им вървят одонад или просто там са други хора и тук си имат по едно главно междучасие да се почувстват отново истински Българчета . Както и да е аз не мога да ви разбера по някой път както най-вероятно и вие не ме разбирате мен . Но принципно тук има хора , които искат нещата наистина да се променят и най-малкото форума да е пълен с полезна информация , а не със спорове от сорта 2х2 = 4 или 1563 . Защото най-малкото от начин по който се изразява Лексус трябв ада ви стане ясно , че с елементарен сарказъм темата ще стане 2000 страници което какво трябва да покаже ? Че Лексус са много скапани или , че вие сте много умни ? Едни хора могат да са "болни фанатици" , а други не може да са "палячовци" така ли ?
Ами щом здравината, разхода, надеждността и тем подобни не са от значение , а волана ти дава "усещането" за колата имаш два варианта . Взимаш един RX и си сменяваш волана , другия вариант е купуваш си Q7-ца и ставаш актуален по чалга кръчмите и сервизите . Избора е пред теб !gh0s7r1d3r написа: Никъде, за "нефорумните палячовци" повтарям: НИКЪДЕ, не съм коментирал здравината, разхода, надеждността и тем подобни. Не говоря за RX450h, говоря за RX400h, което е предишния модел, ако случайно не можете да им намерите разликите.
И да, в момента се оглеждам за такъв RX, за да си го купя, а не да му чета тестовете из интернет, да, вътре много от компонентите са като във Версото, но съм се огледал в него поради други причини и по никакъв начин, защото е свръх луксозна и модерна и фрашкана с екстри. Карам Тойоти заради здравината и надеждността им, а не защото били много луксозни.
Великата разлика във воланите на БМВ :
http://carwallpapers.bloggum.com/posts/ ... /sayfa/15/
http://4.bp.blogspot.com/_J3_liDBfbvs/S ... terior.jpg
http://www.lincah.com/2010-bmw-activehy ... erior-view
http://www.auto-types.com/news-gallery- ... -6637.html
http://www.cartype.com/pics/7448/full/b ... 10_in1.jpg
http://m3bmw.org/wp-content/uploads/201 ... terior.jpg
Понеже при Ауди никога не може да има прилика във воланите !!!
Ауди А2 и Ауди А8
http://autoworld.files.wordpress.com/20 ... -img_4.jpg
http://l.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sh/ca ... -4-tdi.jpg
Други некои Аудита :
http://static.cargurus.com/images/site/ ... 24476.jpeg
http://image.motortrend.com/f/auto-show ... terior.jpg
http://www.audia4pic.com/audia4/car/pic ... r-view.jpg
http://www.audipic.com/audi/2009/09/2010-Audi-Q7-3.jpg
http://image.automotive.com/f/features/ ... ockpit.jpg
http://i429.photobucket.com/albums/qq12 ... terior.jpg
http://www.audicarpic.com/audi/model/audi-rs4-pictures
http://q5audi.net/wp-content/uploads/20 ... terior.jpg
http://www.audiq7pic.com/audi-q7-2010-i ... nd-details
http://audia1.net/wp-content/uploads/20 ... terior.jpg
http://testdrive.bg/news/read1213.html
http://static.cargurus.com/images/site/ ... 39753.jpeg
Егати якото волана на A1,А3 ,А4,А6 , RS4,RS6,S5,S8,Q5,R8 и Q7 всъщност на всичките Аудита е еднакъв ! А пък ключа за фаровете е , като на Опел ! Това не може да не означава , че Ауди са премиум марка на VAG просто всичките им коли са премиум и за това воланите са едни и същи ! Но това е допустимо само за Ауди защото от централата им в Перник така са решили !
Добре де а Шкода ?
http://www.havanacarhire.com/images/pho ... terior.jpg
А2 ли е А8 ли е ? Я да видим друг волан :
http://dailyautomotive.net/wp-content/u ... terior.jpg
Аууу май и копчетата са същите ? Я друг :
http://www.motorbeam.com/wp-content/upl ... terior.jpg
Не може да бъде ! Я да видим още :
http://img2.netcarshow.com/Skoda-Octavi ... per_09.jpg
И пак има ключ за фаровете от Опел ама малко по-високо сложен . За сметка на това врътките на вефа са баш къде требе !
http://astonishingcars.net/wp-content/u ... terior.jpg
И кво стана ся Фабиа и Q7 с един и същи волан то май и с R8 така ...........
Мисля ,че няма нужда да гледам VW ( малко са разместени копчетата видях без да искам ) , Сеат и другите деривати !
Да знаете извинявам се на гострайдера , аз съм пълен палячо и смешник той си е свестен пич !
Bass_man президент.........на цирка!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Имаш един волан подарък от мен за новия си пост.Само си избери от каква кола......опа то няма смисъл май те са едни и същи biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Имаш един волан подарък от мен за новия си пост.Само си избери от каква кола......опа то няма смисъл май те са едни и същи biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
A car without TURBO is like a man without BALLS!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост