Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Здравейте,
изчетох всичките теми свързани с 1зз мотора, но такава не срещнах и реших да видя има ли маниаци правили някакви турбо проекти с 1зз мотор.
Имах Хонда и там нещата са ми ясни,но тук ме касаят няколко въпроса които не са ми ясни.
1.До какво налягане държи стоковата карантия - за 0.7-0.8 стига ли за да си карам сейфти евридейка ?
2.Някой слагал ли е мега на селика и има ли някакви проблеми с нея ?
3.Четох из разни чужди форуми,че правят проекти с турбо от серията гт26 на гарет, но никъде не видях конкретно кой модел тъй като гт26 е много общо понятие.
Също няма да откажа съвет за модел турбина който ще ми свърши работа.
От изчетеното видях,че на 0.7-0.8 хората си вадят 220-240 коня които мен напълно ме устройват.
Благодаря.
изчетох всичките теми свързани с 1зз мотора, но такава не срещнах и реших да видя има ли маниаци правили някакви турбо проекти с 1зз мотор.
Имах Хонда и там нещата са ми ясни,но тук ме касаят няколко въпроса които не са ми ясни.
1.До какво налягане държи стоковата карантия - за 0.7-0.8 стига ли за да си карам сейфти евридейка ?
2.Някой слагал ли е мега на селика и има ли някакви проблеми с нея ?
3.Четох из разни чужди форуми,че правят проекти с турбо от серията гт26 на гарет, но никъде не видях конкретно кой модел тъй като гт26 е много общо понятие.
Също няма да откажа съвет за модел турбина който ще ми свърши работа.
От изчетеното видях,че на 0.7-0.8 хората си вадят 220-240 коня които мен напълно ме устройват.
Благодаря.
Последно промяна от Akima на 15 Юли 2015 20:43, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.Моля прочетете правилата и важните теми.Правопис.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.Моля прочетете правилата и важните теми.Правопис.
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Никога не се захващай да правиш ъпгрейд на 1zz мотор.
Казвам ти го от опит само с едно изречение.Поздрави!
Казвам ти го от опит само с едно изречение.Поздрави!
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Благодаря за отговора,но в мен напира въпроса защо ??НиКо написа:Никога не се захващай да правиш ъпгрейд на 1zz мотор.
Казвам ти го от опит само с едно изречение.Поздрави!
Разгледах из google доста проекти на мр2-ки и селики с турбиниран 1зз мотор и с изкарани около 250whp на 8-10psi на стоков мотор които даже са ми много Целта която гоня е горе долу толкова на мотор.С какво мога да се сблъскам ако се захвана и какъв е твоя опит по тази тема... Електрониката също ме интересува,на места бях чел ,че колата ако се настройва с мега трябва и стоковия компютър да си остане,но не разбрах за какво точно иде реч
Благодаря за вниманието
- Akima
- Мнения: 7149
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 37 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Вероятно заради иммобилайзер,километраж и т.н.KrasIs7a написа:Електрониката също ме интересува,на места бях чел ,че колата ако се настройва с мега трябва и стоковия компютър да си остане,но не разбрах за какво точно иде реч
Благодаря за вниманието
Виждал съм Golf с 3 ECU-та - един за "стрелките",един за 4-motion-а и един custom EMS.
Защо просто не направиш swap с 2ZZ ?
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
За 2zz swap умувах,но съдейки по клиповете не останах очарован от вървежа,сравнявайки го с бившата ми Хонда,може би трябва да видя някой в София с такава Селика за да ме повози и да видя реално как стоят нещата.При Хондата наистина голяма роля играеше теглото,което при Тойотата няма с какво да компенсирам освен със някакъв турбо мотор.За съжаление липсва информация и за атмосферен тунинг и за турбо тунинг относно Тойотите или просто така ми се струва сравнявайки го с информацията за Хонда която никак не е малко (или аз не знам къде да търся) Гледах някой си беше играл да набие в т23 купе 3s-gte ,което значи ,че не е невъзможно ,но не разполагам с това време за преправяне на инсталации,полуоски и тампони на мотора.Вероятно заради иммобилайзер,километраж и т.н.
Виждал съм Golf с 3 ECU-та - един за "стрелките",един за 4-motion-а и един custom EMS.
Защо просто не направиш swap с 2ZZ ?
- Akima
- Мнения: 7149
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 37 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
3S-GTE е най-добрият вариант.
Но си е цифра.
Я кажи какъв ти е бюджета за целия проект.
Но си е цифра.
Я кажи какъв ти е бюджета за целия проект.
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
3s-gte не е чак такава цифра или поне е по евтин от 2зз на който върви по 3к На един приятел го взехме за 2к (242hp) и го насадихме в 6та ген селика с неговата кутия само на предно.Резултата е..... biggrin.gifAkima написа:3S-GTE е най-добрият вариант.
Но си е цифра.
Я кажи какъв ти е бюджета за целия проект.
За бюджет не мога да говоря тъй като нямам определен такъв и ще ми е нужен само за частите, тъй като имам къде да си извършвам трудовата част.Иии както казах,спрял съм се на турбо 1зз тъй като мисля ,че ще ми излезе по рентабилно от 2зз (пари/мощност) .Само трябва да по разуча как стоят нещата с тия ecu-та ,защото са ми притеснителни а 1-2к само за апекси не ми се намират
- Akima
- Мнения: 7149
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 37 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Тук гледа ли - https://www.celicahobby.com/reviews/g25 ... mance.html и https://www.celicahobby.com/photos/celi ... induction/.
Аз бих напъхал 3s-gte - особено щом имаш гараж и помощници.
Иначе за Mega,Apexi и т.н. има колеги,които ще се включат.
Аз бих напъхал 3s-gte - особено щом имаш гараж и помощници.
Иначе за Mega,Apexi и т.н. има колеги,които ще се включат.
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Тези не съм ги чел,сега ще им обърна внимание по задълбочено
Прегледах главно тези,защото има добро инфо
http://www.monkeywrenchracing.com/produ ... ts_id=1584
http://www.ddperformanceresearch.com/fo ... p?f=8&t=73
Прегледах главно тези,защото има добро инфо
http://www.monkeywrenchracing.com/produ ... ts_id=1584
http://www.ddperformanceresearch.com/fo ... p?f=8&t=73
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Няколко въпроса по между другото?
Има ли разлика в размера на пружините на амортисьорите на Селика Т-спорт и обикновената 143hp.За тези с TRD пакета разбрах ,че фабрично им слагали Eibach.
Някой има ли идея какъв е размера на дроселовата клапа на 2зз мотора и дали ще има ефект от цял всмукателен колектор пригоден на 1зз мотора.Изчетох доста противоречиви мнения.
Колко кг тежат маховиците на 1зз и 2зз мотора ?
Има ли разлика в размера на пружините на амортисьорите на Селика Т-спорт и обикновената 143hp.За тези с TRD пакета разбрах ,че фабрично им слагали Eibach.
Някой има ли идея какъв е размера на дроселовата клапа на 2зз мотора и дали ще има ефект от цял всмукателен колектор пригоден на 1зз мотора.Изчетох доста противоречиви мнения.
Колко кг тежат маховиците на 1зз и 2зз мотора ?
- Akima
- Мнения: 7149
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 37 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
1.Май да - трябва да проверя.KrasIs7a написа:Няколко въпроса по между другото?
Има ли разлика в размера на пружините на амортисьорите на Селика Т-спорт и обикновената 143hp.За тези с TRD пакета разбрах ,че фабрично им слагали Eibach.
Някой има ли идея какъв е размера на дроселовата клапа на 2зз мотора и дали ще има ефект от цял всмукателен колектор пригоден на 1зз мотора.Изчетох доста противоречиви мнения.
Колко кг тежат маховиците на 1зз и 2зз мотора ?
2.По-голяма - няма смисъл от 2ZZ върху 1ZZ.
3.Живея в блаженно неведение по въпроса.
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
По въпрос 2 - при хондите ефекта беше уаууу,колкото по голям дросел толкова по яки високи обороти,колкото по-голям пленум,толкова по-голям запас на въздух,вече за рънарите - от дължината зависеше в по добри ниски или високи обороти ще поема - абе то всичко е съвкупност както и да е мисля да опитам,а и за турбото колектора е по добър при всички положения2.По-голяма - няма смисъл от 2ZZ върху 1ZZ.
3.Живея в блаженно неведение по въпроса.
Колкото до маховика трябва да проуча от някъде ,защото и от там идва не-малък ефект
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Интересно инфо за маховиците, но за жалост не дава отговор на въпроса с 1зз ,а до колкото знам на 2зз и на 1зз не са еднакви
~Stock GTS (chromolly) - 13.0 lbs.
~Blitz Active Clutch (chromolly) - 10.5 lbs.
~Toda (chromolly) - 10.3617 lbs.
~C-One (chromolly) - 9.9208 lbs.
~TRD Japan Flywheel (chromolly) - 9.6 lbs.
~RPS Billet (aluminum) - 9 lbs.
~JUN (chromolly) - 8.8 lbs.
~AASCO (aluminum) - 8 lbs.
~Mueller (aluminum) - 8 lbs.
~TOM's (chromolly) - 8 lbs.
~Unorthodox (aluminum) - 8 lbs.
~Fidanza (aluminum) - 7.5 lbs.
~Stock GTS (chromolly) - 13.0 lbs.
~Blitz Active Clutch (chromolly) - 10.5 lbs.
~Toda (chromolly) - 10.3617 lbs.
~C-One (chromolly) - 9.9208 lbs.
~TRD Japan Flywheel (chromolly) - 9.6 lbs.
~RPS Billet (aluminum) - 9 lbs.
~JUN (chromolly) - 8.8 lbs.
~AASCO (aluminum) - 8 lbs.
~Mueller (aluminum) - 8 lbs.
~TOM's (chromolly) - 8 lbs.
~Unorthodox (aluminum) - 8 lbs.
~Fidanza (aluminum) - 7.5 lbs.
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Колега ако искаш да надуваш мотор 1зз с приличен надув варианта е чугунени мокри ризи.
Човек и добре да живее умира .......
Re: Celica T23 1ZZ-FE - Турбо daily driver ?
Благодаря за съвета,но идеята на всичко е чисто и просто лек надув от типа на 0.7-0.8 с цел 200-220whp иначе казано хоби евридейка.Ако искам сериозна бегачка,ще наблегна отново на Хонда поради по леките купета,и купищата части на по-приемливи цени от тези на Тойотите.Един H22мотор (200hp) swap е 1500лв слагаш и тръгваш,B16/18 - (160-170hp) по 2 бона при положение ,че не останаха стокови такива в бг са бая по добра инвестиция от 3 бона за 2zz без скорости
Намерих си човек който да ми реши въпроса с електрониката (мега) ,остана да си събера 1 турбина на работата и да накупя джаджи.
Намерих си човек който да ми реши въпроса с електрониката (мега) ,остана да си събера 1 турбина на работата и да накупя джаджи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта