RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Лостчетата за мигачите и чистачките се разкърцаха при обратния ход !!!
Някой друг има ли подобен проблем ?
Кола на една година !
Някой друг има ли подобен проблем ?
Кола на една година !
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Явно си изтеглил късата клечка... Да не опира някоя пластмаса?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Не съм се замислял за пластмаса. Може от жегата да се получава някакво разширение на материала...но скърцането се чува само при обратния ход на лостчетата.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Ами не е да ти кажа! При спортен режим реакцията е съвсем друга. По съвсем друг начин се държи колата и откликва много по-бързо при подаване на газ отколкото при еко-режим. Разхода малко се покачва също и по-рано започва да зарежда батерията, ако започне да и пада заряда, както и ДВГ е по-често работещ отколкото при еко. Пробвал съм го многократно на едни и същи участъци при еднакви условия.
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Здравейте, колеги,
вече стигнах 40000+ км, всичко е 6.
Нямам никакви оплаквания. Малките забележки по интериора ( скърцане в центр.конзола и лостчето за мигачи) сами се оправиха. Може би е трябвало време материалите да се напаснат. Все още няма никакво износване по елементи от интериора като например волан, ск.лост, дръжки на вратите и др.
Ходова част отлична. Двигателят тиктака като швейцарски часовник, без разход на масло и др.
Дано така всичко продължи и занапред.
вече стигнах 40000+ км, всичко е 6.
Нямам никакви оплаквания. Малките забележки по интериора ( скърцане в центр.конзола и лостчето за мигачи) сами се оправиха. Може би е трябвало време материалите да се напаснат. Все още няма никакво износване по елементи от интериора като например волан, ск.лост, дръжки на вратите и др.
Ходова част отлична. Двигателят тиктака като швейцарски часовник, без разход на масло и др.
Дано така всичко продължи и занапред.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
вчера направих 60000км на Равката. Както се очаква от една Тойота, няма никакви проблеми по механика, окачване. Единствената забележка са паразитните шумове от табло и от скоро от дръжките над вратите. Скръц тук, скръц там. Ту изчезват, ту се появяват. По принцип всичко може да се оправи, но така и не ми е останало време да си поиграя.
светлината от фаровете все още ме дразни. Прави едни сенки/линии пред колата, които не ми се нравят.
Нещо ново което установих през последната година ,е колко полезен може да бъде режим " Спорт" . С него колата наистина се усеща спортна, настройките на двигател и СВТ тотално се променят и колата се събужда от зимен сън. По баири, завои и труден терен слагайте само този режим ! Дори... ако закъсате или буксувате на сняг,лед, пясък освен да изключите ESPто и да заключите диференциала, задължително сложете на спортен режим. Гледайте на този режим като на офроуд режим. Разходът на гориво скача с около литър, което е нищо.
Продължавам да съм на мнение, че тази кола е оптимален семеен, универсален автомобил. Добър за градско, извънградско, много маневрен, комфортен, тих и стабилен.
светлината от фаровете все още ме дразни. Прави едни сенки/линии пред колата, които не ми се нравят.
Нещо ново което установих през последната година ,е колко полезен може да бъде режим " Спорт" . С него колата наистина се усеща спортна, настройките на двигател и СВТ тотално се променят и колата се събужда от зимен сън. По баири, завои и труден терен слагайте само този режим ! Дори... ако закъсате или буксувате на сняг,лед, пясък освен да изключите ESPто и да заключите диференциала, задължително сложете на спортен режим. Гледайте на този режим като на офроуд режим. Разходът на гориво скача с около литър, което е нищо.
Продължавам да съм на мнение, че тази кола е оптимален семеен, универсален автомобил. Добър за градско, извънградско, много маневрен, комфортен, тих и стабилен.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- ivied
- Мнения: 312
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Скачайте на хибрида - след 100.000 км - мога да кажа още по-добра е... 2.5 на Лексъс дава по-нисък разход, и по-голямо удоволствие от мощноста и смяна на режимите...Още не съм пробвал новия модел 2019 - но и това ще стане, след премиерата за Европа, другия месец...
Сега за шума и "паразитните" шумове по табло и врати - ами на тия пътища, танк да е... Аз тук се ядосвам в малка неравност като вляза, на шахта или прелез, камо ли за БГ ямите...
Сега за шума и "паразитните" шумове по табло и врати - ами на тия пътища, танк да е... Аз тук се ядосвам в малка неравност като вляза, на шахта или прелез, камо ли за БГ ямите...
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Ами за паразитните шумове - засега около 85х.км не съм чул такива по нашенските пътища... Освен поскръцване или потропване на леда например под чистачките зимата...
Пък не съм я жалил толкова из дупки и пътища.. Така, че съм съгласен с Чукич, че не е нормално да ти скърца и тропа особено на нов автомобил...
За хибрида - както всяко нещо си има и плюсове и минуси... Мен лично ме дразни 'ватеното' усещане на спирачката с променливото спирачно усилие...
И другото което ме дразни - нуждата да натиснеш яко спирачката на светофар за да изключи тока към електродвигателите Смятам го отново за пропуск на програмистите
Т.е. се надявам в следващите модели да направят автомобила по-нормален и удобен за каране...
Пък не съм я жалил толкова из дупки и пътища.. Така, че съм съгласен с Чукич, че не е нормално да ти скърца и тропа особено на нов автомобил...
За хибрида - както всяко нещо си има и плюсове и минуси... Мен лично ме дразни 'ватеното' усещане на спирачката с променливото спирачно усилие...
И другото което ме дразни - нуждата да натиснеш яко спирачката на светофар за да изключи тока към електродвигателите Смятам го отново за пропуск на програмистите
Т.е. се надявам в следващите модели да направят автомобила по-нормален и удобен за каране...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Ivied, и аз чакам новата Равка да и направя тест драйв. Предполагам, че ще се предлагам само с хибрид от новото им поколение ( 4то ? )
Но трябва изключително много да ми хареса, за да си заменя “питомното за диво”
За момента колата е 9 по десетобалната. Махам и една точка само заради паразитните шумове от които страдат повечето модели Тойота. До моята къща се стига по едни черни пътища, където доста друса и тези скърцания ми вадят душицата. Сега като се стопли предполагам ще изчезнат. Иначе Лексъс NX ми е слабост. Не съм сигурен, че искам хибрид. Може би плъг-ин хибрид би било хубаво. Не знам фали знаете, Тойота се обединиха с Панасоник ( производителя на батериите на Тесла) и ще правят с нови технологии батерии. Предполагам, че до 5г макс вече ще има Тойоти в серийно производство с батерии, които издържат над 500км.Колата ми е в гараж, където имам ток и ще е много лесно да сложа един контакт за електромобил. Но това е за друга тема и време ...
Btw, външния дизайн на Рав4 5то поколение ми харесва по-малко от фейслифта на 4то. Но .... нека я видим на живо и тогава ще говорим
Но трябва изключително много да ми хареса, за да си заменя “питомното за диво”
За момента колата е 9 по десетобалната. Махам и една точка само заради паразитните шумове от които страдат повечето модели Тойота. До моята къща се стига по едни черни пътища, където доста друса и тези скърцания ми вадят душицата. Сега като се стопли предполагам ще изчезнат. Иначе Лексъс NX ми е слабост. Не съм сигурен, че искам хибрид. Може би плъг-ин хибрид би било хубаво. Не знам фали знаете, Тойота се обединиха с Панасоник ( производителя на батериите на Тесла) и ще правят с нови технологии батерии. Предполагам, че до 5г макс вече ще има Тойоти в серийно производство с батерии, които издържат над 500км.Колата ми е в гараж, където имам ток и ще е много лесно да сложа един контакт за електромобил. Но това е за друга тема и време ...
Btw, външния дизайн на Рав4 5то поколение ми харесва по-малко от фейслифта на 4то. Но .... нека я видим на живо и тогава ще говорим
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- boyanmt
- Мнения: 936
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
При мен още на 2-я месец заскърца кутията около волана..и пластмасите отдолу срещу коленете,както на водача,така и на спътника му. Извадих всичко,твърд глицерин на всяка щипка(по малко естествено,иначе ще ти текне в чорапите ),и замлъкнаха!
Сериозно съм ги заплашил ,че при следващо скърцане,ще има шут.. Мълчат чумите за сега..тишина по всякакъв терен.
Сериозно съм ги заплашил ,че при следващо скърцане,ще има шут.. Мълчат чумите за сега..тишина по всякакъв терен.
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
85000km с Равчика. За последната година и 25000км няма нови проблеми по колата. Остават си паразитните шумове в купето, но съм ги ограничил с най-различни приоми от българската инжинерна мисъл
Мотор и окачване в идеално състояние. Един приятел си взема същата Равка и веднага и сложи ГИ. 120000км на газ без проблеми.
Мотор и окачване в идеално състояние. Един приятел си взема същата Равка и веднага и сложи ГИ. 120000км на газ без проблеми.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 04 Окт 2020 09:29
- Местоположение: Rusr
- Автомобил: Toyota RAV 4
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
колега кава е цената на ГИ
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км
Вече на 100000km Равката е без проблеми. Изключително здрава кола и се чувства все едно сега е излязла от магазина. По интериора все още няма нито един износен и амортизиран елемент, коженият волан е като недокосван, окачване и ходова част като нови, а двигателят си тиктака като швейцарски часовник.
Сменям само консумативи и карам. Японките били “скучни коли” .... ами нека да ми е скучно
Сменям само консумативи и карам. Японките били “скучни коли” .... ами нека да ми е скучно
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта