Само потвърждаваш писаното от мен - в списъка с десетте най-... има с по-малък пробег (номера 6-9 са с еднакъв до километър... ), а съм далеч от мисълта, че милионниците са само тези. Но 1500000 км са си сериозен пробег, а колата изглежда доста по-добре от тези на снимките в твоя линк. Ама аз все пак съм пристрастен...martod написа:Доста са ... biggrin.gif http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... WU&cad=rjaRudy написа: А колко коли знаеш дето имат такъв пробег?
Ето и една по малолитражна .. http://www.8thcivic.com/forums/mechanic ... trong.html
LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Тази кола, ако е карана само във Флорида (а така пише във втория линк на Руди), значи никога не е виждала сняг, сол, пясък, химикли и т.н. Иначе, за разбирачите на масло, да забележат с какво масло се кара Лексуса!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Той щото е дРът и затова му требе тънко масло - иначе няма мощност да го развъртиJapanese_fever написа:....Иначе, за разбирачите на масло, да забележат с какво масло се кара Лексуса!
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Никой не е казал, че пробега е несериозен .Rudy написа: Само потвърждаваш писаното от мен - в списъка с десетте най-... има с по-малък пробег (номера 6-9 са с еднакъв до километър... ), а съм далеч от мисълта, че милионниците са само тези. Но 1500000 км са си сериозен пробег, а колата изглежда доста по-добре от тези на снимките в твоя линк. Ама аз все пак съм пристрастен...
Ти попита "колко коли знаеш", аз отговорих, че са доста, не съм го постнал това, за да омаловажавам пробега на това към което си пристрастен ..
И като каза "изглежда по добре", номер 1 и 2 да ги махнем от списъка, техния пробег е умопомрачителен, но какво ще кажеш за № 3, ама не като пристрастрен, а като реалист ..
Аз мисля, че спокойно може да се продаде в БГ като кола на 320 хиляди, "реални" и със сервизна книжка . laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
А като е била по-млада е била с М10Д ...slowtraveler написа:Той щото е дРът и затова му требе тънко масло - иначе няма мощност да го развъртиJapanese_fever написа:....Иначе, за разбирачите на масло, да забележат с какво масло се кара Лексуса!
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
@martod,
2 и 3 са коли и то немски, които се правеха да те надживеят едва ли не. Немците тогава правеха наистина здрави и надеждни автомобили за разлика от сега. От 20-тина години качеството им драстично падна и се движат по инерция. Японките са си били винаги качествени (сравнени с повечето) и все още държат на този елемент. Дано да не се пуснат и те по течението да правят коли еднодневки.
2 и 3 са коли и то немски, които се правеха да те надживеят едва ли не. Немците тогава правеха наистина здрави и надеждни автомобили за разлика от сега. От 20-тина години качеството им драстично падна и се движат по инерция. Японките са си били винаги качествени (сравнени с повечето) и все още държат на този елемент. Дано да не се пуснат и те по течението да правят коли еднодневки.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Те вече са се пуснали отдвна, от преди 10-ина години. На Сивик и Корола им падна малко качеството.prius 3 написа:@martod,
2 и 3 са коли и то немски, които се правеха да те надживеят едва ли не. Немците тогава правеха наистина здрави и надеждни автомобили за разлика от сега. От 20-тина години качеството им драстично падна и се движат по инерция. Японките са си били винаги качествени (сравнени с повечето) и все още държат на този елемент. Дано да не се пуснат и те по течението да правят коли еднодневки.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Пък за Мазда, Нисан и Мицубиши, дето се омешаха с Французи и Американци да не говорим . biggrin.gifJapanese_fever написа:
Те вече са се пуснали отдвна, от преди 10-ина години. На Сивик и Корола им падна малко качеството.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Всеки гони печалби само.
Тойота и Хонда не са пускали спортни модели от 15-20 години. Също Хонда спря S2000 в средата на 2000. Залага се основно на седани и хечбеци шир потреба - Корола, Авенсис, Кемри, Сивик, Акорд и т.н.
Сега Тойота заедно със Субару пуснаха GT86, но не следя детските болести. Последно чух, че Субарутста горят много масло и то като нови.
Тойота и Хонда не са пускали спортни модели от 15-20 години. Също Хонда спря S2000 в средата на 2000. Залага се основно на седани и хечбеци шир потреба - Корола, Авенсис, Кемри, Сивик, Акорд и т.н.
Сега Тойота заедно със Субару пуснаха GT86, но не следя детските болести. Последно чух, че Субарутста горят много масло и то като нови.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Специално на маздата според мен качеството доста се повиши в последните години... Не случайно в последните години са в челото на таблицата...
Поне това което съм чел мазди са били по-зле от лошите европейски модели (ръждясване и т.н.)...
За нисана - има кусури, но не съм карал по-стари модели (Датсун)...
Но повечето 'лукс' марки като Лексъса имаха по някой неубиваем модел - ненатоварен (обикновено огромен неикономичен) двигател, който за сметка на това е с голям ресурс... Напоследък като че ли се промени качеството точно в тази сфера, защото наблягат на 'изцедени' решения, а не на 'класика'....
Поне това което съм чел мазди са били по-зле от лошите европейски модели (ръждясване и т.н.)...
За нисана - има кусури, но не съм карал по-стари модели (Датсун)...
Но повечето 'лукс' марки като Лексъса имаха по някой неубиваем модел - ненатоварен (обикновено огромен неикономичен) двигател, който за сметка на това е с голям ресурс... Напоследък като че ли се промени качеството точно в тази сфера, защото наблягат на 'изцедени' решения, а не на 'класика'....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Без печалба никой не работи и всеки гледа да е максимизира, но въпросът е как, с какви средства и за какъв период. Стратегиите на японците, американците и немците са различни в това отношение. Японците гледат малко повече в перспектива и не ги правят нещата от днес за утре. Държат си на качеството все още.Japanese_fever написа:Всеки гони печалби само.
...
Мазда бяха с хАмериканците, но в момента са самостоятелни и резултатите са налице. Започнаха да изкарват много добри модели, хубави двигатели, красиви и т.н. Главен плюс при тях е че ги правят колите предимно в Япония и други ръце не барат там. Надеждата ми беше, че ще направят удар с Ванкела, но...martod написа:Пък за Мазда, Нисан и Мицубиши, дето се омешаха с Французи и Американци да не говорим . biggrin.gifJapanese_fever написа:
Те вече са се пуснали отдвна, от преди 10-ина години. На Сивик и Корола им падна малко качеството.
Нисан са с французите и там е мътна и кървава. Купуваш и се молиш повечето неща да са от Нисан...
Мицубиши пък яко е закъсаха последните години. С кого ли не се съюзяваха и от кого ли не вземаха, какво ли не. Качеството им драстично падна и сега са на изкуствено дишане.
Мазда си го имат качеството отдавна. Дори и като бяха при Форд пак бяха по-качествените. В момента за качеството им не знам. Трябва да мине малко повече време и тогава да се разбере.slowtraveler написа:Специално на маздата според мен качеството доста се повиши в последните години...
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Ха , мерси за инфото! Не знаех, че Мазда вече не са част от Форд, но бърз преглед установи, че наистина Форд имат вече само 2% дял в Мазда, с/у 30% в края на 90-те.
Истината е, че Мазда през 90-те бяха доста зле, като изключим може би МХ-5. biggrin.gif Форд ги купува още през 1979 и наред със всичко точно революционните модели Мазда 3 и Мазда 6 наследници на 323 и 626 са станали точно в разгара на партньорството им с Форд, а именно от 2000-та до 2008-ма, когато заради финансовата криза в САЩ Форд решава да продаде голяма част от акциите си - 6% закушени обратно от Мазда, а друготе от Сумитомо. Форд им разработвата цялата програма за проектиране, обновяване и производство.
Та с две думи мисля, че долното е доста невярно, защото дозайна, качеството и продажбите на Мазда скочиха точно в средата на 2000, т.е. малко преди Форд да се оттегли. Ревволюционния мдел RX-8 също става реалност по времето когато партьорството им с Форд върви на пълни обороти. Мисля, че всички RX-8, обаче се правят в Япония.
Истината е, че Мазда през 90-те бяха доста зле, като изключим може би МХ-5. biggrin.gif Форд ги купува още през 1979 и наред със всичко точно революционните модели Мазда 3 и Мазда 6 наследници на 323 и 626 са станали точно в разгара на партньорството им с Форд, а именно от 2000-та до 2008-ма, когато заради финансовата криза в САЩ Форд решава да продаде голяма част от акциите си - 6% закушени обратно от Мазда, а друготе от Сумитомо. Форд им разработвата цялата програма за проектиране, обновяване и производство.
Та с две думи мисля, че долното е доста невярно, защото дозайна, качеството и продажбите на Мазда скочиха точно в средата на 2000, т.е. малко преди Форд да се оттегли. Ревволюционния мдел RX-8 също става реалност по времето когато партьорството им с Форд върви на пълни обороти. Мисля, че всички RX-8, обаче се правят в Япония.
Возил съм се и съм карал Мазда 3 и само съм се возил на RX-8, но пак бих предпочел Хонда или Тойота пред Мазда, въпреки че наистина дръпнаха последните 5-10 години.prius 3 написа: Мазда си го имат качеството отдавна. Дори и като бяха при Форд пак бяха по-качествените. В момента за качеството им не знам. Трябва да мине малко повече време и тогава да се разбере.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Джап, не че нещо, ама според общото мнение RX-8 е стъпка назад... А революционния е RX-7... И те се търсят повечеJapanese_fever написа:....Ревволюционния мдел RX-8 също става реалност по времето когато партьорството им с Форд върви на пълни обороти. ...
Да, интересен дизайн, уникален двигател, ама вози малко като лагерна количка, а звука му е като на прахосмукачка (дори и като доближи 9000об/мин )... Вярно - шавлива задница, ама до там...
А за мазда3 няма смисъл въобще да я вкарваш в темата за Лексъса Тя си е като голфа - непретенциозен евтин автомобил....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Ние Лексуса отдавна го оставихме настрана. Аз не виждам кола от гамата на Мазда да му съперничи по нещо.
Въпросът е дали, ако не беше политиката на Форд спрямо развитието на Мазда, те щяха да изкарат Мазда 3, 6, RX-8?
Иначе RX-8 се появи 2003-та.
С какво пък блести Мазда 6? biggrin.gif
Въпросът е дали, ако не беше политиката на Форд спрямо развитието на Мазда, те щяха да изкарат Мазда 3, 6, RX-8?
Иначе RX-8 се появи 2003-та.
С какво пък блести Мазда 6? biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.
Не че блести - качествен добър седан си е.. Аааа, блести с дизайнJapanese_fever написа:.....
С какво пък блести Мазда 6? biggrin.gif
Вярно, че е въпрос на вкус, но особено втората и третата шестица са с уникален дизайн
И са мнооого различни от Мазда 3...
Но и таргет групата им е далеч от Лексъса.
Като ресурс на двигателя - съмнявам се, че който и да е от съвременните автомобили може да направи такива постижения за пробег без МНОГО сериозен междинен ремонт...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: stst68 и 6 госта