Тук го дискутирахме - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=22&t=29244.chuchkov написа:Системата е Toyota Touch 2. В упътването сега видях, че в режим на превключвателя АСС работи системата, но не видях този режим колко време може да е колата, явно не е точно режим "на контакт", но все пак щеше да е добре да има повече информация.Akima написа:Честито и много безаварийни км!
Дай номера на с-мата - трябва да имаш отделна инструкция за нея.
Покупка на нова Toyota Auris E18 Touring Sports /2012 - /
- Akima
- Мнения: 7167
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 79 пъти
Re: Покупка на Toyota Auris Touring Sports - мнения
Auris Touring Sports Hybrid
Здравейте,
Понеже не намерих,каквото ми трябваше с търачката,питам тук.
Обмислям вариант за 2-годишна Аурис Комби Хибрид, ниво Ексел, под 15 000 мили; и ме интересува от първа ръка какъв разход дават реално в града и извън града.
Карам пенсионерски , около 20 000 мили годишно, около 1/3 е градско, скорост не повече от 30-40 мили в час. Извънградското е около 60-70 мили в час,много рядко 80 мили в час. Търся съвети от първа ръка - реален разход и удобна ли е за каране като цяло комбинацията хибрид и автоматик ЦВТ - четох,че малко се разхождала повече из предавките кутията и колата ръмжяла повече.
Има ли някакви болести,за които трябва да знам?
Предварително благодаря.
Моля,темата да се премести ако не е в правилния раздел.
П.П. Миналта година питах за Авенсис, купих си Мазда 6 , голям го ядох тогава,сега мисля на Тойота да се насоча пак
Понеже не намерих,каквото ми трябваше с търачката,питам тук.
Обмислям вариант за 2-годишна Аурис Комби Хибрид, ниво Ексел, под 15 000 мили; и ме интересува от първа ръка какъв разход дават реално в града и извън града.
Карам пенсионерски , около 20 000 мили годишно, около 1/3 е градско, скорост не повече от 30-40 мили в час. Извънградското е около 60-70 мили в час,много рядко 80 мили в час. Търся съвети от първа ръка - реален разход и удобна ли е за каране като цяло комбинацията хибрид и автоматик ЦВТ - четох,че малко се разхождала повече из предавките кутията и колата ръмжяла повече.
Има ли някакви болести,за които трябва да знам?
Предварително благодаря.
Моля,темата да се премести ако не е в правилния раздел.
П.П. Миналта година питах за Авенсис, купих си Мазда 6 , голям го ядох тогава,сега мисля на Тойота да се насоча пак
Последно промяна от Akima на 30 Апр 2016 00:07, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.
- Akima
- Мнения: 7167
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 79 пъти
Auris Touring Sports Hybrid
Здравейте,отново,
както с часовниците и тук трябва да се гледа внимателно.
Коя година е колата?
Конкретна обява?
Моля попълнете си локацията по правилата - държава, ако е извън територията на РБ или град/село, ако е на територията на РБ.
Утре ще намерим място на темата или ще я преместя.
Поздрави и весели празници.
както с часовниците и тук трябва да се гледа внимателно.
Коя година е колата?
Конкретна обява?
Моля попълнете си локацията по правилата - държава, ако е извън територията на РБ или град/село, ако е на територията на РБ.
Утре ще намерим място на темата или ще я преместя.
Поздрави и весели празници.
Auris Touring Sports Hybrid
Все още не ми е дошъл хибридът, но от четене по форуми, гледам, че е по-добре да си вземеш дизел, ако караш повече извънградско(така, както си го написал), особено при скорост 80-110км/ч. Сегашната ми кола е дизел(HDI) и реланият разход се доближава много до този по книжка.
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!
Auris Hybrid Touring Sports 2016
Auris Hybrid Touring Sports 2016
Auris Touring Sports Hybrid
2014-та,може и 2015-та, практически нови - под 15 000 мили.
Заради дизеловия скандал, тук във Великобритания ще ограничават занапред дизеловите коли,а аз не искам на всеки 2-3 години да сменям кола,особено ако й пада стойността заради нещо такова. Примерно - хибриди и електрически коли не плащат пътен данък и влизат във всички зони на Лондон без да се плаща данък замърсяване - който е около 10 паунда на ден.
Та,колко гори градско този 1,8 хибрид и колко при умерено извънградско?
На Приус същата комбинация двигате + скоростна кутя ли е?
Заради дизеловия скандал, тук във Великобритания ще ограничават занапред дизеловите коли,а аз не искам на всеки 2-3 години да сменям кола,особено ако й пада стойността заради нещо такова. Примерно - хибриди и електрически коли не плащат пътен данък и влизат във всички зони на Лондон без да се плаща данък замърсяване - който е около 10 паунда на ден.
Та,колко гори градско този 1,8 хибрид и колко при умерено извънградско?
На Приус същата комбинация двигате + скоростна кутя ли е?
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Покупка на нова Toyota Auris E18 Touring Sports /2012 - /
Виж ми подписа... Моят е фейслифтовия, но двигателят е същият. Разходът в подписа ми е от навъртените до момента 13 000 км, като се повиши с около 0.3/100 заради ниските температури през зимата. Реално 4.8-5/100 е средният разход без да се стараеш Изключително комфортен, почти никакъв шум в купето, освен при високи скорости и то главно при ускорение. След достигане на желаната скорост и круизване, вече не е шумен. Относно CVT-то - няма как да се "разхожда" по предавките, защото такива липсват. Това е безстепенна автоматична скоростна кутия - много приятна за каране (и това казано/написано от човек, който цял живот е мразил автоматици и е карал коли с ръчни скорости). Все едно караш тролей.
Последно промяна от Рошко на 30 Апр 2016 02:49, променено общо 2 пъти.
Покупка на нова Toyota Auris E18 Touring Sports /2012 - /
Много благодаря за помощта.
Може ли малко разяснения за начина на каране?
Четох някъде,че до 30 мили в час,колата се движи само на електрически мотор. Какво разстояние може да мине така?
Като ускориш плавно над 30 - работи само бензин,така ли?
При рязко ускорение - бензин и електромотор?
При нормално каране със 100-115 км/ч само на бензин ли е или и електромоторът се включва?
Пак благодаря и весели празници
Може ли малко разяснения за начина на каране?
Четох някъде,че до 30 мили в час,колата се движи само на електрически мотор. Какво разстояние може да мине така?
Като ускориш плавно над 30 - работи само бензин,така ли?
При рязко ускорение - бензин и електромотор?
При нормално каране със 100-115 км/ч само на бензин ли е или и електромоторът се включва?
Пак благодаря и весели празници
- Akima
- Мнения: 7167
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 79 пъти
Покупка на нова Toyota Auris E18 Touring Sports /2012 - /
Плавно и мазно - с мисъл - спирана от далеч с цел регенерация.
Има праг.Вероятно 20-30 км преди да включи - трябват си опити.
Включва го.
Да.Първо трябва да тръгне ел. и да развърти мотора.
Заедно.
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Покупка на нова Toyota Auris E18 Touring Sports /2012 - /
Ами трудно е да се обясни, просто трябва да я усетиш. Не винаги "бабешкото каране" е икономично, дори напротив... Бавното и много лежерно каране, пречи на зареждането на батерията, освен това когато се "влачиш", много по-често се налага да ускоряваш, което е и най-тежкият и неикономичен режим. Според моя опит, най-икономично е да тръгнеш на EV mode, т.е. само на ток, след което при околи 30-ина км/ч да натиснеш по-осезаемо, за да включи бензина и да доускори. По този начин колата вече е набрала скорост и с бензиновия двигател просто й помагаш да доускори, като той вече не изгаря толкова много, колкото да я отлепи и ускори от 0. Стремежът да караш само на ток също е неправилен, тъй като пък в този тежък режим на работа, зарядът на батерията заминава много по-бързо, а ако го използваш за cruise-ване, ще изминеш много по-голямо разстяние на ток и съответно разходът ти ще е по-нисък. Стреми се да тръгваш на ток, след което да помагаш с бензиновия, да достигнеш желаната скорост, след което да отпуснеш натиска върху газта (не изцяло, а просто да поддържаш скоростта). За икономичното каране гоилямо влияние оказва "умното" шофиране - да предвиждаш и да се движиш с потока. Когато видиш, че наближава смяна от зелен към червен светофар (ясно е, че ще ти се наложи да спираш), така че просто започни да спираш много плавно и от далеч - по този начин хем не натоварваш накладките, хем зареждаш и батерията. Ако пък видиш, че скоро ще светне зелено, отпусни газта, без да натискаш спирачката, просто остави колата да се носи с такава скорост, че в момента, в който стигнеш до светофара, тъкмо да се се изнесли колите които вече са спрели и да минеш без да ти се налага да спираш и тръгваш. Помни, че регенерирането на енергия чрез спирачките не трябва да е самоцел. Само малка част от изразходената за ускорение енергия се регенерира, така че ако тръгнеш да спираш прекалено рано със спирачките, ще събереш ЧАСТ от изразходената вече енергия за ускорение и като не стигнеш до кръстовището, пак ще ти се наложи да ускоряваш. В този ред на мисли, отпускане на газта (пак се регенерира енергия от въртенето на колелата) може да се окаже по-добро от спирачки. Просто се стреми да постигнеш хармония с движението около теб и да предвиждаш ситуациите, а не да се налага да караш в стил "газ-спирачка".mitadoc написа: Може ли малко разяснения за начина на каране?
В студено време (при 10°С или по-ниска температура) EV mode изключва на 30 км/ч със съобщение "EV mode is unavailable. Excessive speed." При топло време - над 15-20 градуса, EV изключва на 50 км/ч, а ако си набрал скорост и cruise-ваш, може и на 80-100 км/ч да върви само на батерия (но не на EV mode) - просто хибридната система изключва бензиновия двигател сама, поради липса на нужда от по-голяма мощност.mitadoc написа: Четох някъде,че до 30 мили в час,колата се движи само на електрически мотор. Какво разстояние може да мине така?
Според зависи... Може да работи и само на бензин, може да работят едновременно и ДВГ, и електромотора. Хибридната система решава дали има нужда от единия или другия или и двата в синергия. Обикновено когато си бил на батерия и след това се е включил и ДВГ, известно време продължават да работят и двата едновременно, след което ако не натискаш силно, а батерията е изтощена, остава да работи само ДВГ, а електромоторът минава в режим генератор и зарежда батерията.mitadoc написа: Като ускориш плавно над 30 - работи само бензин,така ли?
Да.mitadoc написа: При рязко ускорение - бензин и електромотор?
Включва и изключва по преценка на хибридната система. Ако натискът върху педала на газта е по-силен, електромоторът подпомага ДВГ. Ако ДВГ е разтоварен, ще изключи електромотора и ще зарежда батерията. За целта имаш голям цветен дисплей, който ти показва какво точно се случва с колата ти в момента, кой от двигателите работи, в какъв режим работи мотор-генераторът и ти помага да опознаеш автомобила си.mitadoc написа: При нормално каране със 100-115 км/ч само на бензин ли е или и електромоторът се включва?
Весели и на теб. Ако има още нещо, питай.mitadoc написа:Пак благодаря и весели празници
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта