Нов собственик на RAV 4 HYBRID
Нов собственик на RAV 4 HYBRID
Здравейте, от скоро съм собственик на TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г., един прекрасен икономичен и удобен автомобил, с много динамика и мощ.
Имам два въпроса които не мога да реша сам, на първо място искам да загася радио канала на SMART KEY модула, в оригиналния си вид тези кола се краде за 20 секунди чрез ретранслация на сигнала от радио ключа, и радио канала на колата, затова е нужна защита от подобен интелектуален взлом.
Въпроса ми е дали някой е правил нещо подобно на такъв модул, този модул се монтира след 2013 година, защото от Тойота ми отказаха да ми помогнат с електрическа схема, алармаджиите също не са в час, и не смеят да пипат такива страшни неща.
Идеята е проста, и е реализирана във всяка една Тойота с такъв безключов достъп в Русия, ползва се един руски имобилайзер, който носиш е себе си, приближиш ли се до колата, той задейства радио модула с едно реленце, и фабричния ключ си действа нормално, а отдалечиш ли се от колата, устройството гаси радио модула чрез релето, и излъчването спира, така не може да се активира системата при опит за кражба.
Второто което ме интересува е как да постъпя с винтилите на гумите, сложени са винтили за следене на налягането, а аз мисля да купя едни джанти за зимата, на които няма да има такива винтили.
Дали това ще създаде проблем, и как да го реша, не държа да имам наблюдение на налягането, кажете как се изключва това следене на налягане, имам един бутон за това следене на налягането, в инструкцията пише да го натисна след като направя правилното налягане в гумите, и тя ще продължи да го следи, дали мога чрез него да изключа това наблюдение, или трябва да се спре през OBD-то.
Имам два въпроса които не мога да реша сам, на първо място искам да загася радио канала на SMART KEY модула, в оригиналния си вид тези кола се краде за 20 секунди чрез ретранслация на сигнала от радио ключа, и радио канала на колата, затова е нужна защита от подобен интелектуален взлом.
Въпроса ми е дали някой е правил нещо подобно на такъв модул, този модул се монтира след 2013 година, защото от Тойота ми отказаха да ми помогнат с електрическа схема, алармаджиите също не са в час, и не смеят да пипат такива страшни неща.
Идеята е проста, и е реализирана във всяка една Тойота с такъв безключов достъп в Русия, ползва се един руски имобилайзер, който носиш е себе си, приближиш ли се до колата, той задейства радио модула с едно реленце, и фабричния ключ си действа нормално, а отдалечиш ли се от колата, устройството гаси радио модула чрез релето, и излъчването спира, така не може да се активира системата при опит за кражба.
Второто което ме интересува е как да постъпя с винтилите на гумите, сложени са винтили за следене на налягането, а аз мисля да купя едни джанти за зимата, на които няма да има такива винтили.
Дали това ще създаде проблем, и как да го реша, не държа да имам наблюдение на налягането, кажете как се изключва това следене на налягане, имам един бутон за това следене на налягането, в инструкцията пише да го натисна след като направя правилното налягане в гумите, и тя ще продължи да го следи, дали мога чрез него да изключа това наблюдение, или трябва да се спре през OBD-то.
Последно промяна от slowtraveler на 10 Окт 2016 09:35, променено общо 1 път.
Причина: Заглавието е коригирано : HIBRID -> HYBRID
Причина: Заглавието е коригирано : HIBRID -> HYBRID
- biro
- Мнения: 2658
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 75 пъти
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Честито, много хубав автомобил.
Пробвай да държиш ключа в заглушаващо калъфче. Неудобството е, че трябва да го вадиш щом се доближиш до колата.
На аурис хибрид четох упътването и там може да се изгаси излъчването на ключва чрез задържане на бутоните за отключване и заключване.
Пробвай да държиш ключа в заглушаващо калъфче. Неудобството е, че трябва да го вадиш щом се доближиш до колата.
На аурис хибрид четох упътването и там може да се изгаси излъчването на ключва чрез задържане на бутоните за отключване и заключване.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Един познат - добър специалист в официално дилърство на друга марка в Русия има лаф, че 90% случаите на ползване на платформа за евакуация на автомобила до официалното представителство са заради допълнително монтирани аларми...
Лично ние сме си патили от прекъсване на модул в съвременен автомобил с аларма - 'грешките', които се получиха бяха толкова далечни и плаващи от проблемното място, че официалния дилър сменя части сигурно за 5х.лв безуспешно докато най-накрая се установи проблема...
Относно налягането на гумите - взел си си нов автомобил - не бъди скръндза... Просто добави още някаква сума и си купи втори комплект датчици... Така няма да имаш проблем и всичко ще си работи перфектно...
Лично ние сме си патили от прекъсване на модул в съвременен автомобил с аларма - 'грешките', които се получиха бяха толкова далечни и плаващи от проблемното място, че официалния дилър сменя части сигурно за 5х.лв безуспешно докато най-накрая се установи проблема...
Относно налягането на гумите - взел си си нов автомобил - не бъди скръндза... Просто добави още някаква сума и си купи втори комплект датчици... Така няма да имаш проблем и всичко ще си работи перфектно...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4317
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Добре дошъл и много безаварийни километри.
В моя Приус си имам копче, с което мога да изключа умния ключ.
При теб е изпълнено това нещо уж по-интелигентно, което много няма да ти помогне:
В моя Приус си имам копче, с което мога да изключа умния ключ.
При теб е изпълнено това нещо уж по-интелигентно, което много няма да ти помогне:
Electronic Key Battery-Saving Function
When battery-saving mode is set, battery depletion is minimized by stopping
the electronic key from receiving radio waves.
Press unlock button twice while pressing and
holding lock button. Confirm that the electronic
key indicator flashes 4 times.
While the battery-saving mode is set, the
smart key system cannot be used. To
cancel the function, press any of the electronic
key buttons.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Да, това изключване на радио предавателя в ключа го ползвам, и работи идеално, но ми се искаше да имам и автоматично изключване на предавателя на автомобила, впредвид че ще се ползва предимно от жена.
От повреди в имобилайзерите не се притеснявам, защото всичко съм монтирал сам, и знам как да се справя, освен това руските устройства имат кодове за разблокиране, там всичко е предвидено, и проблема се решава за секунди.
А за датчиците в гумите, определено не съм им фен, наблюденията ми показват че много често създават ядове, освен това имам навика да си проверявам налягането редовно, и това не ми тежи като операция.
Имам сериозен проблем с предния парктроник, за съжаление е добавен тук в Тойота, всичко останало е правено в Япония, и странно защо това е единственото нещо което не работи, още като я получавах колата, предния парктроник пищеше постоянно, без причина.
След няколко дни се пооправи, и взе да действа, и от вчера пак пищи постоянно без да има причина, дали мога да му помогна с нещо, или ще трябва да се ходи до представителството на Тойота.
От повреди в имобилайзерите не се притеснявам, защото всичко съм монтирал сам, и знам как да се справя, освен това руските устройства имат кодове за разблокиране, там всичко е предвидено, и проблема се решава за секунди.
А за датчиците в гумите, определено не съм им фен, наблюденията ми показват че много често създават ядове, освен това имам навика да си проверявам налягането редовно, и това не ми тежи като операция.
Имам сериозен проблем с предния парктроник, за съжаление е добавен тук в Тойота, всичко останало е правено в Япония, и странно защо това е единственото нещо което не работи, още като я получавах колата, предния парктроник пищеше постоянно, без причина.
След няколко дни се пооправи, и взе да действа, и от вчера пак пищи постоянно без да има причина, дали мога да му помогна с нещо, или ще трябва да се ходи до представителството на Тойота.
- BOz
- Мнения: 4317
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Щом си навътре в нещата, то трябва просто да намериш къде се намира въпросното "Certification ECU" и да му прекараш масата да речем през въпросния имобилайзер, който искаш да сложиш.
На Приус и подобия това представлява ЕКУ с пинове на 2 реда.
Тук може да видиш допълнителна информация.
Не вярвам на РАВ-ката ти да е нещо кой знае колко различно.
В крайна сметка ако наистина търсиш схемите и това ти е целта, която ще реализираш, то може да си купиш двудневен достъп до техническата информация, предоставена директно от Тойота от тук.
За тези 2 дни ще може да свалиш цялата информация, която ти трябва за колата в тази насока, а и не е скъпо по принцип.
Успех.
На Приус и подобия това представлява ЕКУ с пинове на 2 реда.
Тук може да видиш допълнителна информация.
Не вярвам на РАВ-ката ти да е нещо кой знае колко различно.
В крайна сметка ако наистина търсиш схемите и това ти е целта, която ще реализираш, то може да си купиш двудневен достъп до техническата информация, предоставена директно от Тойота от тук.
За тези 2 дни ще може да свалиш цялата информация, която ти трябва за колата в тази насока, а и не е скъпо по принцип.
Успех.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Хм... Доста оптимистично твърдение... С две думи - струва ми се просто не си обмислил добре нещата и затова ти се струват елементарни...
При съвременният автомобил различните компютри в автомобила са така навързани, че едно просто пипване на едно място, може да създаде друг проблем на друго място.. И съвсем не е като връзването на крушка...
Сигурен ли си например, че системата няма да ти генерира грешка в съответния компютър?
Само като подсказка - при нас цял екип с месеци се бори с 'плаващ' проблем (генериращ грешки в датчици, ел-двигатели, дори и в ЕКУ до пълният им отказ и т.н.), причинен от реленце, включващо горивна помпа явно с няколко милисекунди по-късно...
Относно датчиците за налягане в гумите - не си прав - ти може да си проверяваш налягането, обаче това не ти помага при спукване на гума особено при плавно изпускане...
А щом колата се ползва предимно от жена - още повече е необходимо да работи системата...
Не знам откъде са ти наблюденията, но до момента не съм имал какъвто и да е проблем с тази система (освен скъсан вентил, което обаче би станало и с обикновен вентил)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Благодаря за линковете колега, да си жив и здрав, буквално ми отвори очите, точно това ми трябваше !
Веднага платих 15 долара за двудневния достъп, става много бързо, и можеш да си копираш всички PDF файлове без проблем, на официалния представител предложих 100 лева за тази схема, и ми отказаха категорично.
Намерих си търсената схема на Смарт кей модула, шината LIN е на "17 С" краче с жълт кабел, сега трябва да я замася през един диод, и това блокира действието на смарт кея, както и на възможността за отключване на централното заключване, волана и скоростите, руснаците имат опит с това замасяване на LIN шината, правят го на всички Тойоти, и мисля да им се доверя.
А колкото до притесненията дали нещо по компютрите ще се бъгне, това не може да е причина да оставя колата не защитена, и лесна за крадците, така че ще довърша плана си за пълна защита, пък каквото ще да става.
Още веднъж благодаря за линковете !!!
Веднага платих 15 долара за двудневния достъп, става много бързо, и можеш да си копираш всички PDF файлове без проблем, на официалния представител предложих 100 лева за тази схема, и ми отказаха категорично.
Намерих си търсената схема на Смарт кей модула, шината LIN е на "17 С" краче с жълт кабел, сега трябва да я замася през един диод, и това блокира действието на смарт кея, както и на възможността за отключване на централното заключване, волана и скоростите, руснаците имат опит с това замасяване на LIN шината, правят го на всички Тойоти, и мисля да им се доверя.
А колкото до притесненията дали нещо по компютрите ще се бъгне, това не може да е причина да оставя колата не защитена, и лесна за крадците, така че ще довърша плана си за пълна защита, пък каквото ще да става.
Още веднъж благодаря за линковете !!!
Последно промяна от TOYO 28 на 03 Окт 2016 18:49, променено общо 1 път.
- biro
- Мнения: 2658
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 75 пъти
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Гаранция има ли тази кола?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Разбира се колега, кой продава нови коли без гаранция, шест години гаранция на колата, и десет на хибридната батерия.
- biro
- Мнения: 2658
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 75 пъти
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Има хора дето купуват нова кола и се отказват от гаранцията, за да си я обслужват сами и да си правят модификации.
С интервенциите дето замисляш вероятно ще ти отпадне гаранцията, за това питах.
С интервенциите дето замисляш вероятно ще ти отпадне гаранцията, за това питах.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- ivied
- Мнения: 312
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Честито и тук, и от мен колега! Добре дошъл в клуба!
Радвам се, че в БГ гаранцията е 6 г.! Тук е 3 + 2 от дилъра... или до 100.000 км.
Радвам се, че в БГ гаранцията е 6 г.! Тук е 3 + 2 от дилъра... или до 100.000 км.
Лично аз обаче, не бих се наел да правя каквито и да е намеси в колата, (не, че и разбирам де...) без знанието/съгласието и одобрението на вносителя и застрахователя... 6 г. са си 6 години! А и нали си е с пълно каско?TOYO 28 написа:Смарт кей модула, шината LIN е на "17 С" краче с жълт кабел, сега трябва да я замася през един диод, и това блокира действието на смарт кея, както и на възможността за отключване на централното заключване, волана и скоростите
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Мерси, добре сте заварили !
Наистина и у нас конкуренцията действа правилно, макар и бавно, доживяваме някой благини които до скоро нямахме.
Например лихва от 3.5 процента за лизинг на нов автомобил, което автоматично те кара да се замислиш.
Условията на гаранцията се разшириха драматично, например в Тойота позволяват да си монтираш газова уредба, и това не ти сваля гаранцията, специално попитах, и веднага си сложих един газов инжекцион, хибрида работи прекрасно на газ, дори ме помолиха да ми снимат колата за реклама, и скоро ще им я закарам да я снимат.
Оказа се че Тойота следва другите вносители, и няма голям избор, след като от Хюндай разрешават газифициране, те са длъжни да са в крак с времето.
И не само това, питах мога ли допълнително да си инсталирам допълнителни системи за сигурност, отговора беше категоричен, няма никакъв проблем, слагай каквото желаеш, гаранцията ще важи безпрекусловно.
Те са на ясно че тази кола се краде за 20 секунди, признават си че безключовия им достъп е слабо място на колите с марка Тойота, и затова дори препоръчват да си защитиш колата след покупка,
Шест годишната пълна гаранция или 150 000 км., и десет години за батерията мотивират клиента да купи от тях нова кола, това е факт, и те го знаят.
Какво ще стане ако ми отпадне гаранцията, ами нищо няма да стане, това е Тойота, не е Дачия, и не очаквам да са чупи, пък и при тези цени на гаранционно техническо обслужване, хич няма да се сърдя, така че драма няма.
При евентуално отпадане на гаранцията, първо ще почерпя, а после спестявайки от гаранционното обслужване, ще мога да заплатя всякакъв евентуален ремонт, но пак казвам това е Тойота, най-здравата марка на планетата !
Наистина и у нас конкуренцията действа правилно, макар и бавно, доживяваме някой благини които до скоро нямахме.
Например лихва от 3.5 процента за лизинг на нов автомобил, което автоматично те кара да се замислиш.
Условията на гаранцията се разшириха драматично, например в Тойота позволяват да си монтираш газова уредба, и това не ти сваля гаранцията, специално попитах, и веднага си сложих един газов инжекцион, хибрида работи прекрасно на газ, дори ме помолиха да ми снимат колата за реклама, и скоро ще им я закарам да я снимат.
Оказа се че Тойота следва другите вносители, и няма голям избор, след като от Хюндай разрешават газифициране, те са длъжни да са в крак с времето.
И не само това, питах мога ли допълнително да си инсталирам допълнителни системи за сигурност, отговора беше категоричен, няма никакъв проблем, слагай каквото желаеш, гаранцията ще важи безпрекусловно.
Те са на ясно че тази кола се краде за 20 секунди, признават си че безключовия им достъп е слабо място на колите с марка Тойота, и затова дори препоръчват да си защитиш колата след покупка,
Шест годишната пълна гаранция или 150 000 км., и десет години за батерията мотивират клиента да купи от тях нова кола, това е факт, и те го знаят.
Какво ще стане ако ми отпадне гаранцията, ами нищо няма да стане, това е Тойота, не е Дачия, и не очаквам да са чупи, пък и при тези цени на гаранционно техническо обслужване, хич няма да се сърдя, така че драма няма.
При евентуално отпадане на гаранцията, първо ще почерпя, а после спестявайки от гаранционното обслужване, ще мога да заплатя всякакъв евентуален ремонт, но пак казвам това е Тойота, най-здравата марка на планетата !
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Аз имах доста ядове с апаши в Италия но става въпрос за бус с ценен товар. Практиката показва , че всякакви стокови и фирмени защити ги преодоляват за .... все едно имат ключ. Това което ми е свършило работа е дублирана самоделкин блокировка. Набезите не спряха и на по късен етап монтирах в седалките елекрошок. Много е ефективно но имах и ядове юридически. В предвид , че бандюгите може да са корави и с яки зимни дрехи сложих много корави и яки трансфертери от запалителна система на индустриялни котли ...... и имаше увреждания , болници , следствие , искове.
На тая тема в тубата може да се гледат русиките серии Угон и украинските Угон по нашему. Бяха ми много забавни , освен това са и полезни
На тая тема в тубата може да се гледат русиките серии Угон и украинските Угон по нашему. Бяха ми много забавни , освен това са и полезни
Нов собственик на RAV 4 HIBRID
Изгледал съм всички клипове на тема УГОН, има клип на тема как се краде новия РАВ 4 2016 г., всичко е обяснено, показват и как трябва да се защити една такава кола.
Най-добри са сервизите на Утон.нет, намират се из цяла Русия, затова са федерални, кореспондирам си от месец със собственика им Андрей Кондрашов, човека е изключителен капацитет, занимава се с изучаване на методите за кражба на всеки един модел, като по този начин знае как да защити конкретния модел.
Създал е своя лаборатория, и има авторски разработки по темата, например произвежда едно устройство "I CAN" или IGLA (производителя е друг, но принципа е еднакъв), които са изключително миниатюрни имобилайзери, свързват се към CAN шината на колата, с възможност да заблокира модулите софтуерно, тоест колата не може да запали, не може да се обучи нов ключ, и т.н.
Интересно е че тези машинки не записват абсолютно никакви грешки, нито могат да бъдат открити с диагностична апаратура, могат да се монтират по цялото трасе на CAN шината, практически из цялата кола, и няма шанс да бъде открито, деактивира се с щатните бутони на колата, като се натискат е определена последователност преди запалване, много е просто.
В Русия има още куп интересни електронни и механични устройства, за които не сме чували, хората са разработили непробиваеми диалогови кодировки на алармите си, предаващи пакет данни на променящи се честоти в диапазона от 2.4 GHZ, производителя им дава награда от 5 милиона рубли ( 200 000 лева) на този който успее да разбие кода им, с такава аларма или имобилайзер няма опасност да ти отворят колата, нито да я подкарат.
Защитата на автомобила в Русия е страхотен бизнес, качествена защита на Ланд крузер там струва към 5000 лева, ако я поставиш застраховката Каско ти пада на половина, имаш гаранция че колата ти няма да бъде открадната, или ако това се случи, ще ти върнат тези 5000 лева, и ще получиш обезщетение от още 5000 лева от сервиза, като компенсация.
Тук у нас нямаме НИЩО, проверих водещите ни фирми за монтаж на аларми, оказа се пълна СКРЪБ, нямат идея за какво става дума, и постоянно ме питаха ЗАЩО ми е всичко това, и най-вече се чуваше НАЛИ ИМАШ КАСКО, абе пълни аматьори, не знаят нищо по темата, но не се чувстват виновни, а напротив, дори са горди с незнанието си.
Не смеят да пипат нищо извън това което познават, но не им е и нужно, такива луди като мен са рядкост, и не идват всеки ден, ако пък им доставиш устройството от Русия, отказват да го монтират, че с руския език били зле, не могат да си преведат инструкциите, с две думи запретваш ръкавите, и правиш всичко САМ, това е положението.
Ще приложа някой линкове, ако някой се вълнува от темата.
Как крадат РАВ 4 в Русия
Тази лекция има още няколко части
Гарант Блок, надеждна механична защита
Блокировка по CAN шина
Един от многото непробиваеми диалогови имобилайзери
Темата е безкрайна, и много интересна за мен, надявам се да не Ви утекчавам.
Най-добри са сервизите на Утон.нет, намират се из цяла Русия, затова са федерални, кореспондирам си от месец със собственика им Андрей Кондрашов, човека е изключителен капацитет, занимава се с изучаване на методите за кражба на всеки един модел, като по този начин знае как да защити конкретния модел.
Създал е своя лаборатория, и има авторски разработки по темата, например произвежда едно устройство "I CAN" или IGLA (производителя е друг, но принципа е еднакъв), които са изключително миниатюрни имобилайзери, свързват се към CAN шината на колата, с възможност да заблокира модулите софтуерно, тоест колата не може да запали, не може да се обучи нов ключ, и т.н.
Интересно е че тези машинки не записват абсолютно никакви грешки, нито могат да бъдат открити с диагностична апаратура, могат да се монтират по цялото трасе на CAN шината, практически из цялата кола, и няма шанс да бъде открито, деактивира се с щатните бутони на колата, като се натискат е определена последователност преди запалване, много е просто.
В Русия има още куп интересни електронни и механични устройства, за които не сме чували, хората са разработили непробиваеми диалогови кодировки на алармите си, предаващи пакет данни на променящи се честоти в диапазона от 2.4 GHZ, производителя им дава награда от 5 милиона рубли ( 200 000 лева) на този който успее да разбие кода им, с такава аларма или имобилайзер няма опасност да ти отворят колата, нито да я подкарат.
Защитата на автомобила в Русия е страхотен бизнес, качествена защита на Ланд крузер там струва към 5000 лева, ако я поставиш застраховката Каско ти пада на половина, имаш гаранция че колата ти няма да бъде открадната, или ако това се случи, ще ти върнат тези 5000 лева, и ще получиш обезщетение от още 5000 лева от сервиза, като компенсация.
Тук у нас нямаме НИЩО, проверих водещите ни фирми за монтаж на аларми, оказа се пълна СКРЪБ, нямат идея за какво става дума, и постоянно ме питаха ЗАЩО ми е всичко това, и най-вече се чуваше НАЛИ ИМАШ КАСКО, абе пълни аматьори, не знаят нищо по темата, но не се чувстват виновни, а напротив, дори са горди с незнанието си.
Не смеят да пипат нищо извън това което познават, но не им е и нужно, такива луди като мен са рядкост, и не идват всеки ден, ако пък им доставиш устройството от Русия, отказват да го монтират, че с руския език били зле, не могат да си преведат инструкциите, с две думи запретваш ръкавите, и правиш всичко САМ, това е положението.
Ще приложа някой линкове, ако някой се вълнува от темата.
Как крадат РАВ 4 в Русия
Тази лекция има още няколко части
Гарант Блок, надеждна механична защита
Блокировка по CAN шина
Един от многото непробиваеми диалогови имобилайзери
Темата е безкрайна, и много интересна за мен, надявам се да не Ви утекчавам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта